SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
Lijkt nogal op een klasgenoot van de lagere schoolquote:
De LaPo, u had emquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lijkt nogal op een klasgenoot van de lagere school
Ik moet echt beter gaan opletten...het is toch niet te geloven! Dit is de vierde of vijfde keer al dat ik het gewoon niet zag!quote:
Zie je rechts onder (rechts boven het invoerschermpje waar je een nieuw bericht typt) dat blauwe vakje "Nieuw topic"?quote:
Went dat, of zaten jullie de hele dag te gieren?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lijkt nogal op een klasgenoot van de lagere school
Ik ga van loos alarm uit, maar wie weet!quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
Arrestatie na verdachte situatie op Schiphol
Mmmm ik moet daar morgen overstappenquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga van loos alarm uit, maar wie weet!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm ik moet daar morgen overstappen
Is de 1e keer voor me.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klein klassiekertje hier van lang geleden.Toen Dubstep ff een kleine hype werd.
Ik kijk zo wel even uit het raam of ik een vuurbal zie...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm ik moet daar morgen overstappen
met de trein dus hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |