Raffiequote:
rennen als je nog kunt hèquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees mee en ben blij dat ik heel klein en redelijk snel van stuk ben
Niemand slaat Muis hoor, anders krijgt diegene een knokkel in het oogquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees mee en ben blij dat ik heel klein en redelijk snel van stuk ben
Rennen kan ik dit moment nog nietquote:
en doet hij het dan nog 'n keer dan zie je mooi niets meerquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niemand slaat Muis hoor, anders krijgt diegene een knokkel in het oog
quote:
Ben uit voorzorg een eindje uit de buurt gaan wonen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik ben een vrouw, dus ik heb de broek aan hier in huis
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben uit voorzorg een eindje uit de buurt gaan wonen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:06 schreef GodmotherR49 het volgende:
Ons 1e voetbalteam ging ooit promoveren en kregen een rondvaart aangeboden door de grachten van Delft, jongens hadden 'n paar biertjes op en gingen dit zingen
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
en doet hij het dan nog 'n keer dan zie je mooi niets meer
Ons 1e voetbalteam ging ooit promoveren en kregen een rondvaart aangeboden door de grachten van Delft, jongens hadden 'n paar biertjes op en gingen dit zingen
![]()
![]()
![]()
Ik stondquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! En daar zit je dan met je goede gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |