Maar misschien dat die hem wel beter kan motiveren ofzo. Maar hij moet het zelf ook wel echt willen inderdaad, al kan ik me best voorstellen dat dat heel lastig is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een coach werkt niet als Braddie binnen een week alweer gaat snacken omdat hij zogenaamd een emotie-eter is.
Zonde van je geld. Investeer dan niet in jezelf en wordt obesitas.
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je gewoon normaal rechtop staat, raken je bovenbenen elkaar?
aight pikquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is goed vriend, ik koop meteen een ticket belfast.
quote:
http://www.pt-nijmegen.nl(...)_range_of_motion.htmquote:
als je morbide bent, zou je willen dat je obesitas had.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een coach werkt niet als Braddie binnen een week alweer gaat snacken omdat hij zogenaamd een emotie-eter is.
Zonde van je geld. Investeer dan niet in jezelf en wordt obesitas.
10 pond per maand, loopbanden gewichten alles aanwezigquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van gym val je niet echt af tenzij loopband oid. Maar dat is zonde van het geld.
Dan sla ik dit even op, zoals ik zei als je wel de discipline hebt heb ik daar alleen maar respect voor, maar eerst maar afwachten dan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Ik heb pizza en andere fastfood tot de zomer afgezworen.
Heb dit serieus nog maar weinig gezien. Paar keer maar. Ik word eigenlijk alleen door jongeren op een ebike ingehaald (en door wielrenners/mountainbikers)quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tegenwoordig niet hoor, oudjes knallen met 30 km/u over de weg.
Ook steeds meer mensen die niet zo oud zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor oudjes snap ik dat wel. Maar die haal je dan nog steeds in
ga er wat aan doen danquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
moeder komt net van winkel af, zei dat er hier vlakbij een kat in de boom zit en die zit er blijkbaar al langer dan een dag. allemaal kutkinderen zitten met stenen en stokken te gooien dus durft niet naar beneden te gaan, bijna zin om op ze te zitten
loopband is toch tyfus saai, kun je beter gewoon in de natuur gaan hardlopenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10 pond per maand, loopbanden gewichten alles aanwezig
Ik heb een normale fiets grapjas.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je ook een vlaggetje? wel zo veilig.
Okquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10 pond per maand, loopbanden gewichten alles aanwezig
Van gym val je wel af.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van gym val je niet echt af tenzij loopband oid. Maar dat is zonde van het geld.
Wat een tering kinderen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
moeder komt net van winkel af, zei dat er hier vlakbij een kat in de boom zit en die zit er blijkbaar al langer dan een dag. allemaal kutkinderen zitten met stenen en stokken te gooien dus durft niet naar beneden te gaan, bijna zin om op ze te zitten
tenzij het 24.7 regentquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
loopband is toch tyfus saai, kun je beter gewoon in de natuur gaan hardlopen
laat de honden op ze losquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
Die kinderen staan daar ook al langer dan een dag?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
ja oke, goed puntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |