SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sit's me just me :)
achter ieder user schuilt een mens...
Dan moet ze haar oorstuk laten hergieten of beter in haar oor drukken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee die is hartstikke doof...ik moet altijd hard tetteren door de telefoon anders verstaat ze niks. Hoorapparaatje in werkt niet, want die piept zegt ze.
Dan moet ze echt terug naar de audicien met dat apparaat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee die is hartstikke doof...ik moet altijd hard tetteren door de telefoon anders verstaat ze niks. Hoorapparaatje in werkt niet, want die piept zegt ze.
Uhhhhhhquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik plug mijn Beyers even in. Beter staat er goeie muziek op. Of gezellige kutmuziek; dat is ook goed. Hoi en zulks
Ah dus je hebt het toch geprobeerd!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef Annagh het volgende:
Staat er dat ik geen rechten heb om een nieuw topic te openen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik plug mijn Beyers even in. Beter staat er goeie muziek op. Of gezellige kutmuziek; dat is ook goed. Hoi en zulks
Dat heb je snel voor elkaarquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef Annagh het volgende:
Pindakaas werkt beter voor muizenvallenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je daar wel kaas in proppen, anders lijdt het beestje honger!
Batterij aan vervanging toe?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal in orde. Die krengen maken ook een rotgeluid als het waait, en als er meerdere personen praten heb je er ook weinig aan. Nu gebruiken Lucky en ik een hoorn, net als Fanny van Allo Alloquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet ze haar oorstuk laten hergieten of beter in haar oor drukken.
Dat is omdat je te traag was, met je uienmandquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef Annagh het volgende:
Geraltquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef Geralt het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pindakaas werkt beter voor muizenvallen![]()
Sorry Muis
Ja tuurlijk, maar het ging niet. Van de week al een error, en nu dit weer....ze moeten me wel hebben steeds hequote:
https://www.hoorwijzer.nl(...)uik/oplossingen.htmlquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal in orde. Die krengen maken ook een rotgeluid als het waait, en als er meerdere personen praten heb je er ook weinig aan. Nu gebruiken Lucky en ik een hoorn, net als Fanny van Allo Allo
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:22 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar
daarom heb ik het maar voor je gedaan
Oei, oei, oei, + 9 mnd werkt zeer zeker wel op deze muisquote:
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal in orde. Die krengen maken ook een rotgeluid als het waait, en als er meerdere personen praten heb je er ook weinig aan. Nu gebruiken Lucky en ik een hoorn, net als Fanny van Allo Allo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |