Hoi Hoiquote:
Op mijn normale tijdstip neem ik het weer over, zometeen 2 uur ander DJ.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet ouwe schuinsmarcheerder
Tot hoe laat draai je, dan tune ik straks nog even in
Ik knip even een fotootje en dan stuur ik je een PM/DM, momentquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, komt mooi uit dat je er bent! Zou jij die 2 kunstwerken van Brennie hier svp willen posten?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik knip even een fotootje en dan stuur ik je een PM/DM, moment
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is eik te vroeg op de avond voor mij, dan ga ik rare dingen draaien.
Nee hoor, draai maar lekker door zo, gaat heul prima.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
valt nog steeds mee hoor Pietquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Valt toch best mee?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor Piet zijn doen welquote:
Als je Prince gaat draaien is het pas echt te vroeg voor je.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wel als een gekquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb Piet nog nooit gek horen draaien.
Ah, Fogel is binnen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je Prince gaat draaien is het pas echt te vroeg voor je.
Jij stond op het grasveld beneden zijn flat met ouwejaar?quote:
Ik heb zo mijn "bronnen"quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij stond op het grasveld beneden zijn flat met ouwejaar?
Kon die ene CD niet vinden die ik van 'm heb.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je Prince gaat draaien is het pas echt te vroeg voor je.
Die ligt vast ergens op de A2quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kon die ene CD niet vinden die ik van 'm heb.
Oeh, ik heb nog koffiequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:08 schreef ToT het volgende:
's Avonds een sloot koffie drinken; nooit goed voor mij!Maar ja, het bezoek wilde graag een kopje en ik had nog een zooi over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |