Ah, ze bestaan hier dus wel degelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan moet je naar Thembi in Maastricht. Uitstappen op Randwijck. Langs het MECC lopen, straat links in en rechtdoor lopen tot je een terrasje met zonneschermen ziet. Extreem. veel. bier.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Net even op untappd gekeken (een bierapp)... in vrijwel precies 2 jaar tijd heb ik 493 verschillende bieren gedronken op locaties in 10 verschillende landen
Heb jij nog wel een lever over?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Net even op untappd gekeken (een bierapp)... in vrijwel precies 2 jaar tijd heb ik 493 verschillende bieren gedronken op locaties in 10 verschillende landen
Fogel, After The Facts:quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Whehe, ik drink meestal niet veel. Drink liever 10-15cl van 3 verschillende bieren dat 3 hele flessen. Ik hou van bier, maar ik hou niet van alcohol (en vooral het effect ervan)quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fogel, After The Facts:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan zo'n filmpje van een stel dronkelappen die tegen een piepklein heuveltje op proberen te komen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fogel, After The Facts:
[ afbeelding ]
Dat is geen onaardig aantal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
Brooooooooooooooooooooo! check it out man! Imma OWN that pile of bricks and suchquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n filmpje van een stel dronkelappen die tegen een piepklein heuveltje op proberen te komen!Geen idee hoe lang dat filmpje duurde, maar het was LANG, en ze BLEVEN naar beneden lazeren terwijl toeschouwers hen aanmoedigden en zaten te applaudisseren enzo!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Brooooooooooooooooooooo! check it out man! Imma OWN that pile of bricks and such
[ afbeelding ]
Scala & Kolacny Brothers?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Erg lekker nummer dit. Geen idee wie of wat het waren, maar het klinkt top!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Brooooooooooooooooooooo! check it out man! Imma OWN that pile of bricks and such
[ afbeelding ]
quote:
Vamp Fatalequote:Op dinsdag 12 april 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
En indien Vamp, dan was het de live versie met Kringkastningsorkesteret.
* Fogel is bij dat concert geweest
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Knokkels ook bedankt voor de muziek. ik ga m'n nest opzoeken
Alstu Roelerdquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Welterusten, rulert!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit was meer een hele SRV-kar.
Best vermakelijk kijken met dit muziekje erbij.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Best vermakelijk kijken met dit muziekje erbij.
[..]
[..]
Staat vast een advertentie van de lokale supermarkt in van dat bier in de aanbieding is!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat loopt ie toch steeds met die krant te kutten.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Staat vast een advertentie van de lokale supermarkt in van dat bier in de aanbieding is!
Mwah het lijkt me een aardige corpsbal, dus het zal vast iets zijn van dat zijn aandelen gekelderd zijn of zo!quote:
Is dit een verkapt verzoekje voor Fear of the dark van Iron Maiden? En wel in de live in Rio uitvoering?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoekje voor Fear of the dark van Iron Maiden? En wel in de live in Rio uitvoering?
Jij doet niet aan subtiel, he?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoekje voor Fear of the dark van Iron Maiden? En wel in de live in Rio uitvoering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |