SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
Lijkt nogal op een klasgenoot van de lagere schoolquote:
De LaPo, u had emquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lijkt nogal op een klasgenoot van de lagere school
Ik moet echt beter gaan opletten...het is toch niet te geloven! Dit is de vierde of vijfde keer al dat ik het gewoon niet zag!quote:
Zie je rechts onder (rechts boven het invoerschermpje waar je een nieuw bericht typt) dat blauwe vakje "Nieuw topic"?quote:
Went dat, of zaten jullie de hele dag te gieren?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lijkt nogal op een klasgenoot van de lagere school
Ik ga van loos alarm uit, maar wie weet!quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
Arrestatie na verdachte situatie op Schiphol
Mmmm ik moet daar morgen overstappenquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga van loos alarm uit, maar wie weet!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm ik moet daar morgen overstappen
Is de 1e keer voor me.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klein klassiekertje hier van lang geleden.Toen Dubstep ff een kleine hype werd.
Ik kijk zo wel even uit het raam of ik een vuurbal zie...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm ik moet daar morgen overstappen
met de trein dus hèquote:
in dat geval kan ik morgen gewoon met de treinquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even uit het raam of ik een vuurbal zie...
Ja, het stomme is dat ik weet waar ik een nieuwe moet aanmaken, want mien breur heeft dat prima uitgelegd. uitgelegen. Maar ik zie het gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie je rechts onder (rechts boven het invoerschermpje waar je een nieuw bericht typt) dat blauwe vakje "Nieuw topic"?
Als het topic op slot gaat met jouw laatste post, maak je daar een nieuwe mee aan. WEL een goede originele nieuwe titel verzinnen, want daar word je op afgerekend!
Ik was al bezig met een nieuw topic: Tante Til moet een nieuwe bril...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, het stomme is dat ik weet waar ik een nieuwe moet aanmaken, want mien breur heeft dat prima uitgelegd. uitgelegen. Maar ik zie het gewoon niet.
UI is grappig met die bril, maar ik denk dat ik echt aan een andere moet.
Als je ziet dat het invoerschermpje verandert meteen na je laatste post en je kunt niets meer invoeren, dan is het tijd om een andere aan te maken!quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, het stomme is dat ik weet waar ik een nieuwe moet aanmaken, want mien breur heeft dat prima uitgelegd. uitgelegen. Maar ik zie het gewoon niet.
UI is grappig met die bril, maar ik denk dat ik echt aan een andere moet.
Als ik die vuurbal zie, dan ben ik bang voor je dat dat niet doorgaat...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
in dat geval kan ik morgen gewoon met de trein
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was al bezig met een nieuw topic: Tante Til moet een nieuwe bril...
Dan moet ik een andere route nemen, er waren al treinen uitgevallen morgen richting Hilversumquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik die vuurbal zie, dan ben ik bang voor je dat dat niet doorgaat...
Dat is het ém nou, dat zie ik gewoon nooit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je ziet dat het invoerschermpje verandert meteen na je laatste post en je kunt niets meer invoeren, dan is het tijd om een andere aan te maken!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:34 schreef just me het volgende:
En je niets van je broer aantrekken hoor, die heeft het ook moeten leren
Afspraakje bij Pearle maken?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat is het ém nou, dat zie ik gewoon nooit.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Went dat, of zaten jullie de hele dag te gieren?![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:34 schreef just me het volgende:
En je niets van je broer aantrekken hoor, die heeft het ook moeten leren
dat zegt mijn broer ook, maar ondertussenquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ze kent me wel. Ik bedoel het niet rot.
Dit topic is gesloten. Staat er ook. Alleen dan in het rood en kleinquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat is het ém nou, dat zie ik gewoon nooit.
En gewoon ondertussen de was opgehangen hebbende en nu melk drinkendequote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, dit komt weer niet goed met roken en zo hoor.Lekker ga je mèn!
Hans dan anders?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, Pearle gaat ém niet meer worden.
Ja, en soms zelfs met een post van mij er achteraan met een herinnering dat het topic dicht is en dat er een nieuwe hoort te komen...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit topic is gesloten. Staat er ook. Alleen dan in het rood en klein
Ja, je smeerde 'm een paar uur geleden al.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
En gewoon ondertussen de was opgehangen hebbende en nu melk drinkende
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
dat zegt mijn broer ook, maar ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |