SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
Lijkt nogal op een klasgenoot van de lagere schoolquote:
De LaPo, u had emquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lijkt nogal op een klasgenoot van de lagere school
Ik moet echt beter gaan opletten...het is toch niet te geloven! Dit is de vierde of vijfde keer al dat ik het gewoon niet zag!quote:
Zie je rechts onder (rechts boven het invoerschermpje waar je een nieuw bericht typt) dat blauwe vakje "Nieuw topic"?quote:
Went dat, of zaten jullie de hele dag te gieren?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lijkt nogal op een klasgenoot van de lagere school
Ik ga van loos alarm uit, maar wie weet!quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
Arrestatie na verdachte situatie op Schiphol
Mmmm ik moet daar morgen overstappenquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga van loos alarm uit, maar wie weet!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm ik moet daar morgen overstappen
Is de 1e keer voor me.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klein klassiekertje hier van lang geleden.Toen Dubstep ff een kleine hype werd.
Ik kijk zo wel even uit het raam of ik een vuurbal zie...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm ik moet daar morgen overstappen
met de trein dus hèquote:
in dat geval kan ik morgen gewoon met de treinquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even uit het raam of ik een vuurbal zie...
Ja, het stomme is dat ik weet waar ik een nieuwe moet aanmaken, want mien breur heeft dat prima uitgelegd. uitgelegen. Maar ik zie het gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie je rechts onder (rechts boven het invoerschermpje waar je een nieuw bericht typt) dat blauwe vakje "Nieuw topic"?
Als het topic op slot gaat met jouw laatste post, maak je daar een nieuwe mee aan. WEL een goede originele nieuwe titel verzinnen, want daar word je op afgerekend!
Ik was al bezig met een nieuw topic: Tante Til moet een nieuwe bril...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, het stomme is dat ik weet waar ik een nieuwe moet aanmaken, want mien breur heeft dat prima uitgelegd. uitgelegen. Maar ik zie het gewoon niet.
UI is grappig met die bril, maar ik denk dat ik echt aan een andere moet.
Als je ziet dat het invoerschermpje verandert meteen na je laatste post en je kunt niets meer invoeren, dan is het tijd om een andere aan te maken!quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, het stomme is dat ik weet waar ik een nieuwe moet aanmaken, want mien breur heeft dat prima uitgelegd. uitgelegen. Maar ik zie het gewoon niet.
UI is grappig met die bril, maar ik denk dat ik echt aan een andere moet.
Als ik die vuurbal zie, dan ben ik bang voor je dat dat niet doorgaat...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
in dat geval kan ik morgen gewoon met de trein
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was al bezig met een nieuw topic: Tante Til moet een nieuwe bril...
Dan moet ik een andere route nemen, er waren al treinen uitgevallen morgen richting Hilversumquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik die vuurbal zie, dan ben ik bang voor je dat dat niet doorgaat...
Dat is het ém nou, dat zie ik gewoon nooit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je ziet dat het invoerschermpje verandert meteen na je laatste post en je kunt niets meer invoeren, dan is het tijd om een andere aan te maken!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:34 schreef just me het volgende:
En je niets van je broer aantrekken hoor, die heeft het ook moeten leren
Afspraakje bij Pearle maken?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat is het ém nou, dat zie ik gewoon nooit.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Went dat, of zaten jullie de hele dag te gieren?![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:34 schreef just me het volgende:
En je niets van je broer aantrekken hoor, die heeft het ook moeten leren
dat zegt mijn broer ook, maar ondertussenquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ze kent me wel. Ik bedoel het niet rot.
Dit topic is gesloten. Staat er ook. Alleen dan in het rood en kleinquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat is het ém nou, dat zie ik gewoon nooit.
En gewoon ondertussen de was opgehangen hebbende en nu melk drinkendequote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, dit komt weer niet goed met roken en zo hoor.Lekker ga je mèn!
Hans dan anders?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, Pearle gaat ém niet meer worden.
Ja, en soms zelfs met een post van mij er achteraan met een herinnering dat het topic dicht is en dat er een nieuwe hoort te komen...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit topic is gesloten. Staat er ook. Alleen dan in het rood en klein
Ja, je smeerde 'm een paar uur geleden al.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
En gewoon ondertussen de was opgehangen hebbende en nu melk drinkende
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
dat zegt mijn broer ook, maar ondertussen
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
En gewoon ondertussen de was opgehangen hebbende en nu melk drinkende
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
Je viel even uit nadat je mijn naam noemde...
dat ik nou ook toen ik je zagquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
Je viel even stil nadat je mijn naam noemde...
Tsss, beetje door slotjes posten.. Dat is ergens wel iets van topic kraken. Dit topic is gesloten, er komtr niemand meer in en...........quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en soms zelfs met een post van mij er achteraan met een herinnering dat het topic dicht is en dat er een nieuwe hoort te komen...
Ja mijn knokkeltje gleed van F11 afquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
Je viel even uit nadat je mijn naam noemde...
F11, daar heb je het alquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja mijn knokkeltje gleed van F11 af
En daarna kreeg ik nog wat inspiratie achteraf
Inspiratie... gebaseerd op het feit dat een geitenhoofd mij om mijn telefoonnummer vroeg?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja mijn knokkeltje gleed van F11 af
En daarna kreeg ik nog wat inspiratie achteraf
Ja, ik liet een scheet, sorry.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
in Leiden was het CS ook korte tijd ontruimd![]()
Maar loos alarm
Route morgen... Delft - Leiden - Schiphol - Hilversumquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
in Leiden was het CS ook korte tijd ontruimd![]()
Maar loos alarm
Morgenavond uit eten in Leiden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
Route morgen... Delft - Leiden - Schiphol - Hilversum
![]()
Ik stap alleen maar over in Leiden dit keerquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenavond uit eten in Leiden.
Ik doe mijn bivakmuts wel op...
Ik zou gaan treinen, maar de auto is weer thuis van de garage.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik stap alleen maar over in Leiden dit keer
Misschien ga ik wel liftenquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou gaan treinen, maar de auto is weer thuis van de garage.
Dat kan dus ook...
dan niet...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik moet de andere kant op...
kon fijn gedurende Alley Catquote:
toch wel buiten hèquote:
Ik denk dat het morgen een kort bezoekje aan de kabouter is, even lekker wandelen en bijtijds weer naar huisquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tenzij je morgen rond een uur of 10 à 11 's avonds naar Hilversum moet...
Heb je dat dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ga een groene ui doen, anders doe ik geen oog dicht vannacht.
huh?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ga een groene ui doen, anders doe ik geen oog dicht vannacht.
Ik had het toen gedaanquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat ik mijn nest in duik.
Mazzel!
Mazzel!
Out.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had het toen gedaan![]()
Als ik buiten rookte
Ja, nog een heel klein beetje, maar da's precies voldoende voor mij. Ik hou niet van die hele sterke en ik slaap er prima op.quote:
Duik ze, Mad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Mazzel!
Mooie oplossing.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, nog een heel klein beetje, maar da's precies voldoende voor mij. Ik hou niet van die hele sterke en ik slaap er prima op.
Mazzel!
Yep, maar ik geef de voorkeur aan groene.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
huh?
Het is toch: Meisjes met Rode Uien
???????
Welterusten Mad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Mazzel!
quote:
Waar deze nou vandaan kwamquote:
Ik dacht even dat ik iets anders gequeueueueueueueueued hadquote:
Tis toch echt eenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik iets anders gequeueueueueueueueued had
Slaap lekker just mequote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen dicht, nu hopen dat die piekerknop ook dicht staattrustuh allemaal
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen dicht, nu hopen dat die piekerknop ook dicht staattrustuh allemaal
Note To Self: Black Bomb A = Metalquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tis toch echt een [ afbeelding ]
Niet piekeren, jm. Is zinloos.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Alsof je van een zwaar ijzeren brug op wolkjes van happy lyrics overstaptquote:
Mijn trommelvliezen hebben nu zoiets van: "What the fuck is going on???"quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's voor als je trommelvliezen moeilijk beginnen te doen.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Mazzel!
Dank je zus en welterusten!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Annagh het volgende:
Ik duik er ook maar eens vroeg in. Nog een fijne avond allemaal, en welterusten.
Next up, DJ Paul Elstak met hardcore vibes?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof je van een zwaar ijzeren brug op wolkjes van happy lyrics overstapt
Ook al?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Annagh het volgende:
Ik duik er ook maar eens vroeg in. Nog een fijne avond allemaal, en welterusten.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof je van een zwaar ijzeren brug op wolkjes van happy lyrics overstapt
Awww.... en de luisteraars vallen als vliegenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Annagh het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn trommelvliezen hebben nu zoiets van: "What the fuck is going on???"
Beetje het zelfde effect van dat ene biertje op m'n smaakpapillen!
Ik kan dat biertje trouwens helaas niet hier in de supermarkt vinden!quote:
mijn oren zijn weer watervrijquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
DJ Knokkels - Test Voor Trommelvliezen, Eerste Installatiequote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een leuk idee ja! Denk ook dat ik een aardig stukje moet rijden om aan dat bier te komen, want als je om Warsteiner vraagt kijken ze je nog net niet aan of je achterlijk bent.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan dat biertje trouwens helaas niet hier in de supermarkt vinden!Leek me wel leuk voor mijn bezoek van overmorgen die ook van speciaalbiertjes houdt.
Dit supermarktje heeft wel wat speciaalbiertjes, zelfs Trappiste Rochefort!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was een leuk idee ja! Denk ook dat ik een aardig stukje moet rijden om aan dat bier te komen, want als je om Warsteiner vraagt kijken ze je nog net niet aan of je achterlijk bent.
Het gebulder van metalnummers als die van net blaast je zo weer droog?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voortaan ga ik douchen vlak voor knok gaat draaien. Scheelt weer afdrogen.
OK, waar?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit supermarktje heeft wel wat speciaalbiertjes, zelfs Trappiste Rochefort!
Wil ik meer de obscure richtingen op gaan, moet ik 20 minuten rijden naar een supermarkt waar de inkoper een gigantisch bierfanaat is en 1 hele zijde van een compleet gangpad alleen maar gebruikt voor speciaalbiertjes!![]()
![]()
Geen flesje pils te bekennen in dat pad!
Zevenaar.quote:
Fraai om te zien lijkt me dat! De 1e keer dat ik in een kroeg in België kwam, had ik al een wtf moment. Dan is het hier maar een saaie en dooie boel op biergebied.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit supermarktje heeft wel wat speciaalbiertjes, zelfs Trappiste Rochefort!
Wil ik meer de obscure richtingen op gaan, moet ik 20 minuten rijden naar een supermarkt waar de inkoper een gigantisch bierfanaat is en 1 hele zijde van een compleet gangpad alleen maar gebruikt voor speciaalbiertjes!![]()
![]()
Geen flesje pils te bekennen in dat pad!
Met jouw boxen moet dat kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gebulder van metalnummers als die van net blaast je zo weer droog?
Er zullen toch wel wat aan importeurs zitten?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef knokkels het volgende:
https://slijterijhetfust.(...)bourgogne-25-cl.html
Succes met bestellen
Welterusten, Ddm.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
De laatste dame haakt ook af, morgen gaat de wekker weer vroeg
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:16 schreef Fogel het volgende:
Ik ga over twee weken weer hier buurten: http://dehopduvel.be/
Je krijg pijn aan je vingers van het scrollen voor je bij het eind van de bierlijst bent....
Dan moet je naar Thembi in Maastricht. Uitstappen op Randwijck. Langs het MECC lopen, straat links in en rechtdoor lopen tot je een terrasje met zonneschermen ziet. Extreem. veel. bier.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai om te zien lijkt me dat! De 1e keer dat ik in een kroeg in België kwam, had ik al een wtf moment. Dan is het hier maar een saaie en dooie boel op biergebied.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef knokkels het volgende:
https://slijterijhetfust.(...)bourgogne-25-cl.html
Succes met bestellen
slaap lekker DDMquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Hehehe idd!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met jouw boxen moet dat kunnen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
ik kón niet eens wat bestellenquote:
ken dat gevoel welquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, ze bestaan hier dus wel degelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan moet je naar Thembi in Maastricht. Uitstappen op Randwijck. Langs het MECC lopen, straat links in en rechtdoor lopen tot je een terrasje met zonneschermen ziet. Extreem. veel. bier.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Net even op untappd gekeken (een bierapp)... in vrijwel precies 2 jaar tijd heb ik 493 verschillende bieren gedronken op locaties in 10 verschillende landen
Heb jij nog wel een lever over?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Net even op untappd gekeken (een bierapp)... in vrijwel precies 2 jaar tijd heb ik 493 verschillende bieren gedronken op locaties in 10 verschillende landen
Fogel, After The Facts:quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Whehe, ik drink meestal niet veel. Drink liever 10-15cl van 3 verschillende bieren dat 3 hele flessen. Ik hou van bier, maar ik hou niet van alcohol (en vooral het effect ervan)quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fogel, After The Facts:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan zo'n filmpje van een stel dronkelappen die tegen een piepklein heuveltje op proberen te komen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fogel, After The Facts:
[ afbeelding ]
Dat is geen onaardig aantal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Brooooooooooooooooooooo! check it out man! Imma OWN that pile of bricks and suchquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n filmpje van een stel dronkelappen die tegen een piepklein heuveltje op proberen te komen!Geen idee hoe lang dat filmpje duurde, maar het was LANG, en ze BLEVEN naar beneden lazeren terwijl toeschouwers hen aanmoedigden en zaten te applaudisseren enzo!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Brooooooooooooooooooooo! check it out man! Imma OWN that pile of bricks and such
[ afbeelding ]
Scala & Kolacny Brothers?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Erg lekker nummer dit. Geen idee wie of wat het waren, maar het klinkt top!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Brooooooooooooooooooooo! check it out man! Imma OWN that pile of bricks and such
[ afbeelding ]
quote:
Vamp Fatalequote:Op dinsdag 12 april 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
En indien Vamp, dan was het de live versie met Kringkastningsorkesteret.
* Fogel is bij dat concert geweest
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Knokkels ook bedankt voor de muziek. ik ga m'n nest opzoeken
Alstu Roelerdquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Welterusten, rulert!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit was meer een hele SRV-kar.
Best vermakelijk kijken met dit muziekje erbij.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Best vermakelijk kijken met dit muziekje erbij.
[..]
[..]
Staat vast een advertentie van de lokale supermarkt in van dat bier in de aanbieding is!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat loopt ie toch steeds met die krant te kutten.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Staat vast een advertentie van de lokale supermarkt in van dat bier in de aanbieding is!
Mwah het lijkt me een aardige corpsbal, dus het zal vast iets zijn van dat zijn aandelen gekelderd zijn of zo!quote:
Is dit een verkapt verzoekje voor Fear of the dark van Iron Maiden? En wel in de live in Rio uitvoering?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoekje voor Fear of the dark van Iron Maiden? En wel in de live in Rio uitvoering?
Jij doet niet aan subtiel, he?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoekje voor Fear of the dark van Iron Maiden? En wel in de live in Rio uitvoering?
Nee Robert 50 tinten grijsquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen kwade dronk over zich.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah het lijkt me een aardige corpsbal, dus het zal vast iets zijn van dat zijn aandelen gekelderd zijn of zo!
Ja, godver, dat WAS subtiel... toch? Als een kuub beton op je linkervoet.quote:
True, true!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen kwade dronk over zich.
FTFYquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee Robert 50 tinten grijs Supercomputer
HEERLIJK!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volume wederom ------------------------------------>
* knokkels zet die bij het lijstje: "Wat te zeggen als mensen vragen hebben over mijn tenen"quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, godver, dat WAS subtiel... toch? Als een kuub beton op je linkervoet.
Ik stel de volgende therapie voor.... dit album gedurende de hele nacht op vol volume op repeat:quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
HEERLIJK!
Alleen als het refrein steeds zo abrupt eindigt, verwachten mijn trommelvliezen dat het nog doorgaat!
Hoe vaak trek jij je schoenen en sokken publiekelijk uit dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zet die bij het lijstje: "Wat te zeggen als mensen vragen hebben over mijn tenen"
afterglowquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
HEERLIJK!
Alleen als het refrein steeds zo abrupt eindigt, verwachten mijn trommelvliezen dat het nog doorgaat!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik stel de volgende therapie voor.... dit album gedurende de hele nacht op vol volume op repeat:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
HEERLIJK!
he, wat zeg je?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ach, we hebben toch al gehoorschade opgelopen.
Slaapmuziek....quote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ach, we hebben toch al gehoorschade opgelopen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slaapmuziek....
Mijn zoon heeft dat album serieus iedere avond op repeat gehad een paar maanden lang om daarbij te gaan slapen.
Nice!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:47 schreef knokkels het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)nboog-boven-de-stad-
In het kleinste kamertje vast wel!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Even mijn bril pakken hoor.Oh nee, die heb ik helemaal niet!
Wow! Fenomenaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:47 schreef knokkels het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)nboog-boven-de-stad-
Grolsch!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oké ToT, nu wil ik weten wat je drinkt.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Grolsch!
Maar dit is gewoon mijn ADHD-kop die weer eens bezig is!
is ie alweer 60?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
Trouwens jullie wisten dat Danny vandaag jarig is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
Trouwens jullie wisten dat Danny vandaag jarig is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mc rage?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je gaat wel érg snel ja.
Dan vraag ik de macarena maar aan bij knok. Maar dan the fuuuuuuuck macarena versie.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je gaat wel érg snel ja.
Dan vraag ik de macarena maar aan bij knok. Maar dan the fuuuuuuuck macarena versie.
Dat lijkt me echt zwáár ruk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En zo ziet mijn gemiddelde nacht er ook uit!
Dat is degene die je bedoeltquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk maar knok, maakt mij niet uit.
Ik had hem wel maar kwaliteitje johquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ah, is ie al, ToT. Snel hoor, knok.
Is ook zo, maar dat de Macarena er in genoemd wordt, vond ik ook wel humor!quote:
Het is zó'n enorm schijtnummer dat ik er om moest lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had hem wel maar kwaliteitje joh
Die heb ik gewoon op singlequote:
Sja, er is ook een livestream van schipholquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
Ik weet niet of je je slot wil verlengen knok, maar ik ga mijn slot niet verlengen na 0000u
Als een baasquote:
Ja, de 1e keer dat ik je dat plaatje zag plaatsen dacht ik dat ik brak.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dat de Macarena er in genoemd wordt, vond ik ook wel humor!Deze versie is sowieso een stuk beter dan het origineel!
Gooi mij er anders maar op hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, er is ook een livestream van schiphol
Lastig
Shownaam ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gooi mij er anders maar op hoor.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, de 1e keer dat ik je dat plaatje zag plaatsen dacht ik dat ik brak.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gooi mij er anders maar op hoor.
Het is ook bizar hoe je over kan stappen van een post naar een plaatje binnen luttele seconden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA!
Same here! Want ja, dat soort linkjes leg ik ook steeds razendsnel in m'n gedachten!
Is nogal lastig voor mijn begeleidster; dan moet ik weer helemaal terug naar het begin en mezelf enorm afremmen om al die stappen rustig uit te gaan leggen.
Soms lijkt het een hele tijd dat het dan nergens naar toe gaat, tot ik bij het eind gekomen ben en dan valt alles op z'n plaats.
Of soms noem ik het begin en het einde en dat klinkt dan weer zo volkomen achterlijk, tot ik weer al die tussenstappen er bij op noem en dan is er weer geen speld tussen te krijgen!
Hehehe ja mijn hoofd is gewoon een enorme database wat sommige dingen betreft!quote:Op woensdag 13 april 2016 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook bizar hoe je over kan stappen van een post naar een plaatje binnen luttele seconden.
quote:Programma van vandaag
22:12 - 00:04 DJ Knokkels - Stijlloos Gaan we Richting De Nacht
00:04 - 02:00 DJ L2B - Welja Joh! Hier Staat Een Shownaam
20:00 - 21:00 DJ Muis: Top of Flop
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat waren het zeker! Dank u hartelijk heer knok!
quote:
quote:
Thanks knok! Worden wel een aantal nummers die al eerder te horen waren, vrees ik.quote:
Nou ja, gelukkig heb je een goede shownaamquote:Op woensdag 13 april 2016 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thanks knok! Worden wel een aantal nummers die al eerder te horen waren, vrees ik.
Gewoon weer missen ookquote:
FTFMquote:Op woensdag 13 april 2016 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En niet eens "Welja joh." van gemaakt!
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig heb je een goede shownaam![]()
Die jingle. Ik had Armand op repeat, en Foobar stond niet aan, en per ongeluk was er een nummer ipv de stream in foobar geselecteerd. En oh ja, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegetenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die jingle. Ik had Armand op repeat, en Foobar stond niet aan, en per ongeluk was er een nummer ipv de stream in foobar geselecteerd. En oh ja, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die jingle. Ik had Armand op repeat, en Foobar stond niet aan, en per ongeluk was er een nummer ipv de stream in foobar geselecteerd. En oh ja, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten
quote:
heb je daar nog een theory over?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toch eens gaan sorteren. De hele zut staat door elkaar sinds de Big Bang.
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb je daar nog een theory over?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb je daar nog een theory over?
[ afbeelding ]
Dat kleine ettertje ookquote:
Ga je iedere dag boodschappen doen?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
Het is maar goed dat ik 2 pakken melk gekocht heb, heb er nu nog 1 over![]()
[ afbeelding ]
Nah meestal niet, tenzij ik wat dingen vergeetquote:Op woensdag 13 april 2016 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je iedere dag boodschappen doen?
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
Het is maar goed dat ik 2 pakken melk gekocht heb, heb er nu nog 1 over![]()
[ afbeelding ]
dagelijks dusquote:Op woensdag 13 april 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah meestal niet, tenzij ik wat dingen vergeet
Lucky!quote:
Hier wekelijks.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah meestal niet, tenzij ik wat dingen vergeet
Ik ben wat kort van ehh...quote:
lengtequote:
TheKnockquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |