quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
En gewoon ondertussen de was opgehangen hebbende en nu melk drinkende
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
Je viel even uit nadat je mijn naam noemde...
dat ik nou ook toen ik je zagquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
Je viel even stil nadat je mijn naam noemde...
Tsss, beetje door slotjes posten.. Dat is ergens wel iets van topic kraken. Dit topic is gesloten, er komtr niemand meer in en...........quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en soms zelfs met een post van mij er achteraan met een herinnering dat het topic dicht is en dat er een nieuwe hoort te komen...
Ja mijn knokkeltje gleed van F11 afquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
Je viel even uit nadat je mijn naam noemde...
F11, daar heb je het alquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja mijn knokkeltje gleed van F11 af
En daarna kreeg ik nog wat inspiratie achteraf
Inspiratie... gebaseerd op het feit dat een geitenhoofd mij om mijn telefoonnummer vroeg?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja mijn knokkeltje gleed van F11 af
En daarna kreeg ik nog wat inspiratie achteraf
Ja, ik liet een scheet, sorry.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
in Leiden was het CS ook korte tijd ontruimd![]()
Maar loos alarm
Route morgen... Delft - Leiden - Schiphol - Hilversumquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
in Leiden was het CS ook korte tijd ontruimd![]()
Maar loos alarm
Morgenavond uit eten in Leiden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
Route morgen... Delft - Leiden - Schiphol - Hilversum
![]()
Ik stap alleen maar over in Leiden dit keerquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenavond uit eten in Leiden.
Ik doe mijn bivakmuts wel op...
Ik zou gaan treinen, maar de auto is weer thuis van de garage.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik stap alleen maar over in Leiden dit keer
Misschien ga ik wel liftenquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou gaan treinen, maar de auto is weer thuis van de garage.
Dat kan dus ook...
dan niet...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik moet de andere kant op...
kon fijn gedurende Alley Catquote:
toch wel buiten hèquote:
Ik denk dat het morgen een kort bezoekje aan de kabouter is, even lekker wandelen en bijtijds weer naar huisquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tenzij je morgen rond een uur of 10 à 11 's avonds naar Hilversum moet...
Heb je dat dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ga een groene ui doen, anders doe ik geen oog dicht vannacht.
huh?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ga een groene ui doen, anders doe ik geen oog dicht vannacht.
Ik had het toen gedaanquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat ik mijn nest in duik.
Mazzel!
Mazzel!
Out.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had het toen gedaan![]()
Als ik buiten rookte
Ja, nog een heel klein beetje, maar da's precies voldoende voor mij. Ik hou niet van die hele sterke en ik slaap er prima op.quote:
Duik ze, Mad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Mazzel!
Mooie oplossing.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, nog een heel klein beetje, maar da's precies voldoende voor mij. Ik hou niet van die hele sterke en ik slaap er prima op.
Mazzel!
Yep, maar ik geef de voorkeur aan groene.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
huh?
Het is toch: Meisjes met Rode Uien
???????
Welterusten Mad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Mazzel!
quote:
Waar deze nou vandaan kwamquote:
Ik dacht even dat ik iets anders gequeueueueueueueueued hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |