SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
ik ben nog heel even bezig met stikkeren. zeg het maar half 10?, maar 10 uur is ook goed. dan heb jij nog iets meer tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Roep maar wanneer je wilt, ik pas het wel aan.
Ik kaap de radio later wel weer, half 10 wordt het, hoe lang 2 uur?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben nog heel even bezig met stikkeren. zeg het maar half 10?, maar 10 uur is ook goed. dan heb jij nog iets meer tijd.
is primaquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kaap de radio later wel weer, half 10 wordt het, hoe lang 2 uur?
Ik heb zo mijn contactenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
The Art Of Noise blijft zwaar oké.
het is natuurlk niet verplicht om mee te drinkenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:08 schreef ToT het volgende:
's Avonds een sloot koffie drinken; nooit goed voor mij!Maar ja, het bezoek wilde graag een kopje en ik had nog een zooi over.
Macarena?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:08 schreef ToT het volgende:
's Avonds een sloot koffie drinken; nooit goed voor mij!Maar ja, het bezoek wilde graag een kopje en ik had nog een zooi over.
True, true.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is natuurlk niet verplicht om mee te drinken
Ah, komt mooi uit dat je er bent! Zou jij die 2 kunstwerken van Brennie hier svp willen posten?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, komt mooi uit dat je er bent! Zou jij die 2 kunstwerken van Brennie hier svp willen posten?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koffie ---> wild ----> Ooooooh Macarena.
Ik weet ouwe schuinsmarcheerderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |