Die jingle. Ik had Armand op repeat, en Foobar stond niet aan, en per ongeluk was er een nummer ipv de stream in foobar geselecteerd. En oh ja, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegetenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die jingle. Ik had Armand op repeat, en Foobar stond niet aan, en per ongeluk was er een nummer ipv de stream in foobar geselecteerd. En oh ja, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die jingle. Ik had Armand op repeat, en Foobar stond niet aan, en per ongeluk was er een nummer ipv de stream in foobar geselecteerd. En oh ja, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten
quote:
heb je daar nog een theory over?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toch eens gaan sorteren. De hele zut staat door elkaar sinds de Big Bang.
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb je daar nog een theory over?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb je daar nog een theory over?
[ afbeelding ]
Dat kleine ettertje ookquote:
Ga je iedere dag boodschappen doen?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
Het is maar goed dat ik 2 pakken melk gekocht heb, heb er nu nog 1 over![]()
[ afbeelding ]
Nah meestal niet, tenzij ik wat dingen vergeetquote:Op woensdag 13 april 2016 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je iedere dag boodschappen doen?
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
Het is maar goed dat ik 2 pakken melk gekocht heb, heb er nu nog 1 over![]()
[ afbeelding ]
dagelijks dusquote:Op woensdag 13 april 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah meestal niet, tenzij ik wat dingen vergeet
Lucky!quote:
Hier wekelijks.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah meestal niet, tenzij ik wat dingen vergeet
Ik ben wat kort van ehh...quote:
lengtequote:
TheKnockquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |