SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sit's me just me :)
achter ieder user schuilt een mens...
Dan moet ze haar oorstuk laten hergieten of beter in haar oor drukken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee die is hartstikke doof...ik moet altijd hard tetteren door de telefoon anders verstaat ze niks. Hoorapparaatje in werkt niet, want die piept zegt ze.
Dan moet ze echt terug naar de audicien met dat apparaat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee die is hartstikke doof...ik moet altijd hard tetteren door de telefoon anders verstaat ze niks. Hoorapparaatje in werkt niet, want die piept zegt ze.
Uhhhhhhquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik plug mijn Beyers even in. Beter staat er goeie muziek op. Of gezellige kutmuziek; dat is ook goed. Hoi en zulks
Ah dus je hebt het toch geprobeerd!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef Annagh het volgende:
Staat er dat ik geen rechten heb om een nieuw topic te openen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik plug mijn Beyers even in. Beter staat er goeie muziek op. Of gezellige kutmuziek; dat is ook goed. Hoi en zulks
Dat heb je snel voor elkaarquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef Annagh het volgende:
Pindakaas werkt beter voor muizenvallenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je daar wel kaas in proppen, anders lijdt het beestje honger!
Batterij aan vervanging toe?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal in orde. Die krengen maken ook een rotgeluid als het waait, en als er meerdere personen praten heb je er ook weinig aan. Nu gebruiken Lucky en ik een hoorn, net als Fanny van Allo Alloquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet ze haar oorstuk laten hergieten of beter in haar oor drukken.
Dat is omdat je te traag was, met je uienmandquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef Annagh het volgende:
Geraltquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pindakaas werkt beter voor muizenvallen![]()
Sorry Muis
Ja tuurlijk, maar het ging niet. Van de week al een error, en nu dit weer....ze moeten me wel hebben steeds hequote:
https://www.hoorwijzer.nl(...)uik/oplossingen.htmlquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal in orde. Die krengen maken ook een rotgeluid als het waait, en als er meerdere personen praten heb je er ook weinig aan. Nu gebruiken Lucky en ik een hoorn, net als Fanny van Allo Allo
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar
daarom heb ik het maar voor je gedaan
Oei, oei, oei, + 9 mnd werkt zeer zeker wel op deze muisquote:
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal in orde. Die krengen maken ook een rotgeluid als het waait, en als er meerdere personen praten heb je er ook weinig aan. Nu gebruiken Lucky en ik een hoorn, net als Fanny van Allo Allo
Nee, daar is een voorraadje van. Was een behoorlijk prijzig dinkie, maar ze heeft het vaker uit dan in.quote:
Voor onze muis zou dat inderdaad beter werkenquote:
Ik ben al vanaf 7 uur niet meer naar de uien wezen kijken. Wordt inderdaad wel tijd nuquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is omdat je te traag was, met je uienmand
Het is gezellige kutmuziek. Letterlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
Problemen die u zelf kunt oplossenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, daar is een voorraadje van. Was een behoorlijk prijzig dinkie, maar ze heeft het vaker uit dan in.
quote:Uw hoortoestel fluit of piept
Uw oorstukjes zitten niet goed in uw oor. Neem uw toestel uit en zet het opnieuw in.
Uw oorstukjes sluiten niet goed. Laat uw oorstukjes nakijken, aanpassen of vervangen door de audicien.
Het slangetje is verstopt en moet gereinigd worden of is kapot en moet vervangen worden.
De instellingen van uw hoortoestel zijn niet juist. Laat de audicien uw hoortoestel opnieuw afstellen.
Uw gehoorgang is verstopt door oorsmeer. Uw huisarts kan uw gehoorgang uitspuiten. De kno-arts kan het oorsmeer ook verwijderen door uw oor met speciale apparatuur uit te zuigen.
pas maar op, zometeen ben je gestopt met rokenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 7 uur niet meer naar de uien wezen kijken. Wordt inderdaad wel tijd nu
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is gezellige kutmuziek. Letterlijk.
* knokkels rolt een shaggiequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas maar op, zometeen ben je gestopt met roken
Ik mis er eenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Problemen die u zelf kunt oplossen
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Problemen die u zelf kunt oplossen
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ahhh, Knokkels is half doof, vandaar zijn smaak
* Rafeiro verstopt zich heel goed.
Dat zou een wonder zijn!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas maar op, zometeen ben je gestopt met roken
ik heb alleen maar stilte gehoord bij jouw showquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik heb de helft van mijn eigen show vandaag niet eens meegekregen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik heb de helft van mijn eigen show vandaag niet eens meegekregen
Ah, die zocht ik laatst al.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef GodmotherR49 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
heb je de dokter nog te pakken gekregen, of hij jou ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Anita is officieel gestopt met 2 unlimited nu
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mis er een
* eigenaar(ster) van het hoorapparaat is een heer/dame op leeftijd
Is denk ik beter ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Anita is officieel gestopt met 2 unlimited nu
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
zoek ik op 'rave', kom ik wel heel veel resultaten tegen met grave erin
Bij een krap afgesteld hoorapparaat is windgeruis altijd een killer, gaat 'ie snel van over de zeik ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
'rave' ook tussen ' en ' gezet? dan zoek je namelijk expliciet op die string anders zoek je op *rave*quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
zoek ik op 'rave', kom ik wel heel veel resultaten tegen met grave erin
Het ging vandaag niet echt van een leien dakje. Ik deed voor spek en bonen meequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb alleen maar stilte gehoord bij jouw show
Tja degenen die opgegroeid zijn met die muziek zijn nou niet bepaald mensen die snel ff makkelijk een concertje pakken met een stel vrienden enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is denk ik beter ook
Ray & Anita konden echt het succes van 2 unlimited niet meer evenaren. Soms moet je ook gewoon leren accepteren dat je belegen geworden bent
dat werkt niet in SAM bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'rave' ook tussen ' en ' gezet? dan zoek je namelijk expliciet op die string anders zoek je op *rave*
Nah, in het begin ging het heel goedquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het ging vandaag niet echt van een leien dakje. Ik deed voor spek en bonen mee
Ga ik nu mn koptelefoon opzetten. Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin. Ja hij wil er een kopen. Ow wat tof! Welke? Ja dat weet ie nog niet. Ow hij wil die blauwe. Ja die is mooi! Hey wat is je rekeningnummer? Etc etcquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is gezellige kutmuziek. Letterlijk.
grave diggerquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]Goh!
From the cradle to the grave enzo, Graveworm....
quote:
Ow, ik zoek ook niet met SAM, ik heb mediamonkey altijd openstaan en zoek daar mee.quote:
wel jammer. en dat terwijl je gup wil vervangenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het ging vandaag niet echt van een leien dakje. Ik deed voor spek en bonen mee
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ga ik nu mn koptelefoon opzetten. Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin. Ja hij wil er een kopen. Ow wat tof! Welke? Ja dat weet ie nog niet. Ow hij wil die blauwe. Ja die is mooi! Hey wat is je rekeningnummer? Etc etc
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ga ik nu mn koptelefoon opzetten. Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin. Ja hij wil er een kopen. Ow wat tof! Welke? Ja dat weet ie nog niet. Ow hij wil die blauwe. Ja die is mooi! Hey wat is je rekeningnummer? Etc etc
Daar kun je best gelijk in hebben, maar soms zijn ouderen ook ietwat eigenwijs en tobben blijkbaar liever door.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij een krap afgesteld hoorapparaat is windgeruis altijd een killer, gaat 'ie snel van over de zeik ja.
Heb je geen meerdere modes die hij vanzelf instelt dan? Als ze hem vaker uit als in heeft zou je toch naar dieper gelegen apparaatjes moeten kijken (zou ik zeggen).
Of juist nu weer welquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja degenen die opgegroeid zijn met die muziek zijn nou niet bepaald mensen die snel ff makkelijk een concertje pakken met een stel vrienden enzo.
Patser gespot in een joekel van huis.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin
Gup stak er een stokje voor. Gup went roguequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel jammer. en dat terwijl je gup wil vervangen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of juist nu weer wel
Zijn toch denk ik allemaal rond mijn leeftijd, midlife crisis, etc, hang naar de 'goeie ouwe tijd'
quote:
Klein appartementje van 65m2 jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Patser gespot in een joekel van huis.
Wat dan? Ik tik eind dit jaar de 40 aan.quote:
Geralt is ook al 'op leeftijd'quote:
ja, dit ging even snel. in de laatste seconden opgezochtquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
RulerNu draai je weer meer mijn muziek
Broekiequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat dan? Ik tik eind dit jaar de 40 aan.
Ray was dan ook best een arrogante eikel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is denk ik beter ook
Ray & Anita konden echt het succes van 2 unlimited niet meer evenaren. Soms moet je ook gewoon leren accepteren dat je belegen geworden bent
Oh, die zinnermetaldingesdanges van Fogel heb je nog niet gehadquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dit ging even snel. in de laatste seconden opgezocht
ik wil over naar wat anders
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ray was dan ook best een arrogante eikel.
Kijk mij eens vet stoer zijn in mijn drop top Beemer met wild neukvleesch om mij heen
Als ik vrij ben altijd. Op mn werk altijd druk druk druk en in m vrije tijd alles op zn elfendertigstequote:
nee, maar dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die zinnermetaldingesdanges van Fogel heb je nog niet gehad
quote:
Ah, van Friese oorsprong, dat verklaardquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik vrij ben altijd. Op mn werk altijd druk druk druk en in m vrije tijd alles op zn elfendertigste
quote:
Uh, dat was dan ook een aardige maanlanding voor jouquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oh, toen jij geboren werd ging ik net samenwonen
Hier ook. joggingbroek & t-shirt en kalm aan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik vrij ben altijd. Op mn werk altijd druk druk druk en in m vrije tijd alles op zn elfendertigste
Hallo. Ik ben een Sjeng. Geen Fries.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, van Friese oorsprong, dat verklaard
No offense taken hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |