Was tot vorig jaar hoofdredacteur. En de telegraaf heeft grote stukken tegen het referendum afgedrukt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sjuul Paradijs behoort niet tot het bestuur van TMG.
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, is bijna altijd het geval wanneer je iemand vrij hard ziet fietsen maar het lichaam niet bij de snelheid past zeg maar. Kom je dichterbij en dan zie je zo'n dikke bagagedrager en ja hoor.. zo'n mooi display op het stuur.
Mijne is gejat godverdommequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Wil nog steeds wel nieuwe fiets, de mijne is een beetje oud en versleten
Als ik een keer stop met junkfood eten zal het effect hebben. Maar het is wel serieus, al sinds ik fietsen met versnellingen heb gooi ik hem op zijn zwaarst. Ik heb 1x mijn versnelling heel laag gezet en dat was omdat we een soort berg op gingen fietsen in Frankrijk. Mijn versnellingen kunnen nu ook niet meer lager omdat ze kapot geroest zijn.quote:
Kun jij ook watermeloen pletten met je bovenbenen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een keer stop met junkfood eten zal het effect hebben. Maar het is wel serieus, al sinds ik fietsen met versnellingen heb gooi ik hem op zijn zwaarst. Ik heb 1x mijn versnelling heel laag gezet en dat was omdat we een soort berg op gingen fietsen in Frankrijk. Mijn versnellingen kunnen nu ook niet meer lager omdat ze kapot geroest zijn.
Geen ideequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun jij ook watermeloen pletten met je bovenbenen?
homoquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef McGrath het volgende:
Als ik op zo'n baan zou fietsen zou ik ook mijn benen scheren, anders worden die wonden nog erger
Voor mijn opa en oma is het wel een uitkomst, die kunnen op die manier veel meer fietskilometers maken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad
Wel mooi altijd als je dan zo'n iemand inhaalt, even laten zien dat het ook anders kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |