Jij hoeft niet bang te zijn, ik zei het tegen Luckyquote:
Nee, echt.. Fins Schreeuwkoor is geweldigquote:
en als ik ergens een hekel aan heb....quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ghèhehe, echt niet! Stuur zo m'n muis achter je aan.
Ben ik blij dat ik nooit zo'n soort bruiloft heb hoeven mee te makenquote:
dat doe ik zelfs bij de koffie 's morgensquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mijn smaak is het niet, maar ik bral zelfs Hazes mee na een paar biertjes
Ik ben een stadsmuisje hoor, op klompjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
en als ik ergens een hekel aan heb....
veldmuisjes in mijn huiskamer (ril)
"We will rock you"?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik nooit zo'n soort bruiloft heb hoeven mee te maken
De polonaise doen op Queen was al erg genoeg
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
dat doe ik zelfs bij de koffie 's morgens
Dat is het mooie van Hazes: onafhankelijk of je van zijn muziek houdt of het verafschuwt: na een paar biertjes kan iedereen het meezingen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mijn smaak is het niet, maar ik bral zelfs Hazes mee na een paar biertjes
dan ben je welkom hierquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben een stadsmuisje hoor, op klompjes
en iedereen kent het ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Hazes: onafhankelijk of je van zijn muziek houdt of het verafschuwt: na een paar biertjes kan iedereen het meezingen.
Oh dan pas je ook prima in een landelijke omgeving.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Breakthroughquote:
ik heb nu klompen aanquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Breakthrough
Serieus
Ik was nog jong, maar ik had die bruiloft echt medelijden met iedereen die 40+ was
Helemaal waar, maar het gekke is dat ik bepaalde nummers nu zelfs nog echt leuk vind ook, terwijl ik niet van Nederlandstalig hou.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Hazes: onafhankelijk of je van zijn muziek houdt of het verafschuwt: na een paar biertjes kan iedereen het meezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |