SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Belgiė, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Lekker zo'n Russisch kozakkenkoor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is nog altijd beter dan de kerkmuziek waar mijn moeder van hield
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een foto van ei gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
it's me just me :)
achter ieder user schuilt een mens...
Whehehe nee; als ze boven je vliegen zou je de cloaca kunnen zien en dat is haram. Daarbij is het voeren van de duiven en dergelijke verspilling van kostbare tijd wat je had kunnen spenderen aan bidden!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet
Maar wel begrijpelijk, postduiven zijn behoorlijk betrouwbaar.
was dat maar waarquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo'n Russisch kozakkenkoor.
Jij vreest mijn toornquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neemt u mij niet kwalijk mevrouw.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een foto van ei gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Pffffffff, dan hadden de 'bezetters' ten tijde van WO1 en WO2 ten minste nog een 'goeie' verklaring. Heel wat duiven hebben hun leven gegeven voor onze vrijheidquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nee; als ze boven je vliegen zou je de cloaca kunnen zien en dat is haram. Daarbij is het voeren van de duiven en dergelijke verspilling van kostbare tijd wat je had kunnen spenderen aan bidden!
Je hebt sinds een tijdje ook Russische klootzakkenkoren. Kom je op bepaalde vakantiebestemmingen veelal tegen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo'n Russisch kozakkenkoor.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
De een heeft al vleugeltjes en de ander niet.
daar moet ik nog op slapenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
'k Liiiiig ooop mijn kussen klaar te koomen
*zing Hepie en Hepie*
Nu wordt ik bangquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
De een heeft al vleugeltjes en de ander niet.
Of Finse Schreeuwkorenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt sinds een tijdje ook Russische klootzakkenkoren. Kom je op bepaalde vakantiebestemmingen veelal tegen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ghčhehe, echt niet! Stuur zo m'n muis achter je aan.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hoeft niet bang te zijn, ik zei het tegen Luckyquote:
Nee, echt.. Fins Schreeuwkoor is geweldigquote:
en als ik ergens een hekel aan heb....quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik nooit zo'n soort bruiloft heb hoeven mee te makenquote:
dat doe ik zelfs bij de koffie 's morgensquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mijn smaak is het niet, maar ik bral zelfs Hazes mee na een paar biertjes
Ik ben een stadsmuisje hoor, op klompjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
en als ik ergens een hekel aan heb....
veldmuisjes in mijn huiskamer (ril)
"We will rock you"?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik nooit zo'n soort bruiloft heb hoeven mee te maken
De polonaise doen op Queen was al erg genoeg
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
dat doe ik zelfs bij de koffie 's morgens
Dat is het mooie van Hazes: onafhankelijk of je van zijn muziek houdt of het verafschuwt: na een paar biertjes kan iedereen het meezingen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mijn smaak is het niet, maar ik bral zelfs Hazes mee na een paar biertjes
dan ben je welkom hierquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben een stadsmuisje hoor, op klompjes
en iedereen kent het ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Hazes: onafhankelijk of je van zijn muziek houdt of het verafschuwt: na een paar biertjes kan iedereen het meezingen.
Oh dan pas je ook prima in een landelijke omgeving.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Breakthroughquote:
ik heb nu klompen aanquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Breakthrough
Serieus
Ik was nog jong, maar ik had die bruiloft echt medelijden met iedereen die 40+ was
Helemaal waar, maar het gekke is dat ik bepaalde nummers nu zelfs nog echt leuk vind ook, terwijl ik niet van Nederlandstalig hou.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Hazes: onafhankelijk of je van zijn muziek houdt of het verafschuwt: na een paar biertjes kan iedereen het meezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |