Nee, eigenlijk nooit. Laatste keer dat ik op een fiets stapte vrijwillig is zeker 1,5 jaar geleden. Toen fietste ik 20-30 kilometer per dag.quote:
Komt goed maat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan sla ik dit even op, zoals ik zei als je wel de discipline hebt heb ik daar alleen maar respect voor, maar eerst maar afwachten dan.
nicequote:
Wat gelul is, je kan dat gewoon trainen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
http://www.pt-nijmegen.nl(...)_range_of_motion.htm
Het is dus meer dat mijn spieren niet echt flexibel zijn. Maar mij is door doktoren altijd wijsgemaakt dat ik korte beenspieren heb.
's nachts zat dp met bureau's te gooienquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die kinderen staan daar ook al langer dan een dag?
Laat de auto eens wat meer staan en fiets richting je afspraken, de nachtwinkel etc. Vooral nu het weer warmer is buiten is het echt lekker om te fietsen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nooit. Laatste keer dat ik op een fiets stapte vrijwillig is zeker 1,5 jaar geleden. Toen fietste ik 20-30 kilometer per dag.
Ik weet het, de helft van de mensen op mijn werk hebben een ebikequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook steeds meer mensen die niet zo oud zijn.
eheheh ;pquote:
wat is een ebikequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet het, de helft van de mensen op mijn werk hebben een ebike
Gemiddeld 20 kilometer per uur.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke ik hou erover op. fiets je dan zo hard ofzo?
ey mortiquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
probeerde ze gister nog kcalin/kcaluit uit te leggen. Bespaar je de moeite
Sinds ik een auto heb, heb ik bijna nooit meer gefietstquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nooit. Laatste keer dat ik op een fiets stapte vrijwillig is zeker 1,5 jaar geleden. Toen fietste ik 20-30 kilometer per dag.
Nee weet ik, maar we klagen er wel het meest overquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier regent het niet echt veel hoor.
Dan zal ik eerder meer gaan lopen, ben niet echt meer een fietser, daarom kon ik op een gegeven moment ook zonder problemen 10 kilometer lopen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat de auto eens wat meer staan en fiets richting je afspraken, de nachtwinkel etc. Vooral nu het weer warmer is buiten is het echt lekker om te fietsen.
#tip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |