Oh, het is een muziekstroming die nog uitgevonden moet worden. Tubagebaseerde oempamuziek met een hoge vrolijkheidsgraad begeleid door snerende gitaren, grunting en double bass.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, maar dat ken ik niet.
ik wachtte eigenlijk op Fogel voor meer info
Oops, dat ging mis, ik bedoelde Geraltquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dat was dan ook een aardige maanlanding voor jou
En de zanger met een accordeon die zingt over dat de duivel je ziel in stukken zal verscheuren enzo!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, het is een muziekstroming die nog uitgevonden moet worden. Tubagebaseerde oempamuziek met een hoge vrolijkheidsgraad begeleid door snerende gitaren, grunting en double bass.
Soort van symphonic metal, maar dan net iets anders.
Zie je het al voor je, een metalhead met zwarte lederhosen? En een tubaspeler met spikes rond zijn nek?
blaas of glory achtig qua uiterlijk?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, het is een muziekstroming die nog uitgevonden moet worden. Tubagebaseerde oempamuziek met een hoge vrolijkheidsgraad begeleid door snerende gitaren, grunting en double bass.
Zie je het al voor je, een metalhead met zwarte lederhosen? En een tubaspeler met spikes rond zijn nek?
Psychostick-achtig?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
nee, die dj toch?quote:
Als mijn pa nog geleefd had, had ie nu aan jou gevraagd of je ook de 'banningbeugel' kunt bespelenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee hoor. Net als het Haags kwartiertje en het Limburgs kwartiertje. Dat doen ze overalquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No offense taken hoor
Maar ik dacht dat ze alleen in friesland aan het 11en30en deden
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
En de zanger met een accordeon die zingt over dat de duivel je ziel in stukken zal verscheuren enzo!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat schijnt één of andere hype geweest te zijn?
[ afbeelding ]
Ow, nu snap ik het pasquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Net als het Haags kwartiertje en het Limburgs kwartiertje. Dat doen ze overal
en nu genietenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:42 schreef Watertornado het volgende:
Zo, voor deze muziek heb ik even een wodka/citroensapje gepakt.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:42 schreef Watertornado het volgende:
Lontenkwartiertje.quote:
Ik nog een Oettinger, volgens reinheitsgebot 1516 en zulksquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:42 schreef Watertornado het volgende:
Absoluut.quote:
Onze zuiderburen hebben ook dit soort rijmkunstenarij.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Diepgaand he!Raakt je recht in je flikker!
quote:
Is dat veel of juist weinig?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze zuiderburen hebben ook dit soort rijmkunstenarij.
BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
Dat is bovengemiddeldquote:
Het is dan ook puike muziek. Er moet meer Duits gedraaid worden. Jammer dat Radio Bendeleider offline isquote:
Ik moest die even googlen, maarre.. klinkt welquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze zuiderburen hebben ook dit soort rijmkunstenarij.
BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
Ik draai veel Duitstalige muziek, maar niet bepaald feestmuziek!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is dan ook puike muziek. Er moet meer Duits gedraaid worden. Jammer dat Radio Bendeleider offline is
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik draai veel Duitstalige muziek, maar niet bepaald feestmuziek!
Dan ken je vast en zeker Peter Krausquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
die gothic van jou is ook altijd fijn
Whehehe ik draai vooral Wolfsheim, Lacrimosa, Blutengel, Umbra et Imago en meer van dat soort muziek!quote:
Die is niet zo snel ademloos met zo'n longen.quote:
Da's wel een heel geel jurkjequote:
Zolang Ruler maar niet Linda, Roos en Jessica gaat draaien!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die is niet zo snel ademloos met zo'n longen.
Ik ben dol op Blutengel...dit is weer eens eh, iets heel andersquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh, heten die dingen longen tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die is niet zo snel ademloos met zo'n longen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |