Ik had in eerste instantie mijn leeftijd neergeplempt, maar heb het later weer weggehaald. Van de week begon er ineens eentje over school enzo...maar die tijd ligt al 40 jaar achter me.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ik ben vanaf het begin van mijn fok gebeuren eerlijk geweest over mijn leeftijd, dat dan wel weer, maar ja, mijn dochter loopt hier ook rond dus ik kon niet anders
![]()
Mooi!!! Ligt eraan wat voor muur je hebt!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi hè. Welke gaat het worden?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had maar doorgestuurd, ik werk op een schoolquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:39 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie mijn leeftijd neergeplempt, maar heb het later weer weggehaald. Van de week begon er ineens eentje over school enzo...maar die tijd ligt al 40 jaar achter me.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:39 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie mijn leeftijd neergeplempt, maar heb het later weer weggehaald. Van de week begon er ineens eentje over school enzo...maar die tijd ligt al 40 jaar achter me.
Bovenste is prachtig!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat gaaf. Die bovenste vooral.
Dibond, goed spul ook
quote:
Mag Magere Hein niet eens melig zijn soms?quote:
ik heb nog niet echt een idee wat er gaat komen, er kan van alles langskomen. van K3 tot K4quote:
Ik had hem nog niet eerder gezienquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh deze had ik al weer een tijdje geleden gemaakt!
Maar thx!
Ja voor de melige buien neemt hij die meetlat i.p.v. zijn zeis he!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mag Magere Hein niet eens melig zijn soms?![]()
Dat moorden gaat je niet in de koude kleren zitten, volgens mij.
K7 missenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog niet echt een idee wat er gaat komen, er kan van alles langskomen. van K3 tot K4
Daar gaat mijn voorkeur ook licht naar uit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik vind ze allebei mooi. Ik weet niet welke het gaat worden
De bovenste blauwe vind ik het mooist.
Oh hahahahaa, dan stuur ik ze naar jouquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:40 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Had maar doorgestuurd, ik werk op een school
*proest*quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor de melige buien neemt hij die meetlat i.p.v. zijn zeis he!
Ik kijk zeer zelden in FoBo'squote:Op vrijdag 22 april 2016 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hij is ook maar een paar keer in het topic gepost, maar hij staat ook in Roelerd z'n fobo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |