Geralt is ook al 'op leeftijd'quote:
ja, dit ging even snel. in de laatste seconden opgezochtquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
RulerNu draai je weer meer mijn muziek
Broekiequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat dan? Ik tik eind dit jaar de 40 aan.
Ray was dan ook best een arrogante eikel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is denk ik beter ook
Ray & Anita konden echt het succes van 2 unlimited niet meer evenaren. Soms moet je ook gewoon leren accepteren dat je belegen geworden bent
Oh, die zinnermetaldingesdanges van Fogel heb je nog niet gehadquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dit ging even snel. in de laatste seconden opgezocht
ik wil over naar wat anders
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ray was dan ook best een arrogante eikel.
Kijk mij eens vet stoer zijn in mijn drop top Beemer met wild neukvleesch om mij heen
Als ik vrij ben altijd. Op mn werk altijd druk druk druk en in m vrije tijd alles op zn elfendertigstequote:
nee, maar dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die zinnermetaldingesdanges van Fogel heb je nog niet gehad
quote:
Ah, van Friese oorsprong, dat verklaardquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik vrij ben altijd. Op mn werk altijd druk druk druk en in m vrije tijd alles op zn elfendertigste
quote:
Uh, dat was dan ook een aardige maanlanding voor jouquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oh, toen jij geboren werd ging ik net samenwonen
Hier ook. joggingbroek & t-shirt en kalm aan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik vrij ben altijd. Op mn werk altijd druk druk druk en in m vrije tijd alles op zn elfendertigste
Hallo. Ik ben een Sjeng. Geen Fries.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, van Friese oorsprong, dat verklaard
No offense taken hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |