Ja, tyf op met je dagelijkse nieuwjaarsvoornemensquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En daarom moet je maar zo negatief en pessimistisch doen? Krijg het heen en weer man.
alles goed?quote:
Eh, ja? Of nouja, steun is niet het goede woord, maar ik ben er niet voor niets zo open over man. Dus tyf zelf maar even in een hoek of zoquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, tyf op met je dagelijkse nieuwjaarsvoornemensZoek je hier nou serieus steun ofzo?
Maar dit typte ik met mijn tenenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn woorden geen impact hebben gehad.
ja ook hèquote:
daarom postte ik in het vorige deel ook of het misschien niet een goed idee is voor hem om iets van een coach of zoiets te regelenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:31 schreef McGrath het volgende:
Ik ben het ergens wel eens met hzaw, maar dan vooral omdat braddie dit elke keer zegt en 2 dagen later alweer aan zijn eerste cheatmeal zit. Als hij het een keer vol kan houden zou ik er ook wel respect voor krijgen, maar eerst zien en dan geloven.
nee fietsen is kutquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Fietsen is helemaal relaxt. Iedereen inhalen zonder dat je moeite doet
ga op hem zittenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh, ja? Of nouja, steun is niet het goede woord, maar ik ben er niet voor niets zo open over man. Dus tyf zelf maar even in een hoek of zo
dan nog moet je wel wat zelfdiscipline hebben, die coach zit echt niet 24 uur per dag bij je.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
daarom postte ik in het vorige deel ook of het misschien niet een goed idee is voor hem om iets van een coach of zoiets te regelen
Als het niet te hard waait buiten vind ik het echt heerlijk. Ik heb er altijd ook wel een goede tempo inzitten. Mensen die traag fietsenquote:
nee das waar iddquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan nog moet je wel wat zelfdiscipline hebben, die coach zit echt niet 24 uur per dag bij je.
Als je 20 km/u gaat dan ben je al sneller dan 99% op de fiets.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
als je gewoon normaal rechtop staat, raken je bovenbenen elkaar?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Dat waggelen snap ik niet. Ik ben zeker niet de dunste maar ik kan wel gewoon fatsoenlijk doorlopen. Maar zal hem er wel in zitten dat ik altijd loop en fiets om ergens te komen.
neequote:
Dat red ik wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je 20 km/u gaat dan ben je al sneller dan 99% op de fiets.
elektrische fiets hebben wanneer je jong bentquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Tegenwoordig heeft 25% een elektrische fiets :squote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
inderdaad gewoon gas met die zooiquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het niet te hard waait buiten vind ik het echt heerlijk. Ik heb er altijd ook wel een goede tempo inzitten. Mensen die traag fietsen
Nee, de winnaar zijn al die miljoenen mensen in Nederland die dit een slecht verdrag vonden en die gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En de grootste winnaar is de Telegraaf Media Groep.
Dus als iemand er open & bloot voor is moet je het maar gedogen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh, ja? Of nouja, steun is niet het goede woord, maar ik ben er niet voor niets zo open over man. Dus tyf zelf maar even in een hoek of zo
Ja tuurlijk heb ik dat...quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
elektrische fiets hebben wanneer je jong bent
tegenwoordig niet hoor, oudjes knallen met 30 km/u over de weg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zal me echt niks verbazen als er binnen de kortste keren weer een post komt dat ie zo'n lekkere pizza heeft gehad.quote:
Dat waggelen heb ik eigenlijk altijd al gehad, te korte beenspieren (Ik kan ook niet fatsoenlijk op een herenfiets met zo`n stang fietsen, kom daar met m`n benen niet overheen) Het kan wel minder worden uiteraard dat waggelen maar het gaat nooit helemaal weg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Dat waggelen snap ik niet. Ik ben zeker niet de dunste maar ik kan wel gewoon fatsoenlijk doorlopen. Maar zal hem er wel in zitten dat ik altijd loop en fiets om ergens te komen.
Makkelijkquote:
Heb jij ff pech.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het zal me echt niks verbazen als er binnen de kortste keren weer een post komt dat ie zo'n lekkere pizza heeft gehad.
Een coach werkt niet als Braddie binnen een week alweer gaat snacken omdat hij zogenaamd een emotie-eter is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
daarom postte ik in het vorige deel ook of het misschien niet een goed idee is voor hem om iets van een coach of zoiets te regelen
korte beenspieren?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat waggelen heb ik eigenlijk altijd al gehad, te korte beenspieren (Ik kan ook niet fatsoenlijk op een herenfiets met zo`n stang fietsen, kom daar met m`n benen niet overheen) Het kan wel minder worden uiteraard dat waggelen maar het gaat nooit helemaal weg.
Voor oudjes snap ik dat wel. Maar die haal je dan nog steeds inquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft 25% een elektrische fiets :s
Ja dat is best makkelijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Makkelijk
Maar het viel me altijd op als ik in de stad fietste, echt zoveel mensen die fietsen op hardlooptempo
Maar misschien dat die hem wel beter kan motiveren ofzo. Maar hij moet het zelf ook wel echt willen inderdaad, al kan ik me best voorstellen dat dat heel lastig is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een coach werkt niet als Braddie binnen een week alweer gaat snacken omdat hij zogenaamd een emotie-eter is.
Zonde van je geld. Investeer dan niet in jezelf en wordt obesitas.
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je gewoon normaal rechtop staat, raken je bovenbenen elkaar?
aight pikquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is goed vriend, ik koop meteen een ticket belfast.
quote:
http://www.pt-nijmegen.nl(...)_range_of_motion.htmquote:
als je morbide bent, zou je willen dat je obesitas had.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een coach werkt niet als Braddie binnen een week alweer gaat snacken omdat hij zogenaamd een emotie-eter is.
Zonde van je geld. Investeer dan niet in jezelf en wordt obesitas.
10 pond per maand, loopbanden gewichten alles aanwezigquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van gym val je niet echt af tenzij loopband oid. Maar dat is zonde van het geld.
Dan sla ik dit even op, zoals ik zei als je wel de discipline hebt heb ik daar alleen maar respect voor, maar eerst maar afwachten dan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Ik heb pizza en andere fastfood tot de zomer afgezworen.
Heb dit serieus nog maar weinig gezien. Paar keer maar. Ik word eigenlijk alleen door jongeren op een ebike ingehaald (en door wielrenners/mountainbikers)quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tegenwoordig niet hoor, oudjes knallen met 30 km/u over de weg.
Ook steeds meer mensen die niet zo oud zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor oudjes snap ik dat wel. Maar die haal je dan nog steeds in
ga er wat aan doen danquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
moeder komt net van winkel af, zei dat er hier vlakbij een kat in de boom zit en die zit er blijkbaar al langer dan een dag. allemaal kutkinderen zitten met stenen en stokken te gooien dus durft niet naar beneden te gaan, bijna zin om op ze te zitten
loopband is toch tyfus saai, kun je beter gewoon in de natuur gaan hardlopenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10 pond per maand, loopbanden gewichten alles aanwezig
Ik heb een normale fiets grapjas.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je ook een vlaggetje? wel zo veilig.
Okquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10 pond per maand, loopbanden gewichten alles aanwezig
Van gym val je wel af.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van gym val je niet echt af tenzij loopband oid. Maar dat is zonde van het geld.
Wat een tering kinderen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
moeder komt net van winkel af, zei dat er hier vlakbij een kat in de boom zit en die zit er blijkbaar al langer dan een dag. allemaal kutkinderen zitten met stenen en stokken te gooien dus durft niet naar beneden te gaan, bijna zin om op ze te zitten
tenzij het 24.7 regentquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
loopband is toch tyfus saai, kun je beter gewoon in de natuur gaan hardlopen
laat de honden op ze losquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
Die kinderen staan daar ook al langer dan een dag?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
ja oke, goed puntquote:
Nee, eigenlijk nooit. Laatste keer dat ik op een fiets stapte vrijwillig is zeker 1,5 jaar geleden. Toen fietste ik 20-30 kilometer per dag.quote:
Komt goed maat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan sla ik dit even op, zoals ik zei als je wel de discipline hebt heb ik daar alleen maar respect voor, maar eerst maar afwachten dan.
nicequote:
Wat gelul is, je kan dat gewoon trainen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
http://www.pt-nijmegen.nl(...)_range_of_motion.htm
Het is dus meer dat mijn spieren niet echt flexibel zijn. Maar mij is door doktoren altijd wijsgemaakt dat ik korte beenspieren heb.
's nachts zat dp met bureau's te gooienquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die kinderen staan daar ook al langer dan een dag?
Laat de auto eens wat meer staan en fiets richting je afspraken, de nachtwinkel etc. Vooral nu het weer warmer is buiten is het echt lekker om te fietsen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nooit. Laatste keer dat ik op een fiets stapte vrijwillig is zeker 1,5 jaar geleden. Toen fietste ik 20-30 kilometer per dag.
Ik weet het, de helft van de mensen op mijn werk hebben een ebikequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook steeds meer mensen die niet zo oud zijn.
eheheh ;pquote:
wat is een ebikequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet het, de helft van de mensen op mijn werk hebben een ebike
Gemiddeld 20 kilometer per uur.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke ik hou erover op. fiets je dan zo hard ofzo?
ey mortiquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
probeerde ze gister nog kcalin/kcaluit uit te leggen. Bespaar je de moeite
Sinds ik een auto heb, heb ik bijna nooit meer gefietstquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nooit. Laatste keer dat ik op een fiets stapte vrijwillig is zeker 1,5 jaar geleden. Toen fietste ik 20-30 kilometer per dag.
Nee weet ik, maar we klagen er wel het meest overquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier regent het niet echt veel hoor.
Dan zal ik eerder meer gaan lopen, ben niet echt meer een fietser, daarom kon ik op een gegeven moment ook zonder problemen 10 kilometer lopen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat de auto eens wat meer staan en fiets richting je afspraken, de nachtwinkel etc. Vooral nu het weer warmer is buiten is het echt lekker om te fietsen.
#tip
Weet niet of je dit serieus bedoeld.. maar bedankt ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is sneller dan gemiddeld ja, netjes.
Ik fietste daarvoor al bijna niet, ik wandelde heel erg veel. Maar mijn benen zijn nu ook goed roestigquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sinds ik een auto heb, heb ik bijna nooit meer gefietst
bedoeltquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of je dit serieus bedoeld.. maar bedankt ofzo.
laterssquote:
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
probeerde ze gister nog kcalin/kcaluit uit te leggen. Bespaar je de moeite
quote:
Daarom lopen en fietsen. Ga een flink stuk fietsen en je zal merken dat je spierpijn hebt de dag erna.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik fietste daarvoor al bijna niet, ik wandelde heel erg veel. Maar mijn benen zijn nu ook goed roestig
Oh, is bijna altijd het geval wanneer je iemand vrij hard ziet fietsen maar het lichaam niet bij de snelheid past zeg maar. Kom je dichterbij en dan zie je zo'n dikke bagagedrager en ja hoor.. zo'n mooi display op het stuur.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb dit serieus nog maar weinig gezien. Paar keer maar. Ik word eigenlijk alleen door jongeren op een ebike ingehaald (en door wielrenners/mountainbikers)
Heb je het aantal klachten per land gemeten?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar we klagen er wel het meest over
Je spieren zijn precies goed voor je lengte, tenzij je een echte aandoening hebt. Die bron die jij stuurt begint al verkeerd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
http://www.pt-nijmegen.nl(...)_range_of_motion.htm
Het is dus meer dat mijn spieren niet echt flexibel zijn. Maar mij is door doktoren altijd wijsgemaakt dat ik korte beenspieren heb.
Je hoort trainers en therapeuten praten over lange en korte spieren omdat ze het dan hebben over spiervezels. Het gaat dan niet om de lengte van de spieren. Voorbeeld: een sprinter heeft korte vezels omdat die sneller samen moeten trekken en een marathonloper lange vezels omdat die minder snel vermoeid raken. Je kan je flexibiliteit bij beide soorten gewoon verbeteren door langzaam aan steeds verder te gaan in rekken. Iets wat trainers bij turnsters al op jonge leeftijd gebruiken.quote:Je hoort heel vaak sporters, trainers en diverse therapeuten praten over korte en lange spieren ... maar 'dat' bestaat helemaal niet!
haha en ze hebben leren pijpenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar leren broekies op ehehe
niet zomaar een jas, maar een leren jasquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een motor gezien die een jas aanhad
welk land staat op 1?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je het aantal klachten per land gemeten?
Ierland is overigens maar no. 80 op de ranglijst van landen met de meeste regenval. Nederland is 102.
Gewoon alle KLB-topics opgeteldquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je het aantal klachten per land gemeten?
Ierland is overigens maar no. 80 op de ranglijst van landen met de meeste regenval. Nederland is 102.
Sjuul Paradijs behoort niet tot het bestuur van TMG.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
Het is een actie van verschillende groepen, waaronder GeenStijl, maar zeker geen telegraaf actie. De telegraaf zelf was bijvoorbeeld helemaal niet tegen het verdrag. Sjuul Paradijs zat laatst nog op tv zijn gal over het referendum te spuwen.
nee is zo, meeste mensen fietsen 16-18quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of je dit serieus bedoeld.. maar bedankt ofzo.
daar heb ik echt nog nooit van gehoordquote:
Zo'n type ben ik wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh, is bijna altijd het geval wanneer je iemand vrij hard ziet fietsen maar het lichaam niet bij de snelheid past zeg maar.
we wisten al dat jij geen principes hebtquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb ik echt nog nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we wisten al dat jij geen principes hebt
2 eilandjes voor de west-afrikaanse kust.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb ik echt nog nooit van gehoord
En ze maken opvallend weinig trapbewegingen voor het tempo dat ze fietsen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, is bijna altijd het geval wanneer je iemand vrij hard ziet fietsen maar het lichaam niet bij de snelheid past zeg maar. Kom je dichterbij en dan zie je zo'n dikke bagagedrager en ja hoor.. zo'n mooi display op het stuur.
ja had het al opgezochtquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
2 eilandjes voor de west-afrikaanse kust.
kwestie van goede slijptol meequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Wil nog steeds wel nieuwe fiets, de mijne is een beetje oud en versleten
haha ook dat, gewoon op sport- standje.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En ze maken opvallend weinig trapbewegingen voor het tempo dat ze fietsen.
Hoor ik ook bij. Maar ik fiets ALTIJD op zwaarste versnelling.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En ze maken opvallend weinig trapbewegingen voor het tempo dat ze fietsen.
pics van je bovenbenen danquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoor ik ook bij. Maar ik fiets ALTIJD op zwaarste versnelling.
Was tot vorig jaar hoofdredacteur. En de telegraaf heeft grote stukken tegen het referendum afgedrukt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sjuul Paradijs behoort niet tot het bestuur van TMG.
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, is bijna altijd het geval wanneer je iemand vrij hard ziet fietsen maar het lichaam niet bij de snelheid past zeg maar. Kom je dichterbij en dan zie je zo'n dikke bagagedrager en ja hoor.. zo'n mooi display op het stuur.
Mijne is gejat godverdommequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Wil nog steeds wel nieuwe fiets, de mijne is een beetje oud en versleten
Als ik een keer stop met junkfood eten zal het effect hebben. Maar het is wel serieus, al sinds ik fietsen met versnellingen heb gooi ik hem op zijn zwaarst. Ik heb 1x mijn versnelling heel laag gezet en dat was omdat we een soort berg op gingen fietsen in Frankrijk. Mijn versnellingen kunnen nu ook niet meer lager omdat ze kapot geroest zijn.quote:
Kun jij ook watermeloen pletten met je bovenbenen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een keer stop met junkfood eten zal het effect hebben. Maar het is wel serieus, al sinds ik fietsen met versnellingen heb gooi ik hem op zijn zwaarst. Ik heb 1x mijn versnelling heel laag gezet en dat was omdat we een soort berg op gingen fietsen in Frankrijk. Mijn versnellingen kunnen nu ook niet meer lager omdat ze kapot geroest zijn.
Geen ideequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun jij ook watermeloen pletten met je bovenbenen?
homoquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef McGrath het volgende:
Als ik op zo'n baan zou fietsen zou ik ook mijn benen scheren, anders worden die wonden nog erger
Voor mijn opa en oma is het wel een uitkomst, die kunnen op die manier veel meer fietskilometers maken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad
Wel mooi altijd als je dan zo'n iemand inhaalt, even laten zien dat het ook anders kan
Lekker je knieën aan stront trappen, ja toch.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Heb gewoon altijd gevoel dat ik niet vooruit kom als versnellingen laag staan. Gewoon op zijn zwaarst, doortrappen.. ga je zo op een lekkere snelheid
ja problemen mee?quote:
Hoofdredacteur van de Telegraaf, en heeft dus niets met de overkoepelende Telegraaf Media Groep te maken. Ik heb nergens beweerd dat TMG garen heeft gesponnen bij de uitkomst van het referendum.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:47 schreef JimmyDean het volgende:
Wat het hoofdbestuur van TMG daarvan vindt is verder irrelevant omdat het referendum daar niet over ging.
Geen last van.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lekker je knieën aan stront trappen, ja toch.
ja daarom op mountainbike blijvenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef McGrath het volgende:
Als ik op zo'n baan zou fietsen zou ik ook mijn benen scheren, anders worden die wonden nog erger
Welk raadsel? En waarom negeer je alles wat ik zeg over waarom dit referendum wel degelijk democratisch is?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoofdredacteur van de Telegraaf, niet van de overkoepelende Telegraaf Media Groep. Ik heb nergens beweerd dat TMG garen heeft gesponnen bij de uitkomst van het referendum.
Los mijn raadsel eens op, 'slimme' Jim.
dat zijn toch al hommelsquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:50 schreef McGrath het volgende:
[..]er komt nog een tijd dat dat als voetballer ook van je verwacht wordt
Kan altijd wel van mountainbiken genieten, maar dan wel vaak in het buitenland.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja daarom op mountainbike blijven
Ik vind het voor oudere mensen juist meer dan prima. Ze kunnen vrij gemakkelijk in beweging blijven en plaatsjes bezoeken enzo. Ik juicht het alleen maar toequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor mijn opa en oma is het wel een uitkomst, die kunnen op die manier veel meer fietskilometers maken.
met dikke quads valt dat wel mee tochquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lekker je knieën aan stront trappen, ja toch.
Ik lach jou nu uit. Arme meid.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
Wij hadden op de basisschool een meester die ok zn benen deed scheren (wielrennen) en we gingen hem altijd uitlachen. Arme man.
Hoe TMG garen heeft gesponnen met deze actie. Jij blijft mekkeren over het democratie gelul. Blijkbaar ben je te dom om het op te lossen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
Welk raadsel? En waarom negeer je alles wat ik zeg over waarom dit referendum wel degelijk democratisch is?
hier ook haar in een stringquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Is bij haar op de kamer. Heb ook nog foto's van haar in een string.
Wat een logica.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Vooral hier in NL niet, alles is toch bijna vlak.
De juiste verbanden leggen, jammer dit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welk raadsel? En waarom negeer je alles wat ik zeg over waarom dit referendum wel degelijk democratisch is?
Tijdje terug ook gewoon weer zo op de fiets gestapt nadat ik mijn knie had verdraaid door een val.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Als je wat ouder wordt wel.
Lijkt me stuk belastender voor je knieën om met zware versnelling heuvels op te gaan.quote:
en dat is bijzonder want?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijdje terug ook gewoon weer zo op de fiets gestapt nadat ik mijn knie had verdraaid door een val.
Niets mis mee hoor. Beetje elkaars piemel bewonderen onder de douche en je kapsel veranderen tijdens de rust. En elkaar natuurlijk innig omhelzen bij een doelpunt.quote:
Het aantal omwentelingen dat je moet halen om je knieën niet te verneuken tijdens fietsen is bijzonder hoogquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met dikke quads valt dat wel mee toch
Mwa, genoeg gebieden waar je helemaal naar de tering kan gaan. Zelfs op de weg is het gewoon als een stuk zwaarder dan zo'n racefietsje, prima training.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan altijd wel van mountainbiken genieten, maar dan wel vaak in het buitenland.
Wat heb ik met TMG te maken dan? Jij beweerde dat het niet democratisch was, dus dat weerleg ik. Vervolgens negeer je dat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe TMG garen heeft gesponnen met deze actie. Jij blijft mekkeren over het democratie gelul.
Ik zat bij een vereniging toen ik nog in Steenwijk woonde, Havelte was een prima gebied inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mwa, genoeg gebieden waar je helemaal naar de tering kan gaan. Zelfs op de weg is het gewoon als een stuk zwaarder dan zo'n racefietsje, prima training.
Jammer. Gezakt voor de toets Jim. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
Wat heb ik met TMG te maken dan? Jij beweerde dat het niet democratisch was, dus dat weerleg ik. Vervolgens negeer je dat.
Het kan mij geen ene bal schelen wat TMG hiervan vindt, of hoe GeenStijl hiervan kan profiteren. Wat me wel kan schelen is dat een slecht verdrag door de bevolking is afgewezen, en dat is waar het om gaat.
Heel erg grappig, totdat je beseft dat jij ze ook zou kunnen zien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier ook haar in een string
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef Crip het volgende:
Heb zin om sushi te eten van ama's linker boob.
Oké, nee nu kunnen we alle theorie wel overboord gooien. Sluitend bewijs is hier gevonden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijdje terug ook gewoon weer zo op de fiets gestapt nadat ik mijn knie had verdraaid door een val.
alles in NL is vlak zegt ze netquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef Crip het volgende:
nee bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Heel erg grappig, totdat je beseft dat jij ze ook zou kunnen zien.
heb zin om hier naar te kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef Crip het volgende:
Maar nee ik snap je punt wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oké, nee nu kunnen we alle theorie wel overboord gooien. Sluitend bewijs is hier gevonden.
hehehequote:
Hou anders gewoon je mond joh. We hebben een enorme overwinning behaald, en enkel sneue types als jij kunnen dat niet verkroppen en gaan er weer op afdingen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer. Gezakt voor de toets Jim. Volgende keer beter.
quote:
Jimmy, je bent gewogen en te licht bevonden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
Hou anders gewoon je mond joh. We hebben een enorme overwinning behaald, en enkel sneue types als jij kunnen dat niet verkroppen en gaan er weer op afdingen.
Ik leg uit waarom dit een fantastische democratische overwinning is. Ga daar eens op in.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:56 schreef hoink581 het volgende:
Genieten hoor. Jimmy die zoals gewoonlijk zijn mantra's herhaalt maar eenvoudige vraagstukken niet durft te beantwoorden.
Gewricht belasten is beter dan ontlasten, om het gezond te houden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oké, nee nu kunnen we alle theorie wel overboord gooien. Sluitend bewijs is hier gevonden.
jij bent wel echt fitnessexpert hèquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewricht belasten is beter dan ontlasten, om het gezond te houden.
Die wedervraag komt straks. Je kunt het Jim.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef JimmyDean het volgende:
Ik leg uit waarom dit een fantastische democratische overwinning is. Ga daar eens op in.
Welk vraagstuk?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:56 schreef hoink581 het volgende:
Genieten hoor. Jimmy die zoals gewoonlijk zijn mantra's herhaalt maar eenvoudige vraagstukken niet durft te beantwoorden.
wordquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wordt redacteur bij de PU ofzo, beetje gamen, verslagen schrijven
maar dan moet ik ook kutgames spelenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch volkomen irrelevant? Je probeert duidelijk onze overwinning te bagatelliseren met triviale zaken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy, je bent gewogen en te licht bevonden.
Ik vraag het je nog een keer. Wat heeft TMG gewonnen met het referendum als actie?
haha wordtquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar die kan je afkraken in je reviewquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dan moet ik ook kutgames spelen
Dat dacht jijquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat die allemaal verwijderd waren
Nee hoink stelde de vraag eerst aan jou.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is toch volkomen irrelevant? Je probeert duidelijk onze overwinning te bagatelliseren met triviale zaken.
Er zitten wel maxima aan dat belasten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewricht belasten is beter dan ontlasten, om het gezond te houden.
Jimmy, ben nu eens niet zo bang en durf gewoon de vraag te beantwoorden. Wat heb je te verliezen als het triviaal is?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
Dat is toch volkomen irrelevant? Je probeert duidelijk onze overwinning te bagatelliseren met triviale zaken.
accent is ook fucking coolquote:
Allemaal kutgames.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
volgende maand Uncharted 4, Doom, Overwatch, Mirror's Edge, Fire Emblem Fates
en nu vreten
snap echt niet wat mensen leuk vonden aan dat eerste deel van mirror's edgequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
volgende maand Uncharted 4, Doom, Overwatch, Mirror's Edge, Fire Emblem Fates
en nu vreten
niks mis mee tochquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat niet, maar heb me wel wat in verdiept. vind wel interessant allemaal
Jimmy als je het goede antwoord geeft krjg je van mij screencaps van 450.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy, ben nu eens niet zo bang en durf gewoon de vraag te beantwoorden. Wat heb je te verliezen als het triviaal is?
Maar hij mag het maar 1 keer proberen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
Jimmy als je het goede antwoord geeft krjg je van mij screencaps van 450.
Wel van het Ashtopicquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Was grappig, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap echt niet wat mensen leuk vonden aan dat eerste deel van mirror's edge
Ik heb geen idee waar je heen wilt, en ik vind het ook niet interessant. Blijkbaar vind jij dat TMG op de een of andere wijze garen spint bij dit referendum. Dat kan best, maar dat is verder voor de democratische legitimiteit en voor deze uitslag niet relevant. Als je een punt wil maken, doe dat dan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy, ben nu eens niet zo bang en durf gewoon de vraag te beantwoorden. Wat heb je te verliezen als het triviaal is?
wat ga je makenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:04 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb geen idee waar je heen wilt, en ik vind het ook niet interessant. Blijkbaar vind jij dat TMG op de een of andere wijze garen spint bij dit referendum. Dat kan best, maar dat is verder voor de democratische legitimiteit en voor deze uitslag niet relevant. Als je een punt wil maken, doe dat dan.
Wat denk jij, te dom of gewoon bang?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
Hou toch op met je onzin joh.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Wat denk jij, te dom of gewoon bang?
Stoer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Crip het volgende:
''Kom we gaan tante crip laten schrikken hihi''
Stond met burka achter de deur, kleinste ging huilen.![]()
Ik ben iedereen voor.
jawel, maar dat heb je vooral met wielrenners. hoge trapfreq en clickpedalen waardoor je niet kan compenseren. fietsen is een stuk chiller voor je knieën dan wandelen, en hardlopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er zitten wel maxima aan dat belasten.
rustig kerelquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
WAIT WUT WAT IS 450 EN HET ASHTOPIC HPLC WE ZIJN G VANAF ASHS INTRO IN DE SC VERTEL AUB.
Die kans is er natuurlijk, maar in elk geval heeft de bevolking zich wel duidelijk uitgesproken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef deadprez het volgende:
laat jimmy toch gewoon lekker blij zijn met het referendum
niet dat er ook maar iets mee gedaan wordt maar oké
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
WAIT WUT WAT IS 450 EN HET ASHTOPIC HPLC WE ZIJN G VANAF ASHS INTRO IN DE SC VERTEL AUB.
truequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die kans is er natuurlijk, maar in elk geval heeft de bevolking zich wel duidelijk uitgesproken.
broccoliquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rijst en broccoliHeb niet zoveel zin vandaag
Saai.quote:
Yes, maar hardlopen is als sport chiller om te doen dan fietsen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jawel, maar dat heb je vooral met wielrenners. hoge trapfreq en clickpedalen waardoor je niet kan compenseren. fietsen is een stuk chiller voor je knieën dan wandelen, en hardlopen natuurlijk.
nee niet echt, vind broccoli gewoon viesquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja echt hè, bah al die vieze groentes.
Staat niks bijzonders in eigenlijk, we zijn alleen maar elkaar aan het @-enquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
laterssquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
Broccoli is de lekkerste groente.
Ik ga nu couscous eten, bye hoeren.
Daar staat een levenslange ban op.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets wat ik al zo'n 5000 keer heb gedaan begint wel saai te worden ja.quote:
Zolang je klaarkomt is het niet saaiquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iets wat ik al zo'n 5000 keer heb gedaan begint wel saai te worden ja.
Dat is ook maar een paar seconde leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |