Onze zuiderburen hebben ook dit soort rijmkunstenarij.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Diepgaand he!Raakt je recht in je flikker!
quote:
Is dat veel of juist weinig?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze zuiderburen hebben ook dit soort rijmkunstenarij.
BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
Dat is bovengemiddeldquote:
Het is dan ook puike muziek. Er moet meer Duits gedraaid worden. Jammer dat Radio Bendeleider offline isquote:
Ik moest die even googlen, maarre.. klinkt welquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze zuiderburen hebben ook dit soort rijmkunstenarij.
BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
Ik draai veel Duitstalige muziek, maar niet bepaald feestmuziek!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is dan ook puike muziek. Er moet meer Duits gedraaid worden. Jammer dat Radio Bendeleider offline is
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik draai veel Duitstalige muziek, maar niet bepaald feestmuziek!
Dan ken je vast en zeker Peter Krausquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
die gothic van jou is ook altijd fijn
Whehehe ik draai vooral Wolfsheim, Lacrimosa, Blutengel, Umbra et Imago en meer van dat soort muziek!quote:
Die is niet zo snel ademloos met zo'n longen.quote:
Da's wel een heel geel jurkjequote:
Zolang Ruler maar niet Linda, Roos en Jessica gaat draaien!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die is niet zo snel ademloos met zo'n longen.
Ik ben dol op Blutengel...dit is weer eens eh, iets heel andersquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh, heten die dingen longen tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die is niet zo snel ademloos met zo'n longen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |