SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sit's me just me :)
achter ieder user schuilt een mens...
Dan moet ze haar oorstuk laten hergieten of beter in haar oor drukken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee die is hartstikke doof...ik moet altijd hard tetteren door de telefoon anders verstaat ze niks. Hoorapparaatje in werkt niet, want die piept zegt ze.
Dan moet ze echt terug naar de audicien met dat apparaat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee die is hartstikke doof...ik moet altijd hard tetteren door de telefoon anders verstaat ze niks. Hoorapparaatje in werkt niet, want die piept zegt ze.
Uhhhhhhquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik plug mijn Beyers even in. Beter staat er goeie muziek op. Of gezellige kutmuziek; dat is ook goed. Hoi en zulks
Ah dus je hebt het toch geprobeerd!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef Annagh het volgende:
Staat er dat ik geen rechten heb om een nieuw topic te openen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik plug mijn Beyers even in. Beter staat er goeie muziek op. Of gezellige kutmuziek; dat is ook goed. Hoi en zulks
Dat heb je snel voor elkaarquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef Annagh het volgende:
Pindakaas werkt beter voor muizenvallenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je daar wel kaas in proppen, anders lijdt het beestje honger!
Batterij aan vervanging toe?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal in orde. Die krengen maken ook een rotgeluid als het waait, en als er meerdere personen praten heb je er ook weinig aan. Nu gebruiken Lucky en ik een hoorn, net als Fanny van Allo Alloquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet ze haar oorstuk laten hergieten of beter in haar oor drukken.
Dat is omdat je te traag was, met je uienmandquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef Annagh het volgende:
Geraltquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pindakaas werkt beter voor muizenvallen![]()
Sorry Muis
Ja tuurlijk, maar het ging niet. Van de week al een error, en nu dit weer....ze moeten me wel hebben steeds hequote:
https://www.hoorwijzer.nl(...)uik/oplossingen.htmlquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal in orde. Die krengen maken ook een rotgeluid als het waait, en als er meerdere personen praten heb je er ook weinig aan. Nu gebruiken Lucky en ik een hoorn, net als Fanny van Allo Allo
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar
daarom heb ik het maar voor je gedaan
Oei, oei, oei, + 9 mnd werkt zeer zeker wel op deze muisquote:
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal in orde. Die krengen maken ook een rotgeluid als het waait, en als er meerdere personen praten heb je er ook weinig aan. Nu gebruiken Lucky en ik een hoorn, net als Fanny van Allo Allo
Nee, daar is een voorraadje van. Was een behoorlijk prijzig dinkie, maar ze heeft het vaker uit dan in.quote:
Voor onze muis zou dat inderdaad beter werkenquote:
Ik ben al vanaf 7 uur niet meer naar de uien wezen kijken. Wordt inderdaad wel tijd nuquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is omdat je te traag was, met je uienmand
Het is gezellige kutmuziek. Letterlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
Problemen die u zelf kunt oplossenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, daar is een voorraadje van. Was een behoorlijk prijzig dinkie, maar ze heeft het vaker uit dan in.
quote:Uw hoortoestel fluit of piept
Uw oorstukjes zitten niet goed in uw oor. Neem uw toestel uit en zet het opnieuw in.
Uw oorstukjes sluiten niet goed. Laat uw oorstukjes nakijken, aanpassen of vervangen door de audicien.
Het slangetje is verstopt en moet gereinigd worden of is kapot en moet vervangen worden.
De instellingen van uw hoortoestel zijn niet juist. Laat de audicien uw hoortoestel opnieuw afstellen.
Uw gehoorgang is verstopt door oorsmeer. Uw huisarts kan uw gehoorgang uitspuiten. De kno-arts kan het oorsmeer ook verwijderen door uw oor met speciale apparatuur uit te zuigen.
pas maar op, zometeen ben je gestopt met rokenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 7 uur niet meer naar de uien wezen kijken. Wordt inderdaad wel tijd nu
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is gezellige kutmuziek. Letterlijk.
* knokkels rolt een shaggiequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas maar op, zometeen ben je gestopt met roken
Ik mis er eenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Problemen die u zelf kunt oplossen
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Problemen die u zelf kunt oplossen
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ahhh, Knokkels is half doof, vandaar zijn smaak
* Rafeiro verstopt zich heel goed.
Dat zou een wonder zijn!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas maar op, zometeen ben je gestopt met roken
ik heb alleen maar stilte gehoord bij jouw showquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik heb de helft van mijn eigen show vandaag niet eens meegekregen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik heb de helft van mijn eigen show vandaag niet eens meegekregen
Ah, die zocht ik laatst al.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef GodmotherR49 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
heb je de dokter nog te pakken gekregen, of hij jou ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Anita is officieel gestopt met 2 unlimited nu
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mis er een
* eigenaar(ster) van het hoorapparaat is een heer/dame op leeftijd
Is denk ik beter ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Anita is officieel gestopt met 2 unlimited nu
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
zoek ik op 'rave', kom ik wel heel veel resultaten tegen met grave erin
Bij een krap afgesteld hoorapparaat is windgeruis altijd een killer, gaat 'ie snel van over de zeik ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
'rave' ook tussen ' en ' gezet? dan zoek je namelijk expliciet op die string anders zoek je op *rave*quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
zoek ik op 'rave', kom ik wel heel veel resultaten tegen met grave erin
Het ging vandaag niet echt van een leien dakje. Ik deed voor spek en bonen meequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb alleen maar stilte gehoord bij jouw show
Tja degenen die opgegroeid zijn met die muziek zijn nou niet bepaald mensen die snel ff makkelijk een concertje pakken met een stel vrienden enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is denk ik beter ook
Ray & Anita konden echt het succes van 2 unlimited niet meer evenaren. Soms moet je ook gewoon leren accepteren dat je belegen geworden bent
dat werkt niet in SAM bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'rave' ook tussen ' en ' gezet? dan zoek je namelijk expliciet op die string anders zoek je op *rave*
Nah, in het begin ging het heel goedquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het ging vandaag niet echt van een leien dakje. Ik deed voor spek en bonen mee
Ga ik nu mn koptelefoon opzetten. Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin. Ja hij wil er een kopen. Ow wat tof! Welke? Ja dat weet ie nog niet. Ow hij wil die blauwe. Ja die is mooi! Hey wat is je rekeningnummer? Etc etcquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is gezellige kutmuziek. Letterlijk.
grave diggerquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]Goh!
From the cradle to the grave enzo, Graveworm....
quote:
Ow, ik zoek ook niet met SAM, ik heb mediamonkey altijd openstaan en zoek daar mee.quote:
wel jammer. en dat terwijl je gup wil vervangenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het ging vandaag niet echt van een leien dakje. Ik deed voor spek en bonen mee
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ga ik nu mn koptelefoon opzetten. Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin. Ja hij wil er een kopen. Ow wat tof! Welke? Ja dat weet ie nog niet. Ow hij wil die blauwe. Ja die is mooi! Hey wat is je rekeningnummer? Etc etc
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ga ik nu mn koptelefoon opzetten. Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin. Ja hij wil er een kopen. Ow wat tof! Welke? Ja dat weet ie nog niet. Ow hij wil die blauwe. Ja die is mooi! Hey wat is je rekeningnummer? Etc etc
Daar kun je best gelijk in hebben, maar soms zijn ouderen ook ietwat eigenwijs en tobben blijkbaar liever door.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij een krap afgesteld hoorapparaat is windgeruis altijd een killer, gaat 'ie snel van over de zeik ja.
Heb je geen meerdere modes die hij vanzelf instelt dan? Als ze hem vaker uit als in heeft zou je toch naar dieper gelegen apparaatjes moeten kijken (zou ik zeggen).
Of juist nu weer welquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja degenen die opgegroeid zijn met die muziek zijn nou niet bepaald mensen die snel ff makkelijk een concertje pakken met een stel vrienden enzo.
Patser gespot in een joekel van huis.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin
Gup stak er een stokje voor. Gup went roguequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel jammer. en dat terwijl je gup wil vervangen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of juist nu weer wel
Zijn toch denk ik allemaal rond mijn leeftijd, midlife crisis, etc, hang naar de 'goeie ouwe tijd'
quote:
Klein appartementje van 65m2 jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Patser gespot in een joekel van huis.
Wat dan? Ik tik eind dit jaar de 40 aan.quote:
Geralt is ook al 'op leeftijd'quote:
ja, dit ging even snel. in de laatste seconden opgezochtquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
RulerNu draai je weer meer mijn muziek
Broekiequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat dan? Ik tik eind dit jaar de 40 aan.
Ray was dan ook best een arrogante eikel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is denk ik beter ook
Ray & Anita konden echt het succes van 2 unlimited niet meer evenaren. Soms moet je ook gewoon leren accepteren dat je belegen geworden bent
Oh, die zinnermetaldingesdanges van Fogel heb je nog niet gehadquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dit ging even snel. in de laatste seconden opgezocht
ik wil over naar wat anders
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ray was dan ook best een arrogante eikel.
Kijk mij eens vet stoer zijn in mijn drop top Beemer met wild neukvleesch om mij heen
Als ik vrij ben altijd. Op mn werk altijd druk druk druk en in m vrije tijd alles op zn elfendertigstequote:
nee, maar dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die zinnermetaldingesdanges van Fogel heb je nog niet gehad
quote:
Ah, van Friese oorsprong, dat verklaardquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik vrij ben altijd. Op mn werk altijd druk druk druk en in m vrije tijd alles op zn elfendertigste
quote:
Uh, dat was dan ook een aardige maanlanding voor jouquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oh, toen jij geboren werd ging ik net samenwonen
Hier ook. joggingbroek & t-shirt en kalm aan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik vrij ben altijd. Op mn werk altijd druk druk druk en in m vrije tijd alles op zn elfendertigste
Hallo. Ik ben een Sjeng. Geen Fries.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, van Friese oorsprong, dat verklaard
No offense taken hoorquote:
Oh, het is een muziekstroming die nog uitgevonden moet worden. Tubagebaseerde oempamuziek met een hoge vrolijkheidsgraad begeleid door snerende gitaren, grunting en double bass.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, maar dat ken ik niet.
ik wachtte eigenlijk op Fogel voor meer info
Oops, dat ging mis, ik bedoelde Geraltquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dat was dan ook een aardige maanlanding voor jou
En de zanger met een accordeon die zingt over dat de duivel je ziel in stukken zal verscheuren enzo!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, het is een muziekstroming die nog uitgevonden moet worden. Tubagebaseerde oempamuziek met een hoge vrolijkheidsgraad begeleid door snerende gitaren, grunting en double bass.
Soort van symphonic metal, maar dan net iets anders.
Zie je het al voor je, een metalhead met zwarte lederhosen? En een tubaspeler met spikes rond zijn nek?
blaas of glory achtig qua uiterlijk?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, het is een muziekstroming die nog uitgevonden moet worden. Tubagebaseerde oempamuziek met een hoge vrolijkheidsgraad begeleid door snerende gitaren, grunting en double bass.
Zie je het al voor je, een metalhead met zwarte lederhosen? En een tubaspeler met spikes rond zijn nek?
Psychostick-achtig?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
nee, die dj toch?quote:
Als mijn pa nog geleefd had, had ie nu aan jou gevraagd of je ook de 'banningbeugel' kunt bespelenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee hoor. Net als het Haags kwartiertje en het Limburgs kwartiertje. Dat doen ze overalquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No offense taken hoor
Maar ik dacht dat ze alleen in friesland aan het 11en30en deden
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
En de zanger met een accordeon die zingt over dat de duivel je ziel in stukken zal verscheuren enzo!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat schijnt één of andere hype geweest te zijn?
[ afbeelding ]
Ow, nu snap ik het pasquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Net als het Haags kwartiertje en het Limburgs kwartiertje. Dat doen ze overal
en nu genietenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:42 schreef Watertornado het volgende:
Zo, voor deze muziek heb ik even een wodka/citroensapje gepakt.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:42 schreef Watertornado het volgende:
Lontenkwartiertje.quote:
Ik nog een Oettinger, volgens reinheitsgebot 1516 en zulksquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:42 schreef Watertornado het volgende:
Absoluut.quote:
Onze zuiderburen hebben ook dit soort rijmkunstenarij.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Diepgaand he!Raakt je recht in je flikker!
quote:
Is dat veel of juist weinig?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze zuiderburen hebben ook dit soort rijmkunstenarij.
BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
Dat is bovengemiddeldquote:
Het is dan ook puike muziek. Er moet meer Duits gedraaid worden. Jammer dat Radio Bendeleider offline isquote:
Ik moest die even googlen, maarre.. klinkt welquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze zuiderburen hebben ook dit soort rijmkunstenarij.
BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
Ik draai veel Duitstalige muziek, maar niet bepaald feestmuziek!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is dan ook puike muziek. Er moet meer Duits gedraaid worden. Jammer dat Radio Bendeleider offline is
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik draai veel Duitstalige muziek, maar niet bepaald feestmuziek!
Dan ken je vast en zeker Peter Krausquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
die gothic van jou is ook altijd fijn
Whehehe ik draai vooral Wolfsheim, Lacrimosa, Blutengel, Umbra et Imago en meer van dat soort muziek!quote:
Die is niet zo snel ademloos met zo'n longen.quote:
Da's wel een heel geel jurkjequote:
Zolang Ruler maar niet Linda, Roos en Jessica gaat draaien!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die is niet zo snel ademloos met zo'n longen.
Ik ben dol op Blutengel...dit is weer eens eh, iets heel andersquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh, heten die dingen longen tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die is niet zo snel ademloos met zo'n longen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:48 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben dol op Blutengel...dit is weer eens eh, iets heel anders
Niets mis met die driequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang Ruler maar niet Linda, Roos en Jessica gaat draaien!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wtf? Ga even deeg maken, kom je terug en moet je 9 meter scrollen.
Want denk je dan van Lisa, Amy en Shelleyquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak in die familie van julliequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:48 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben dol op Blutengel...dit is weer eens eh, iets heel anders
hmm, dat was ook wel een goeie volgende.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
WTF ga jij deeg maken om 10 voor 11 op vrijdagavond?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zucht............ toen ze nogquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Want denk je dan van Lisa, Amy en Shelley
Ja nee ik bedoel dus Ademnood he.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Drie maal raden wie het niet lukte een nieuw topic aan te maken. Nou?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
die zijn er ook nogquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iedere avond.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF ga jij deeg maken om 10 voor 11 op vrijdagavond?
morgenochtend vers stokbroodquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zijn Tina Toos en Tessaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel dus Ademnood he.
Maar idd volgens mij hebben die 3 ook wel een nummer daar over?
nu mogen we ze neuken. toen nog nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zucht............ toen ze nogwaren
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk het niet toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel dus Ademnood he.
Maar idd volgens mij hebben die 3 ook wel een nummer daar over?
Uh,quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu mogen we ze neuken. toen nog niet
Waardeloosquote:
of in elk geval over fantaserenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu mogen we ze neuken. toen nog niet
Dan nog, ik val niet zo op vrouwenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of in elk geval over fantaseren
goeiedag, das lekker wakker wordenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat nooit vervelen. En iedere dag met gebakken ei, bacon en oude kaas.
over vers stokbrood ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dat mocht toen ook al.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Die pizza was goedquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat nooit vervelen. En iedere dag met gebakken ei, bacon en oude kaas.
ja, dat kanquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan nog, ik val niet zo op vrouwen
Wat dacht je van de smaak van mijn pa: James Last op klompen is stukgedraaid, en mijn moeder zong knoerthard Steen in mijn lijf bij de BeeGees, en (ik snap het nu nog niet) ipv Mon Amour zong ze Moeder Teresa.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak in die familie van jullie
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat mocht toen ook al.
Tenminste, de gedachtepolitie is er nog niet toch?
Voor tussen de middag. 's Morgens eerst Griekse yoghurt met een lading muesli.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goeiedag, das lekker wakker worden
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:53 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wat dacht je van de smaak van mijn pa: James Last op klompen is stukgedraaid, en mijn moeder zong knoerthard Steen in mijn lijf bij de BeeGees, en (ik snap het nu nog niet) ipv Mon Amour zong ze Moeder Teresa.
De Timmermannetjes of die duiven?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Die vieze vuile vliegende patatratten
Tenzij je in ISIS-gebied woont, want daar zijn duiven serieus verboden!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:53 schreef Geralt het volgende:
Ow we gaan duiven kijken. Dat kan daar ook natuurlijk
Wat jij wiltquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is nog altijd beter dan de kerkmuziek waar mijn moeder van hield
Dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij je in ISIS-gebied woont, want daar zijn duiven serieus verboden!Althans het hebben van duiven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Lekker zo'n Russisch kozakkenkoor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is nog altijd beter dan de kerkmuziek waar mijn moeder van hield
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een foto van ei gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
it's me just me :)
achter ieder user schuilt een mens...
Whehehe nee; als ze boven je vliegen zou je de cloaca kunnen zien en dat is haram. Daarbij is het voeren van de duiven en dergelijke verspilling van kostbare tijd wat je had kunnen spenderen aan bidden!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet
Maar wel begrijpelijk, postduiven zijn behoorlijk betrouwbaar.
was dat maar waarquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo'n Russisch kozakkenkoor.
Jij vreest mijn toornquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neemt u mij niet kwalijk mevrouw.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een foto van ei gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Pffffffff, dan hadden de 'bezetters' ten tijde van WO1 en WO2 ten minste nog een 'goeie' verklaring. Heel wat duiven hebben hun leven gegeven voor onze vrijheidquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nee; als ze boven je vliegen zou je de cloaca kunnen zien en dat is haram. Daarbij is het voeren van de duiven en dergelijke verspilling van kostbare tijd wat je had kunnen spenderen aan bidden!
Je hebt sinds een tijdje ook Russische klootzakkenkoren. Kom je op bepaalde vakantiebestemmingen veelal tegen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo'n Russisch kozakkenkoor.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
De een heeft al vleugeltjes en de ander niet.
daar moet ik nog op slapenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
'k Liiiiig ooop mijn kussen klaar te koomen
*zing Hepie en Hepie*
Nu wordt ik bangquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
De een heeft al vleugeltjes en de ander niet.
Of Finse Schreeuwkorenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt sinds een tijdje ook Russische klootzakkenkoren. Kom je op bepaalde vakantiebestemmingen veelal tegen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ghčhehe, echt niet! Stuur zo m'n muis achter je aan.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hoeft niet bang te zijn, ik zei het tegen Luckyquote:
Nee, echt.. Fins Schreeuwkoor is geweldigquote:
en als ik ergens een hekel aan heb....quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik nooit zo'n soort bruiloft heb hoeven mee te makenquote:
dat doe ik zelfs bij de koffie 's morgensquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mijn smaak is het niet, maar ik bral zelfs Hazes mee na een paar biertjes
Ik ben een stadsmuisje hoor, op klompjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
en als ik ergens een hekel aan heb....
veldmuisjes in mijn huiskamer (ril)
"We will rock you"?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik nooit zo'n soort bruiloft heb hoeven mee te maken
De polonaise doen op Queen was al erg genoeg
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
dat doe ik zelfs bij de koffie 's morgens
Dat is het mooie van Hazes: onafhankelijk of je van zijn muziek houdt of het verafschuwt: na een paar biertjes kan iedereen het meezingen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mijn smaak is het niet, maar ik bral zelfs Hazes mee na een paar biertjes
dan ben je welkom hierquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben een stadsmuisje hoor, op klompjes
en iedereen kent het ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Hazes: onafhankelijk of je van zijn muziek houdt of het verafschuwt: na een paar biertjes kan iedereen het meezingen.
Oh dan pas je ook prima in een landelijke omgeving.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Breakthroughquote:
ik heb nu klompen aanquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Breakthrough
Serieus
Ik was nog jong, maar ik had die bruiloft echt medelijden met iedereen die 40+ was
Helemaal waar, maar het gekke is dat ik bepaalde nummers nu zelfs nog echt leuk vind ook, terwijl ik niet van Nederlandstalig hou.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Hazes: onafhankelijk of je van zijn muziek houdt of het verafschuwt: na een paar biertjes kan iedereen het meezingen.
Verschrikkelijk zeg, pffff.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Breakthrough
Serieus
Ik was nog jong, maar ik had die bruiloft echt medelijden met iedereen die 40+ was
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:02 schreef Geralt het volgende:
Ademnood. Was je nu maar dood!
Ow wacht, dat is die ene al![]()
mijn kinderen hebben lang klompen gedragen en dat moest je die toeristen hier zienquote:
Cover.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef Geralt het volgende:
WTF ademnood wat was hij groot het deed pijn en het moet zo en het bed was rood wtf!?
Dit is een slechte cover toch? Of was dat lied echt zo in die tijd?
hahahahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef Geralt het volgende:
WTF ademnood wat was hij groot het deed pijn en het moet zo en het bed was rood wtf!?
Het klonk net zo belabberd als het origineel dus ik twijfelde evenquote:
De leukste nummers van hem zijn doorgaans onbekend. Voorbeelden zijn dan "Ik ben een gokker" en "Speel niet met vuur".quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:03 schreef Annagh het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar het gekke is dat ik bepaalde nummers nu zelfs nog echt leuk vind ook, terwijl ik niet van Nederlandstalig hou.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef Geralt het volgende:
Dat was de Dikke Lul Band ...quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef Geralt het volgende:
wat is er?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het klonk net zo belabberd als het origineel dus ik twijfelde even
dat doe ik met plezierquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
De nummers waar dit radiostation zijn naam aan te danken heeft worden weer afgestoft
eigenlijk wel ja, als Melting intuned denkt hij echt dat Vout ontsnapt is !!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is toch te treurig voor woorden.![]()
![]()
![]()
Radio49 Gaat Terug Naar Zijn Rootsquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
De nummers waar dit radiostation zijn naam aan te danken heeft worden weer afgestoft
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:06 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, als Melting intuned denkt hij echt dat Vout ontsnapt is !!
mooiquote:
No wayquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:06 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
hier kan ik ook wel een uur mee vullenquote:
*kijkt naar de wc-deur... ziet dat ie open staat..quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:06 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Dat is toch triest...ik wil niet aan het hol van mijn vader denken als ik aan een wijntje zit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar ze zingt over klisma in je hol, dit dat.
TMI !!!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:08 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat is toch triest...ik wil niet aan het hol van mijn vader denken als ik aan een wijntje zit.
quote:
ik vind het het leukste nummer van het albumquote:
daar kan ik dan weer heel vrolijk van wordenquote:
Heb je toevallig ook van KvK - op een onbewoond eiland?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het het leukste nummer van het album
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:08 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat is toch triest...ik wil niet aan het hol van mijn vader denken als ik aan een wijntje zit.
daar heb ik 22 albums van dus natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook van KvK - op een onbewoond eiland?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ook niet zonder wijn.
Maar serieus, als er mensen zijn die er aanstoot aan nemen, ga dan even iets anders doe of zo. Deeg maken. Of bijvoorbeeld een pondje uien kijken.
Staat op nr 1quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik 22 albums van dus natuurlijk
ik vind vuur en vlam eigenlijk net zo leukquote:
ik vind die linker het mooistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |