Verschrikkelijk zeg, pffff.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Breakthrough
Serieus
Ik was nog jong, maar ik had die bruiloft echt medelijden met iedereen die 40+ was
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:02 schreef Geralt het volgende:
Ademnood. Was je nu maar dood!
Ow wacht, dat is die ene al![]()
mijn kinderen hebben lang klompen gedragen en dat moest je die toeristen hier zienquote:
Cover.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef Geralt het volgende:
WTF ademnood wat was hij groot het deed pijn en het moet zo en het bed was rood wtf!?
Dit is een slechte cover toch? Of was dat lied echt zo in die tijd?
hahahahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef Geralt het volgende:
WTF ademnood wat was hij groot het deed pijn en het moet zo en het bed was rood wtf!?
Het klonk net zo belabberd als het origineel dus ik twijfelde evenquote:
De leukste nummers van hem zijn doorgaans onbekend. Voorbeelden zijn dan "Ik ben een gokker" en "Speel niet met vuur".quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:03 schreef Annagh het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar het gekke is dat ik bepaalde nummers nu zelfs nog echt leuk vind ook, terwijl ik niet van Nederlandstalig hou.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef Geralt het volgende:
Dat was de Dikke Lul Band ...quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef Geralt het volgende:
wat is er?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het klonk net zo belabberd als het origineel dus ik twijfelde even
dat doe ik met plezierquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
De nummers waar dit radiostation zijn naam aan te danken heeft worden weer afgestoft
eigenlijk wel ja, als Melting intuned denkt hij echt dat Vout ontsnapt is !!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is toch te treurig voor woorden.![]()
![]()
![]()
Radio49 Gaat Terug Naar Zijn Rootsquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
De nummers waar dit radiostation zijn naam aan te danken heeft worden weer afgestoft
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:06 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, als Melting intuned denkt hij echt dat Vout ontsnapt is !!
mooiquote:
No wayquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:06 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, als Melting intuned denkt hij echt dat Vout ontsnapt is !!
hier kan ik ook wel een uur mee vullenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |