welk land staat op 1?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je het aantal klachten per land gemeten?
Ierland is overigens maar no. 80 op de ranglijst van landen met de meeste regenval. Nederland is 102.
Gewoon alle KLB-topics opgeteldquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je het aantal klachten per land gemeten?
Ierland is overigens maar no. 80 op de ranglijst van landen met de meeste regenval. Nederland is 102.
Sjuul Paradijs behoort niet tot het bestuur van TMG.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
Het is een actie van verschillende groepen, waaronder GeenStijl, maar zeker geen telegraaf actie. De telegraaf zelf was bijvoorbeeld helemaal niet tegen het verdrag. Sjuul Paradijs zat laatst nog op tv zijn gal over het referendum te spuwen.
nee is zo, meeste mensen fietsen 16-18quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of je dit serieus bedoeld.. maar bedankt ofzo.
daar heb ik echt nog nooit van gehoordquote:
Zo'n type ben ik wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh, is bijna altijd het geval wanneer je iemand vrij hard ziet fietsen maar het lichaam niet bij de snelheid past zeg maar.
we wisten al dat jij geen principes hebtquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb ik echt nog nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we wisten al dat jij geen principes hebt
2 eilandjes voor de west-afrikaanse kust.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb ik echt nog nooit van gehoord
En ze maken opvallend weinig trapbewegingen voor het tempo dat ze fietsen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, is bijna altijd het geval wanneer je iemand vrij hard ziet fietsen maar het lichaam niet bij de snelheid past zeg maar. Kom je dichterbij en dan zie je zo'n dikke bagagedrager en ja hoor.. zo'n mooi display op het stuur.
ja had het al opgezochtquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
2 eilandjes voor de west-afrikaanse kust.
kwestie van goede slijptol meequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Wil nog steeds wel nieuwe fiets, de mijne is een beetje oud en versleten
haha ook dat, gewoon op sport- standje.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En ze maken opvallend weinig trapbewegingen voor het tempo dat ze fietsen.
Hoor ik ook bij. Maar ik fiets ALTIJD op zwaarste versnelling.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En ze maken opvallend weinig trapbewegingen voor het tempo dat ze fietsen.
pics van je bovenbenen danquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoor ik ook bij. Maar ik fiets ALTIJD op zwaarste versnelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |