das niet handigquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:48 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik werd weer eens wakker met een kaak die geen zin in beweging had.
Proestquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat was toen de hostie bleef plakken.
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker relaxt Football Manager. Heb GTA uitgespeeld afgelopen week
Lekker op het gemak een beetje PEC kampioen maken
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Annagh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Annagh het volgende:
[..]
Truukje geleerd van een ouwe scheepskok... twee korreltjes droge rijst in doodgeslagen bier en het komt weer tot levenquote:
Bezig met de grote opruiming?quote:
Hč bah, dat is naarquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:53 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nope...springt steeds op slot enzo, volgens tandarts kaakartrose.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:53 schreef Annagh het volgende:
[..]
uhmm.. ouch? Valt dat te fixen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:53 schreef Annagh het volgende:
[..]
Echt hoor, het bleef in mijn mond plakken doordat ik moest lachen en dat op dat moment niet kon maken. Jongste dochter was nog klein...tijdens een begrafenismis zei ze ineens keihard door de kerk tegen mijn moeder 'oma, ik had stront aan mijn schoenen maar ik heb het effe aan dat matje afgeveegd'...het knielmatje!quote:
hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Echt hoor, het bleef in mijn mond plakken doordat ik moest lachen en dat op dat moment niet kon maken. Jongste dochter was nog klein...tijdens een begrafenismis zei ze ineens keihard door de kerk tegen mijn moeder 'oma, ik had stront aan mijn schoenen maar ik heb het effe aan dat matje afgeveegd'...het knielmatje!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Echt hoor, het bleef in mijn mond plakken doordat ik moest lachen en dat op dat moment niet kon maken. Jongste dochter was nog klein...tijdens een begrafenismis zei ze ineens keihard door de kerk tegen mijn moeder 'oma, ik had stront aan mijn schoenen maar ik heb het effe aan dat matje afgeveegd'...het knielmatje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |