SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
ik ben nog heel even bezig met stikkeren. zeg het maar half 10?, maar 10 uur is ook goed. dan heb jij nog iets meer tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Roep maar wanneer je wilt, ik pas het wel aan.
Ik kaap de radio later wel weer, half 10 wordt het, hoe lang 2 uur?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben nog heel even bezig met stikkeren. zeg het maar half 10?, maar 10 uur is ook goed. dan heb jij nog iets meer tijd.
is primaquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kaap de radio later wel weer, half 10 wordt het, hoe lang 2 uur?
Ik heb zo mijn contactenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
The Art Of Noise blijft zwaar oké.
het is natuurlk niet verplicht om mee te drinkenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:08 schreef ToT het volgende:
's Avonds een sloot koffie drinken; nooit goed voor mij!Maar ja, het bezoek wilde graag een kopje en ik had nog een zooi over.
Macarena?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:08 schreef ToT het volgende:
's Avonds een sloot koffie drinken; nooit goed voor mij!Maar ja, het bezoek wilde graag een kopje en ik had nog een zooi over.
True, true.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is natuurlk niet verplicht om mee te drinken
Ah, komt mooi uit dat je er bent! Zou jij die 2 kunstwerken van Brennie hier svp willen posten?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, komt mooi uit dat je er bent! Zou jij die 2 kunstwerken van Brennie hier svp willen posten?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koffie ---> wild ----> Ooooooh Macarena.
Ik weet ouwe schuinsmarcheerderquote:
Hoi Hoiquote:
Op mijn normale tijdstip neem ik het weer over, zometeen 2 uur ander DJ.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet ouwe schuinsmarcheerder
Tot hoe laat draai je, dan tune ik straks nog even in
Ik knip even een fotootje en dan stuur ik je een PM/DM, momentquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, komt mooi uit dat je er bent! Zou jij die 2 kunstwerken van Brennie hier svp willen posten?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik knip even een fotootje en dan stuur ik je een PM/DM, moment
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is eik te vroeg op de avond voor mij, dan ga ik rare dingen draaien.
Nee hoor, draai maar lekker door zo, gaat heul prima.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
valt nog steeds mee hoor Pietquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Valt toch best mee?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor Piet zijn doen welquote:
Als je Prince gaat draaien is het pas echt te vroeg voor je.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wel als een gekquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb Piet nog nooit gek horen draaien.
Ah, Fogel is binnen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je Prince gaat draaien is het pas echt te vroeg voor je.
Jij stond op het grasveld beneden zijn flat met ouwejaar?quote:
Ik heb zo mijn "bronnen"quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij stond op het grasveld beneden zijn flat met ouwejaar?
Kon die ene CD niet vinden die ik van 'm heb.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je Prince gaat draaien is het pas echt te vroeg voor je.
Die ligt vast ergens op de A2quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kon die ene CD niet vinden die ik van 'm heb.
Oeh, ik heb nog koffiequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:08 schreef ToT het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit leest eng zonder smiley en je verse naam.
quote:
ow jahquote:
Die cd hoorde dan ook niet in de buurt van een cd-speler, om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ow jah
Die was ik vergeten
Taxi met Maarten Spanjer was
Ik moest aan een R49 DJ denken die CD's uit de auto gooide
Volgens diezelfde DJ hoort alles van Prince ook op de A2quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die cd hoorde dan ook niet in de buurt van een cd-speler, om eerlijk te zijn
Deze avond is jinxedquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Hmm, er ging wat mis. Even de pc opnieuw opstarten
ik sloot een proces af die de cpu opvrat, maar dat was niet heel handig zeg maarquote:
Melting heeft me ooit zo genoemd dus inkoppertjequote:
Proestquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik sloot een proces af die de cpu opvrat, maar dat was niet heel handig zeg maar
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens diezelfde DJ hoort alles van Prince ook op de A2
Met bijbehorende UIquote:
Misschien dat ik nog een Tante Til account aanmaak.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:30 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Melting heeft me ooit zo genoemd dus inkoppertje
Pfffffffffff, 't is dat jij onze God Mother bent, maar anders had ikquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:32 schreef Annagh het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog een Tante Til account aanmaak.
Melting vond het leukquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfffffffffff, 't is dat jij onze God Mother bent, maar anders had ikmoeten doen n.a.v. het jatwerk
da's niet waar, hij kan 'm als muzikant wel waarderen (meer dan ik)quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens diezelfde DJ hoort alles van Prince ook op de A2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doet alles het behalve YouTube het?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Yep, en puberts maar om foto's vragenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
R49 waar de oldbies spontaan in newbies veranderen
OK, sorryquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's niet waar, hij kan 'm als muzikant wel waarderen (meer dan ik)
ik heb ze nog nooit achter me aan gehad, wat doe ik verkeerd?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef Annagh het volgende:
[..]
Yep, en puberts maar om foto's vragen
Lees jij mijn dm'squote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef Annagh het volgende:
[..]
Daar heeft mijn kloon helemaal geen last vanquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef Annagh het volgende:
[..]
Je bent vast te aardig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit achter me aan gehad, wat doe ik verkeerd?
Muziekcollectie als zip file = prince?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, sorry
Maar Prince mocht niet op dezelfde hard disk staan als waar de rest van zijn muziek stond.
Die heeft ook een zwaard, en een harnas. Dat schrikt af.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar heeft mijn kloon helemaal geen last van
Misschien is de kloon te ridderlijk of zoquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar heeft mijn kloon helemaal geen last van
Ik heb nooit om de details gevraagdquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Muziekcollectie als zip file = prince?
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die stilte had nog wel iets langer mogen duren.
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die stilte had nog wel iets langer mogen duren.
ik ben vanaf het begin van mijn fok gebeuren eerlijk geweest over mijn leeftijd, dat dan wel weer, maar ja, mijn dochter loopt hier ook rond dus ik kon niet andersquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, ik was de puber die om een foto vroeg
Komt omdat jij verder kan tellen dan 27quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ik ben vanaf het begin van mijn fok gebeuren eerlijk geweest over mijn leeftijd, dat dan wel weer, maar ja, mijn dochter loopt hier ook rond dus ik kon niet anders
![]()
Mooi hè. Welke gaat het worden?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:19 schreef Geralt het volgende:
Allebei gemaakt door Brennie.
Afgedrukt op di-bond met liquid gloss epoxy afgewerkt door Re-Art.
Gelimiteerde oplage met certificaat van echtheid erbij ondertekend door Brennie zelf en de masterprinter van Re-Art.
http://www.re-art.com/liquid-gloss-epoxy/
Is ie de tandarts op zijn schip?quote:
Ik had in eerste instantie mijn leeftijd neergeplempt, maar heb het later weer weggehaald. Van de week begon er ineens eentje over school enzo...maar die tijd ligt al 40 jaar achter me.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ik ben vanaf het begin van mijn fok gebeuren eerlijk geweest over mijn leeftijd, dat dan wel weer, maar ja, mijn dochter loopt hier ook rond dus ik kon niet anders
![]()
Mooi!!! Ligt eraan wat voor muur je hebt!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi hè. Welke gaat het worden?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had maar doorgestuurd, ik werk op een schoolquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:39 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie mijn leeftijd neergeplempt, maar heb het later weer weggehaald. Van de week begon er ineens eentje over school enzo...maar die tijd ligt al 40 jaar achter me.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:39 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie mijn leeftijd neergeplempt, maar heb het later weer weggehaald. Van de week begon er ineens eentje over school enzo...maar die tijd ligt al 40 jaar achter me.
Bovenste is prachtig!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat gaaf. Die bovenste vooral.
Dibond, goed spul ook
quote:
Mag Magere Hein niet eens melig zijn soms?quote:
ik heb nog niet echt een idee wat er gaat komen, er kan van alles langskomen. van K3 tot K4quote:
Ik had hem nog niet eerder gezienquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh deze had ik al weer een tijdje geleden gemaakt!
Maar thx!
Ja voor de melige buien neemt hij die meetlat i.p.v. zijn zeis he!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mag Magere Hein niet eens melig zijn soms?![]()
Dat moorden gaat je niet in de koude kleren zitten, volgens mij.
K7 missenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog niet echt een idee wat er gaat komen, er kan van alles langskomen. van K3 tot K4
Daar gaat mijn voorkeur ook licht naar uit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik vind ze allebei mooi. Ik weet niet welke het gaat worden
De bovenste blauwe vind ik het mooist.
Oh hahahahaa, dan stuur ik ze naar jouquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:40 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Had maar doorgestuurd, ik werk op een school
*proest*quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor de melige buien neemt hij die meetlat i.p.v. zijn zeis he!
Ik kijk zeer zelden in FoBo'squote:Op vrijdag 22 april 2016 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hij is ook maar een paar keer in het topic gepost, maar hij staat ook in Roelerd z'n fobo!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
Echt Lineaal... het is gewoon volle maan. Hoeveel mensen hebben er geen last van gehad vandaag>
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:43 schreef Fogel het volgende:
Nu voelt de mede die ik aan het drinken ben helemaal correct
Flesje openen met mijn tanden ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:43 schreef Fogel het volgende:
Nu voelt de mede die ik aan het drinken ben helemaal correct
dit zal de eerste keer zijn vandaag van mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
Echt Lineaal... het is gewoon volle maan. Hoeveel mensen hebben er geen last van gehad vandaag>
Nope, komt uit Londen.quote:
En toch gebeurde het vandaagquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit zal de eerste keer zijn vandaag van mij
ook wel beetje eigen schuld. geen tussenkomst van elfjes enzoquote:
met je tanden?quote:
een blik met hits?quote:
Super!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een blik met hits?
die heb ik hier wel paraat
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:46 schreef Annagh het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen...dan krijg ik m'n klep helemaal niet meer dicht.
Ahhh vandaar die smoel zo in je UI!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:48 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik werd weer eens wakker met een kaak die geen zin in beweging had.
whehe, wat speel je dan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Fraaie muziek voor bij het gamen! Ik trek er nog 1 openLekker bezig held
Auchquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:48 schreef Annagh het volgende:
[..]
Lekker relaxt Football Manager. Heb GTA uitgespeeld afgelopen weekquote:
das niet handigquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:48 schreef Annagh het volgende:
[..]
Proestquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat was toen de hostie bleef plakken.
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker relaxt Football Manager. Heb GTA uitgespeeld afgelopen week
Lekker op het gemak een beetje PEC kampioen maken
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Annagh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Annagh het volgende:
[..]
Truukje geleerd van een ouwe scheepskok... twee korreltjes droge rijst in doodgeslagen bier en het komt weer tot levenquote:
Bezig met de grote opruiming?quote:
Hè bah, dat is naarquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:53 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nope...springt steeds op slot enzo, volgens tandarts kaakartrose.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:53 schreef Annagh het volgende:
[..]
uhmm.. ouch? Valt dat te fixen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:53 schreef Annagh het volgende:
[..]
Echt hoor, het bleef in mijn mond plakken doordat ik moest lachen en dat op dat moment niet kon maken. Jongste dochter was nog klein...tijdens een begrafenismis zei ze ineens keihard door de kerk tegen mijn moeder 'oma, ik had stront aan mijn schoenen maar ik heb het effe aan dat matje afgeveegd'...het knielmatje!quote:
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Echt hoor, het bleef in mijn mond plakken doordat ik moest lachen en dat op dat moment niet kon maken. Jongste dochter was nog klein...tijdens een begrafenismis zei ze ineens keihard door de kerk tegen mijn moeder 'oma, ik had stront aan mijn schoenen maar ik heb het effe aan dat matje afgeveegd'...het knielmatje!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Echt hoor, het bleef in mijn mond plakken doordat ik moest lachen en dat op dat moment niet kon maken. Jongste dochter was nog klein...tijdens een begrafenismis zei ze ineens keihard door de kerk tegen mijn moeder 'oma, ik had stront aan mijn schoenen maar ik heb het effe aan dat matje afgeveegd'...het knielmatje!
quote:
quote:
ouchquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Prima, maar je weet dat pa jou dan neerhoekt?
SLOAN PA!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik behoed je voor de wraak van paquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou dan niet zeg, je mag hier ook niets.
altijd fijn. ik heb er wel een twee staan met 20L water erinquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef Annagh het volgende:
[..]
Heeft ie al eerder gedaan. Sloeg me zo op mijn bek met zo'n hard plastic jerrycan.
Muis, lees je alles wel heel goed meequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mono!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Bier moet immers altijd op
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:01 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahahhaaa, dat programma was tè leuk!
rot broerquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef Annagh het volgende:
[..]
Heeft ie al eerder gedaan. Sloeg me zo op mijn bek met zo'n hard plastic jerrycan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat klopt dan wel weer ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik lees mee en ben blij dat ik heel klein en redelijk snel van stuk benquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:00 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Muis, lees je alles wel heel goed mee
Raffiequote:
rennen als je nog kunt hèquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees mee en ben blij dat ik heel klein en redelijk snel van stuk ben
Niemand slaat Muis hoor, anders krijgt diegene een knokkel in het oogquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees mee en ben blij dat ik heel klein en redelijk snel van stuk ben
Rennen kan ik dit moment nog nietquote:
en doet hij het dan nog 'n keer dan zie je mooi niets meerquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niemand slaat Muis hoor, anders krijgt diegene een knokkel in het oog
quote:
Ben uit voorzorg een eindje uit de buurt gaan wonen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik ben een vrouw, dus ik heb de broek aan hier in huis
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben uit voorzorg een eindje uit de buurt gaan wonen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:06 schreef GodmotherR49 het volgende:
Ons 1e voetbalteam ging ooit promoveren en kregen een rondvaart aangeboden door de grachten van Delft, jongens hadden 'n paar biertjes op en gingen dit zingen
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
en doet hij het dan nog 'n keer dan zie je mooi niets meer
Ons 1e voetbalteam ging ooit promoveren en kregen een rondvaart aangeboden door de grachten van Delft, jongens hadden 'n paar biertjes op en gingen dit zingen
![]()
![]()
![]()
Ik stondquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! En daar zit je dan met je goede gedrag.
level -14quote:
toch niet in dB?quote:
Nee, het niveauquote:
quote:
* knokkels is ook aantekeningen aan het makenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels is ook aantekeningen aan het maken
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
je was toch niet aan het meezingen, mag ik hopen?quote:
met deze muziek op de achtergrondquote:
Dat enkel in gedachten, bij die fietszadels had het fout kunnen gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
je was toch niet aan het meezingen, mag ik hopen? x
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat enkel in gedachten, bij die fietszadels had het fout kunnen gaan.
Is dat een verkapt verzoekje voor het nummer damesfietszadelruiker?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
dat nr moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat een verkapt verzoekje voor het nummer damesfietsazadelruiker?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Indien ik daar antwoord op geef is het niet meer verkaptquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat een verkapt verzoekje voor het nummer damesfietszadelruiker?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat een verkapt verzoekje voor het nummer damesfietszadelruiker?
Kwaliteits-DJquote:
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:13 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Hey pa.. grinnik grinnik.. ohja? *hihihihi*.. joh.. serieus? bwahahahahahaha
RAF! Wat ben je aan het doen!?
Je hebt het allemaal meegekregen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was even aan het eten en mute knop vergeten.
Nog geen uur geleden vertelde ik mijn moeder wat voor leuke tunes ik hier luister.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:13 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Hey pa.. grinnik grinnik.. ohja? *hihihihi*.. joh.. serieus? bwahahahahahaha
RAF! Wat ben je aan het doen!?
Nu zijn het geen bobbels meer?quote:
haha, die luistert nu ook mee?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nog geen uur geleden vertelde ik mijn moeder wat voor leuke tunes ik hier luister.
de camera moest iets meer naar linksonderquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een talentje om net niet goed op de foto te staan.
Nou, degene die het zong heeft bouwjaar 1982quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu zijn het geen bobbels meer?
Meer boobzels?
Klinkt als een gouden combinatiequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:17 schreef Fogel het volgende:
Heb je de doos met Zillertalmetal al gevonden?
ziet er niet verkeerd uit inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een talentje om net niet goed op de foto te staan.
zillertalmetal?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:17 schreef Fogel het volgende:
Heb je de doos met Zillertalmetal al gevonden?
Mijn bouwjaar ook, dus niet gek dat ik haar enigszins appetijtelijk vond.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nou, degene die het zong heeft bouwjaar 1982
Nee die is hartstikke doof...ik moet altijd hard tetteren door de telefoon anders verstaat ze niks. Hoorapparaatje in werkt niet, want die piept zegt ze.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee die is hartstikke doof...ik moet altijd hard tetteren door de telefoon anders verstaat ze niks. Hoorapparaatje in werkt niet, want die piept zegt ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |