'rave' ook tussen ' en ' gezet? dan zoek je namelijk expliciet op die string anders zoek je op *rave*quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
zoek ik op 'rave', kom ik wel heel veel resultaten tegen met grave erin
Het ging vandaag niet echt van een leien dakje. Ik deed voor spek en bonen meequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb alleen maar stilte gehoord bij jouw show
Tja degenen die opgegroeid zijn met die muziek zijn nou niet bepaald mensen die snel ff makkelijk een concertje pakken met een stel vrienden enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is denk ik beter ook
Ray & Anita konden echt het succes van 2 unlimited niet meer evenaren. Soms moet je ook gewoon leren accepteren dat je belegen geworden bent
dat werkt niet in SAM bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'rave' ook tussen ' en ' gezet? dan zoek je namelijk expliciet op die string anders zoek je op *rave*
Nah, in het begin ging het heel goedquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het ging vandaag niet echt van een leien dakje. Ik deed voor spek en bonen mee
Ga ik nu mn koptelefoon opzetten. Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin. Ja hij wil er een kopen. Ow wat tof! Welke? Ja dat weet ie nog niet. Ow hij wil die blauwe. Ja die is mooi! Hey wat is je rekeningnummer? Etc etcquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is gezellige kutmuziek. Letterlijk.
grave diggerquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]Goh!
From the cradle to the grave enzo, Graveworm....
quote:
Ow, ik zoek ook niet met SAM, ik heb mediamonkey altijd openstaan en zoek daar mee.quote:
wel jammer. en dat terwijl je gup wil vervangenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het ging vandaag niet echt van een leien dakje. Ik deed voor spek en bonen mee
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ga ik nu mn koptelefoon opzetten. Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin. Ja hij wil er een kopen. Ow wat tof! Welke? Ja dat weet ie nog niet. Ow hij wil die blauwe. Ja die is mooi! Hey wat is je rekeningnummer? Etc etc
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ga ik nu mn koptelefoon opzetten. Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin. Ja hij wil er een kopen. Ow wat tof! Welke? Ja dat weet ie nog niet. Ow hij wil die blauwe. Ja die is mooi! Hey wat is je rekeningnummer? Etc etc
Daar kun je best gelijk in hebben, maar soms zijn ouderen ook ietwat eigenwijs en tobben blijkbaar liever door.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij een krap afgesteld hoorapparaat is windgeruis altijd een killer, gaat 'ie snel van over de zeik ja.
Heb je geen meerdere modes die hij vanzelf instelt dan? Als ze hem vaker uit als in heeft zou je toch naar dieper gelegen apparaatjes moeten kijken (zou ik zeggen).
Of juist nu weer welquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja degenen die opgegroeid zijn met die muziek zijn nou niet bepaald mensen die snel ff makkelijk een concertje pakken met een stel vrienden enzo.
Patser gespot in een joekel van huis.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het duurde even op en neer lopen naar mn vriendin
Gup stak er een stokje voor. Gup went roguequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel jammer. en dat terwijl je gup wil vervangen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of juist nu weer wel
Zijn toch denk ik allemaal rond mijn leeftijd, midlife crisis, etc, hang naar de 'goeie ouwe tijd'
quote:
Klein appartementje van 65m2 jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Patser gespot in een joekel van huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |