Tis toch echt eenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik iets anders gequeueueueueueueueued had
Slaap lekker just mequote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen dicht, nu hopen dat die piekerknop ook dicht staattrustuh allemaal
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen dicht, nu hopen dat die piekerknop ook dicht staattrustuh allemaal
Note To Self: Black Bomb A = Metalquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tis toch echt een [ afbeelding ]
Niet piekeren, jm. Is zinloos.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Alsof je van een zwaar ijzeren brug op wolkjes van happy lyrics overstaptquote:
Mijn trommelvliezen hebben nu zoiets van: "What the fuck is going on???"quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's voor als je trommelvliezen moeilijk beginnen te doen.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat ik mijn nest in duik.
Mazzel!
Dank je zus en welterusten!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Annagh het volgende:
Ik duik er ook maar eens vroeg in. Nog een fijne avond allemaal, en welterusten.
Next up, DJ Paul Elstak met hardcore vibes?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof je van een zwaar ijzeren brug op wolkjes van happy lyrics overstapt
Ook al?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Annagh het volgende:
Ik duik er ook maar eens vroeg in. Nog een fijne avond allemaal, en welterusten.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof je van een zwaar ijzeren brug op wolkjes van happy lyrics overstapt
Awww.... en de luisteraars vallen als vliegenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Annagh het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn trommelvliezen hebben nu zoiets van: "What the fuck is going on???"
Beetje het zelfde effect van dat ene biertje op m'n smaakpapillen!
Ik kan dat biertje trouwens helaas niet hier in de supermarkt vinden!quote:
mijn oren zijn weer watervrijquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn trommelvliezen hebben nu zoiets van: "What the fuck is going on???"
Beetje het zelfde effect van dat ene biertje op m'n smaakpapillen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |