Ik weet niet of waardering wel 't juiste woord is dat je zoekt.quote:Op zondag 24 april 2016 04:59 schreef GoCanucksGo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die laffe teckel van een Rutte nu gaat reageren. Erdogan is de nieuwe Hitler, daar ben ik van overtuigd, maar ik heb wel waardering voor hoe hij alle West-Europese regeringsleiders weet te bespelen. Net als zijn grote voorbeeld 80 jaar geleden.
neu, zie Israel en de Palestijnen. Of er nu 4 of 4000 doden vallen, het zijn pagina 3 berichten in de krant geworden. Alleen als hij nieuwe offers voor de slacht maakt onder andere volkeren, dan komt er weer voorpaginanieuws. Er is niemand van buitenaf die langslepende conflicten een definitief halt kan toeroepen. Je kunt er hooguit de spots wat opzetten, maar na een tijdje verwatert die aandacht weer.quote:Misschien als hij het stelselmatig afslachten van Koerden een beetje gaat opschroeven dat er wat oogkleppen afvallen.
Wat denk je? Die vieze, gore landverrader had haar persoonlijk uitgeleverd aan zijn BFF Erdogan als ze al niet in Turkije was.quote:Op zondag 24 april 2016 04:59 schreef GoCanucksGo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die laffe teckel van een Rutte nu gaat reageren. Erdogan is de nieuwe Hitler, daar ben ik van overtuigd, maar ik heb wel waardering voor hoe hij alle West-Europese regeringsleiders weet te bespelen. Net als zijn grote voorbeeld 80 jaar geleden.
Misschien als hij het stelselmatig afslachten van Koerden een beetje gaat opschroeven dat er wat oogkleppen afvallen.
drukt ie 'm nou naar beneden toe?quote:Op zondag 24 april 2016 06:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat denk je? Die vieze, gore landverrader had haar persoonlijk uitgeleverd aan zijn BFF Erdogan als ze al niet in Turkije was.
[ afbeelding ]
Vrijdag op zijn laatste persconferentie zei Rutte nog: Als alle Nederlanders die ooit iets vervelends over mij gezegd hebben het land niet meer in mochten, dan werd het hier erg rustig.quote:Op zondag 24 april 2016 02:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens moeten kijken wat er op Twitter allemaal over Rutte wordt gezegd op een doordeweekse dag
foreshadowingquote:Op zondag 24 april 2016 07:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrijdag op zijn laatste persconferentie zei Rutte nog: Als alle Nederlanders die ooit iets vervelends over mij gezegd hebben het land niet meer in mochten, dan werd het hier erg rustig.
Bij Hans wilde ie 't niet doen..quote:Op zondag 24 april 2016 07:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Om zich te laten verwennen? Zou best kunnen. Ze kunnen het goed met elkaar vinden.
Hirsi Ali werd het land uitgejaagd. Ebru Umar wordt voor de leeuwen geholpen. Dit land heeft het niet op ex-moslims of niet-moslims met "islamitische" roots. Dan voldoe je niet aan het plaatje, dan ben je niet zielig; Een groot verraad in de ogen van de Goedmens.quote:Op zondag 24 april 2016 07:21 schreef Jigzoz het volgende:
Hier mag Nederland wel even heel snel heel hard zijn best op gaan doen.
Nee, die hebben juist een hele grote hekel aan de "afvalligen."quote:Op zondag 24 april 2016 07:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hirsi Ali werd het land uitgejaagd. Ebru Umar wordt voor de leeuwen geholpen. Dit land heeft het niet op ex-moslims of niet-moslims met "islamitische" roots. Dan voldoe je niet aan het plaatje, dan ben je niet zielig; Een groot verraad in de ogen van de Goedmens.
Dat zei ik of bedoelde te zeggen.quote:Op zondag 24 april 2016 08:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, die hebben juist een hele grote hekel aan de "afvalligen."
Hirsi Ali is terecht het land uitgetrapt en Ebru Umar geeft Hirsi Ali weer de schuld betreft de moord op Van Gogh, volgens Ebru had Hirsi moeten sterven. Wat mij betreft donderen ze allemaal maar lekker op, Hirsi Ali maakt het goed in Amerika en dan mag Ebru Omar coca flessen warm houden in een Turkse cel.quote:Op zondag 24 april 2016 07:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hirsi Ali werd het land uitgejaagd. Ebru Umar wordt voor de leeuwen geholpen. Dit land heeft het niet op ex-moslims of niet-moslims met "islamitische" roots. Dan voldoe je niet aan het plaatje, dan ben je niet zielig; Een groot verraad in de ogen van de Goedmens.
Owh jah. Ben nog niet zo lang wakker. Excuus.quote:Op zondag 24 april 2016 08:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat zei ik of bedoelde te zeggen.
Dat is dus sinds het einde van het Ottomaanse rijk.quote:Op zondag 24 april 2016 02:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sinds de inmenging van Amerika/Europa is het idd een tering bende
Mooi hè, nationalisme?quote:Op zondag 24 april 2016 08:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Als het gehalte enge turks-nationalisten in dit topic enigszins representatief is voor Nederland in het algemeen dan is de situatie erger dan ik al voor ogen had. Bizar hoeveel mensen hier blind achter dictator-in-opbloei erdogan aanlopen en hem met man en macht verdedigen en aanbidden...
Ja, dat is echt de snelste weg naar wereldvrede. Dat was sarcastisch.quote:
Ik zat net op een Turks forum te kijken. Daar is het ook niet veel beter.quote:Op zondag 24 april 2016 08:39 schreef tesssssssss het volgende:
Marokko community
Daar heeft ze ook geen vrienden gemaakt. Dit is één van de quotes
"Hahaha woelahila lekker voor deze vieze verkaaste billenlikker...ik hoop dat ze mishandelt wordt en lekker sterft in haar cel vies wijf"
Turks nationalisme vinden ze schattig, Oekraïens nationalisme vinden ze prachtig, EU-nationalisme is zelfs politiek-correct maar als je vraagt of de Nederlandse regering misschien eens de Nederlandse belangen zou kunnen verdedigen dan ben je helemaal fout.quote:
Ik vind het nog een lastige. Wij worden boos dat erdo zich met uitspraken hier bemoeit.. maar wij menen nu iets te moeten vinden van wat men daar uitvoert. Als ik die tweets zo bekijk kunnen ze haar voor die tweet gericht aan die piloot ook vast nog wel wettelijk aanpakken. Dus is er hoe triest het ook is misschien niets bijzonders aan de hand.quote:Op zondag 24 april 2016 08:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zat net op een Turks forum te kijken. Daar is het ook niet veel beter.
http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=197129
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |