Nee Robert 50 tinten grijsquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoekje voor Fear of the dark van Iron Maiden? En wel in de live in Rio uitvoering?
Hij heeft in ieder geval geen kwade dronk over zich.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah het lijkt me een aardige corpsbal, dus het zal vast iets zijn van dat zijn aandelen gekelderd zijn of zo!
Ja, godver, dat WAS subtiel... toch? Als een kuub beton op je linkervoet.quote:
True, true!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen kwade dronk over zich.
FTFYquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee Robert 50 tinten grijs Supercomputer
HEERLIJK!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volume wederom ------------------------------------>
* knokkels zet die bij het lijstje: "Wat te zeggen als mensen vragen hebben over mijn tenen"quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, godver, dat WAS subtiel... toch? Als een kuub beton op je linkervoet.
Ik stel de volgende therapie voor.... dit album gedurende de hele nacht op vol volume op repeat:quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
HEERLIJK!
Alleen als het refrein steeds zo abrupt eindigt, verwachten mijn trommelvliezen dat het nog doorgaat!
Hoe vaak trek jij je schoenen en sokken publiekelijk uit dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zet die bij het lijstje: "Wat te zeggen als mensen vragen hebben over mijn tenen"
afterglowquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
HEERLIJK!
Alleen als het refrein steeds zo abrupt eindigt, verwachten mijn trommelvliezen dat het nog doorgaat!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik stel de volgende therapie voor.... dit album gedurende de hele nacht op vol volume op repeat:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
HEERLIJK!
he, wat zeg je?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ach, we hebben toch al gehoorschade opgelopen.
Slaapmuziek....quote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ach, we hebben toch al gehoorschade opgelopen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slaapmuziek....
Mijn zoon heeft dat album serieus iedere avond op repeat gehad een paar maanden lang om daarbij te gaan slapen.
Nice!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:47 schreef knokkels het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)nboog-boven-de-stad-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |