quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Net even op untappd gekeken (een bierapp)... in vrijwel precies 2 jaar tijd heb ik 493 verschillende bieren gedronken op locaties in 10 verschillende landen
Heb jij nog wel een lever over?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Net even op untappd gekeken (een bierapp)... in vrijwel precies 2 jaar tijd heb ik 493 verschillende bieren gedronken op locaties in 10 verschillende landen
Fogel, After The Facts:quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Whehe, ik drink meestal niet veel. Drink liever 10-15cl van 3 verschillende bieren dat 3 hele flessen. Ik hou van bier, maar ik hou niet van alcohol (en vooral het effect ervan)quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fogel, After The Facts:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan zo'n filmpje van een stel dronkelappen die tegen een piepklein heuveltje op proberen te komen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fogel, After The Facts:
[ afbeelding ]
Dat is geen onaardig aantal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Brooooooooooooooooooooo! check it out man! Imma OWN that pile of bricks and suchquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n filmpje van een stel dronkelappen die tegen een piepklein heuveltje op proberen te komen!Geen idee hoe lang dat filmpje duurde, maar het was LANG, en ze BLEVEN naar beneden lazeren terwijl toeschouwers hen aanmoedigden en zaten te applaudisseren enzo!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Brooooooooooooooooooooo! check it out man! Imma OWN that pile of bricks and such
[ afbeelding ]
Scala & Kolacny Brothers?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Erg lekker nummer dit. Geen idee wie of wat het waren, maar het klinkt top!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Brooooooooooooooooooooo! check it out man! Imma OWN that pile of bricks and such
[ afbeelding ]
quote:
Vamp Fatalequote:Op dinsdag 12 april 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
En indien Vamp, dan was het de live versie met Kringkastningsorkesteret.
* Fogel is bij dat concert geweest
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Knokkels ook bedankt voor de muziek. ik ga m'n nest opzoeken
Alstu Roelerdquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Welterusten, rulert!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit was meer een hele SRV-kar.
Best vermakelijk kijken met dit muziekje erbij.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Best vermakelijk kijken met dit muziekje erbij.
[..]
[..]
Staat vast een advertentie van de lokale supermarkt in van dat bier in de aanbieding is!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat loopt ie toch steeds met die krant te kutten.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Staat vast een advertentie van de lokale supermarkt in van dat bier in de aanbieding is!
Mwah het lijkt me een aardige corpsbal, dus het zal vast iets zijn van dat zijn aandelen gekelderd zijn of zo!quote:
Is dit een verkapt verzoekje voor Fear of the dark van Iron Maiden? En wel in de live in Rio uitvoering?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoekje voor Fear of the dark van Iron Maiden? En wel in de live in Rio uitvoering?
Jij doet niet aan subtiel, he?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoekje voor Fear of the dark van Iron Maiden? En wel in de live in Rio uitvoering?
Nee Robert 50 tinten grijsquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen kwade dronk over zich.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah het lijkt me een aardige corpsbal, dus het zal vast iets zijn van dat zijn aandelen gekelderd zijn of zo!
Ja, godver, dat WAS subtiel... toch? Als een kuub beton op je linkervoet.quote:
True, true!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen kwade dronk over zich.
FTFYquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee Robert 50 tinten grijs Supercomputer
HEERLIJK!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volume wederom ------------------------------------>
* knokkels zet die bij het lijstje: "Wat te zeggen als mensen vragen hebben over mijn tenen"quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, godver, dat WAS subtiel... toch? Als een kuub beton op je linkervoet.
Ik stel de volgende therapie voor.... dit album gedurende de hele nacht op vol volume op repeat:quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
HEERLIJK!
Alleen als het refrein steeds zo abrupt eindigt, verwachten mijn trommelvliezen dat het nog doorgaat!
Hoe vaak trek jij je schoenen en sokken publiekelijk uit dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zet die bij het lijstje: "Wat te zeggen als mensen vragen hebben over mijn tenen"
afterglowquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
HEERLIJK!
Alleen als het refrein steeds zo abrupt eindigt, verwachten mijn trommelvliezen dat het nog doorgaat!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik stel de volgende therapie voor.... dit album gedurende de hele nacht op vol volume op repeat:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
HEERLIJK!
he, wat zeg je?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ach, we hebben toch al gehoorschade opgelopen.
Slaapmuziek....quote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ach, we hebben toch al gehoorschade opgelopen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slaapmuziek....
Mijn zoon heeft dat album serieus iedere avond op repeat gehad een paar maanden lang om daarbij te gaan slapen.
Nice!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:47 schreef knokkels het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)nboog-boven-de-stad-
In het kleinste kamertje vast wel!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Even mijn bril pakken hoor.Oh nee, die heb ik helemaal niet!
Wow! Fenomenaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:47 schreef knokkels het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)nboog-boven-de-stad-
Grolsch!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oké ToT, nu wil ik weten wat je drinkt.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Grolsch!
Maar dit is gewoon mijn ADHD-kop die weer eens bezig is!
is ie alweer 60?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
Trouwens jullie wisten dat Danny vandaag jarig is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
Trouwens jullie wisten dat Danny vandaag jarig is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mc rage?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je gaat wel érg snel ja.
Dan vraag ik de macarena maar aan bij knok. Maar dan the fuuuuuuuck macarena versie.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je gaat wel érg snel ja.
Dan vraag ik de macarena maar aan bij knok. Maar dan the fuuuuuuuck macarena versie.
Dat lijkt me echt zwáár ruk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En zo ziet mijn gemiddelde nacht er ook uit!
Dat is degene die je bedoeltquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk maar knok, maakt mij niet uit.
Ik had hem wel maar kwaliteitje johquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ah, is ie al, ToT. Snel hoor, knok.
Is ook zo, maar dat de Macarena er in genoemd wordt, vond ik ook wel humor!quote:
Het is zó'n enorm schijtnummer dat ik er om moest lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had hem wel maar kwaliteitje joh
Die heb ik gewoon op singlequote:
Sja, er is ook een livestream van schipholquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
Ik weet niet of je je slot wil verlengen knok, maar ik ga mijn slot niet verlengen na 0000u
Als een baasquote:
Ja, de 1e keer dat ik je dat plaatje zag plaatsen dacht ik dat ik brak.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dat de Macarena er in genoemd wordt, vond ik ook wel humor!Deze versie is sowieso een stuk beter dan het origineel!
Gooi mij er anders maar op hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, er is ook een livestream van schiphol
Lastig
Shownaam ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gooi mij er anders maar op hoor.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, de 1e keer dat ik je dat plaatje zag plaatsen dacht ik dat ik brak.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gooi mij er anders maar op hoor.
Het is ook bizar hoe je over kan stappen van een post naar een plaatje binnen luttele seconden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA!
Same here! Want ja, dat soort linkjes leg ik ook steeds razendsnel in m'n gedachten!
Is nogal lastig voor mijn begeleidster; dan moet ik weer helemaal terug naar het begin en mezelf enorm afremmen om al die stappen rustig uit te gaan leggen.
Soms lijkt het een hele tijd dat het dan nergens naar toe gaat, tot ik bij het eind gekomen ben en dan valt alles op z'n plaats.
Of soms noem ik het begin en het einde en dat klinkt dan weer zo volkomen achterlijk, tot ik weer al die tussenstappen er bij op noem en dan is er weer geen speld tussen te krijgen!
Hehehe ja mijn hoofd is gewoon een enorme database wat sommige dingen betreft!quote:Op woensdag 13 april 2016 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook bizar hoe je over kan stappen van een post naar een plaatje binnen luttele seconden.
quote:Programma van vandaag
22:12 - 00:04 DJ Knokkels - Stijlloos Gaan we Richting De Nacht
00:04 - 02:00 DJ L2B - Welja Joh! Hier Staat Een Shownaam
20:00 - 21:00 DJ Muis: Top of Flop
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat waren het zeker! Dank u hartelijk heer knok!
quote:
quote:
Thanks knok! Worden wel een aantal nummers die al eerder te horen waren, vrees ik.quote:
Nou ja, gelukkig heb je een goede shownaamquote:Op woensdag 13 april 2016 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thanks knok! Worden wel een aantal nummers die al eerder te horen waren, vrees ik.
Gewoon weer missen ookquote:
FTFMquote:Op woensdag 13 april 2016 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En niet eens "Welja joh." van gemaakt!
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig heb je een goede shownaam![]()
Die jingle. Ik had Armand op repeat, en Foobar stond niet aan, en per ongeluk was er een nummer ipv de stream in foobar geselecteerd. En oh ja, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegetenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die jingle. Ik had Armand op repeat, en Foobar stond niet aan, en per ongeluk was er een nummer ipv de stream in foobar geselecteerd. En oh ja, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die jingle. Ik had Armand op repeat, en Foobar stond niet aan, en per ongeluk was er een nummer ipv de stream in foobar geselecteerd. En oh ja, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten
quote:
heb je daar nog een theory over?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toch eens gaan sorteren. De hele zut staat door elkaar sinds de Big Bang.
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb je daar nog een theory over?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb je daar nog een theory over?
[ afbeelding ]
Dat kleine ettertje ookquote:
Ga je iedere dag boodschappen doen?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
Het is maar goed dat ik 2 pakken melk gekocht heb, heb er nu nog 1 over![]()
[ afbeelding ]
Nah meestal niet, tenzij ik wat dingen vergeetquote:Op woensdag 13 april 2016 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je iedere dag boodschappen doen?
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
Het is maar goed dat ik 2 pakken melk gekocht heb, heb er nu nog 1 over![]()
[ afbeelding ]
dagelijks dusquote:Op woensdag 13 april 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah meestal niet, tenzij ik wat dingen vergeet
Lucky!quote:
Hier wekelijks.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah meestal niet, tenzij ik wat dingen vergeet
Ik ben wat kort van ehh...quote:
lengtequote:
TheKnockquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |