Sja, er is ook een livestream van schipholquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
Ik weet niet of je je slot wil verlengen knok, maar ik ga mijn slot niet verlengen na 0000u
Als een baasquote:
Ja, de 1e keer dat ik je dat plaatje zag plaatsen dacht ik dat ik brak.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dat de Macarena er in genoemd wordt, vond ik ook wel humor!Deze versie is sowieso een stuk beter dan het origineel!
Gooi mij er anders maar op hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, er is ook een livestream van schiphol
Lastig
Shownaam ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gooi mij er anders maar op hoor.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, de 1e keer dat ik je dat plaatje zag plaatsen dacht ik dat ik brak.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gooi mij er anders maar op hoor.
Het is ook bizar hoe je over kan stappen van een post naar een plaatje binnen luttele seconden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA!
Same here! Want ja, dat soort linkjes leg ik ook steeds razendsnel in m'n gedachten!
Is nogal lastig voor mijn begeleidster; dan moet ik weer helemaal terug naar het begin en mezelf enorm afremmen om al die stappen rustig uit te gaan leggen.
Soms lijkt het een hele tijd dat het dan nergens naar toe gaat, tot ik bij het eind gekomen ben en dan valt alles op z'n plaats.
Of soms noem ik het begin en het einde en dat klinkt dan weer zo volkomen achterlijk, tot ik weer al die tussenstappen er bij op noem en dan is er weer geen speld tussen te krijgen!
Hehehe ja mijn hoofd is gewoon een enorme database wat sommige dingen betreft!quote:Op woensdag 13 april 2016 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook bizar hoe je over kan stappen van een post naar een plaatje binnen luttele seconden.
quote:Programma van vandaag
22:12 - 00:04 DJ Knokkels - Stijlloos Gaan we Richting De Nacht
00:04 - 02:00 DJ L2B - Welja Joh! Hier Staat Een Shownaam
20:00 - 21:00 DJ Muis: Top of Flop
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat waren het zeker! Dank u hartelijk heer knok!
quote:
quote:
Thanks knok! Worden wel een aantal nummers die al eerder te horen waren, vrees ik.quote:
Nou ja, gelukkig heb je een goede shownaamquote:Op woensdag 13 april 2016 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thanks knok! Worden wel een aantal nummers die al eerder te horen waren, vrees ik.
Gewoon weer missen ookquote:
FTFMquote:Op woensdag 13 april 2016 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En niet eens "Welja joh." van gemaakt!
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig heb je een goede shownaam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |