quote:
quote:
ouchquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Echt hoor, het bleef in mijn mond plakken doordat ik moest lachen en dat op dat moment niet kon maken. Jongste dochter was nog klein...tijdens een begrafenismis zei ze ineens keihard door de kerk tegen mijn moeder 'oma, ik had stront aan mijn schoenen maar ik heb het effe aan dat matje afgeveegd'...het knielmatje!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Prima, maar je weet dat pa jou dan neerhoekt?
SLOAN PA!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik behoed je voor de wraak van paquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou dan niet zeg, je mag hier ook niets.
altijd fijn. ik heb er wel een twee staan met 20L water erinquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef Annagh het volgende:
[..]
Heeft ie al eerder gedaan. Sloeg me zo op mijn bek met zo'n hard plastic jerrycan.
Muis, lees je alles wel heel goed meequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mono!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Bier moet immers altijd op
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:01 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahahhaaa, dat programma was tè leuk!
rot broerquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef Annagh het volgende:
[..]
Heeft ie al eerder gedaan. Sloeg me zo op mijn bek met zo'n hard plastic jerrycan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat klopt dan wel weer ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik lees mee en ben blij dat ik heel klein en redelijk snel van stuk benquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:00 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Muis, lees je alles wel heel goed mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |