Voor onze muis zou dat inderdaad beter werkenquote:
Ik ben al vanaf 7 uur niet meer naar de uien wezen kijken. Wordt inderdaad wel tijd nuquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is omdat je te traag was, met je uienmand
Het is gezellige kutmuziek. Letterlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik plug mijn Beyers even in. Beter staat er goeie muziek op. Of gezellige kutmuziek; dat is ook goed. Hoi en zulks
Problemen die u zelf kunt oplossenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, daar is een voorraadje van. Was een behoorlijk prijzig dinkie, maar ze heeft het vaker uit dan in.
quote:Uw hoortoestel fluit of piept
Uw oorstukjes zitten niet goed in uw oor. Neem uw toestel uit en zet het opnieuw in.
Uw oorstukjes sluiten niet goed. Laat uw oorstukjes nakijken, aanpassen of vervangen door de audicien.
Het slangetje is verstopt en moet gereinigd worden of is kapot en moet vervangen worden.
De instellingen van uw hoortoestel zijn niet juist. Laat de audicien uw hoortoestel opnieuw afstellen.
Uw gehoorgang is verstopt door oorsmeer. Uw huisarts kan uw gehoorgang uitspuiten. De kno-arts kan het oorsmeer ook verwijderen door uw oor met speciale apparatuur uit te zuigen.
pas maar op, zometeen ben je gestopt met rokenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 7 uur niet meer naar de uien wezen kijken. Wordt inderdaad wel tijd nu
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is gezellige kutmuziek. Letterlijk.
* knokkels rolt een shaggiequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas maar op, zometeen ben je gestopt met roken
Ik mis er eenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Problemen die u zelf kunt oplossen
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Problemen die u zelf kunt oplossen
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ahhh, Knokkels is half doof, vandaar zijn smaak
* Rafeiro verstopt zich heel goed.
Dat zou een wonder zijn!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas maar op, zometeen ben je gestopt met roken
ik heb alleen maar stilte gehoord bij jouw showquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik heb de helft van mijn eigen show vandaag niet eens meegekregen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik heb de helft van mijn eigen show vandaag niet eens meegekregen
Ah, die zocht ik laatst al.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef GodmotherR49 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
heb je de dokter nog te pakken gekregen, of hij jou ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Anita is officieel gestopt met 2 unlimited nu
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mis er een
* eigenaar(ster) van het hoorapparaat is een heer/dame op leeftijd
Is denk ik beter ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Anita is officieel gestopt met 2 unlimited nu
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
zoek ik op 'rave', kom ik wel heel veel resultaten tegen met grave erin
Bij een krap afgesteld hoorapparaat is windgeruis altijd een killer, gaat 'ie snel van over de zeik ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal in orde. Die krengen maken ook een rotgeluid als het waait, en als er meerdere personen praten heb je er ook weinig aan. Nu gebruiken Lucky en ik een hoorn, net als Fanny van Allo Allo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |