Tis toch echt eenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik iets anders gequeueueueueueueueued had
Slaap lekker just mequote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen dicht, nu hopen dat die piekerknop ook dicht staattrustuh allemaal
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen dicht, nu hopen dat die piekerknop ook dicht staattrustuh allemaal
Note To Self: Black Bomb A = Metalquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tis toch echt een [ afbeelding ]
Niet piekeren, jm. Is zinloos.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
Alsof je van een zwaar ijzeren brug op wolkjes van happy lyrics overstaptquote:
Mijn trommelvliezen hebben nu zoiets van: "What the fuck is going on???"quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's voor als je trommelvliezen moeilijk beginnen te doen.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat ik mijn nest in duik.
Mazzel!
Dank je zus en welterusten!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Annagh het volgende:
Ik duik er ook maar eens vroeg in. Nog een fijne avond allemaal, en welterusten.
Next up, DJ Paul Elstak met hardcore vibes?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof je van een zwaar ijzeren brug op wolkjes van happy lyrics overstapt
Ook al?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Annagh het volgende:
Ik duik er ook maar eens vroeg in. Nog een fijne avond allemaal, en welterusten.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof je van een zwaar ijzeren brug op wolkjes van happy lyrics overstapt
Awww.... en de luisteraars vallen als vliegenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Annagh het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn trommelvliezen hebben nu zoiets van: "What the fuck is going on???"
Beetje het zelfde effect van dat ene biertje op m'n smaakpapillen!
Ik kan dat biertje trouwens helaas niet hier in de supermarkt vinden!quote:
mijn oren zijn weer watervrijquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
DJ Knokkels - Test Voor Trommelvliezen, Eerste Installatiequote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een leuk idee ja! Denk ook dat ik een aardig stukje moet rijden om aan dat bier te komen, want als je om Warsteiner vraagt kijken ze je nog net niet aan of je achterlijk bent.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan dat biertje trouwens helaas niet hier in de supermarkt vinden!Leek me wel leuk voor mijn bezoek van overmorgen die ook van speciaalbiertjes houdt.
Dit supermarktje heeft wel wat speciaalbiertjes, zelfs Trappiste Rochefort!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was een leuk idee ja! Denk ook dat ik een aardig stukje moet rijden om aan dat bier te komen, want als je om Warsteiner vraagt kijken ze je nog net niet aan of je achterlijk bent.
Het gebulder van metalnummers als die van net blaast je zo weer droog?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voortaan ga ik douchen vlak voor knok gaat draaien. Scheelt weer afdrogen.
OK, waar?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit supermarktje heeft wel wat speciaalbiertjes, zelfs Trappiste Rochefort!
Wil ik meer de obscure richtingen op gaan, moet ik 20 minuten rijden naar een supermarkt waar de inkoper een gigantisch bierfanaat is en 1 hele zijde van een compleet gangpad alleen maar gebruikt voor speciaalbiertjes!![]()
![]()
Geen flesje pils te bekennen in dat pad!
Zevenaar.quote:
Fraai om te zien lijkt me dat! De 1e keer dat ik in een kroeg in België kwam, had ik al een wtf moment. Dan is het hier maar een saaie en dooie boel op biergebied.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit supermarktje heeft wel wat speciaalbiertjes, zelfs Trappiste Rochefort!
Wil ik meer de obscure richtingen op gaan, moet ik 20 minuten rijden naar een supermarkt waar de inkoper een gigantisch bierfanaat is en 1 hele zijde van een compleet gangpad alleen maar gebruikt voor speciaalbiertjes!![]()
![]()
Geen flesje pils te bekennen in dat pad!
Met jouw boxen moet dat kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gebulder van metalnummers als die van net blaast je zo weer droog?
Er zullen toch wel wat aan importeurs zitten?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef knokkels het volgende:
https://slijterijhetfust.(...)bourgogne-25-cl.html
Succes met bestellen
Welterusten, Ddm.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
De laatste dame haakt ook af, morgen gaat de wekker weer vroeg
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:16 schreef Fogel het volgende:
Ik ga over twee weken weer hier buurten: http://dehopduvel.be/
Je krijg pijn aan je vingers van het scrollen voor je bij het eind van de bierlijst bent....
Dan moet je naar Thembi in Maastricht. Uitstappen op Randwijck. Langs het MECC lopen, straat links in en rechtdoor lopen tot je een terrasje met zonneschermen ziet. Extreem. veel. bier.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai om te zien lijkt me dat! De 1e keer dat ik in een kroeg in België kwam, had ik al een wtf moment. Dan is het hier maar een saaie en dooie boel op biergebied.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef knokkels het volgende:
https://slijterijhetfust.(...)bourgogne-25-cl.html
Succes met bestellen
slaap lekker DDMquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Hehehe idd!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met jouw boxen moet dat kunnen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
ik kón niet eens wat bestellenquote:
ken dat gevoel welquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |