Ja, tyf op met je dagelijkse nieuwjaarsvoornemensquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En daarom moet je maar zo negatief en pessimistisch doen? Krijg het heen en weer man.
alles goed?quote:
Eh, ja? Of nouja, steun is niet het goede woord, maar ik ben er niet voor niets zo open over man. Dus tyf zelf maar even in een hoek of zoquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, tyf op met je dagelijkse nieuwjaarsvoornemensZoek je hier nou serieus steun ofzo?
Maar dit typte ik met mijn tenenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn woorden geen impact hebben gehad.
ja ook hèquote:
daarom postte ik in het vorige deel ook of het misschien niet een goed idee is voor hem om iets van een coach of zoiets te regelenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:31 schreef McGrath het volgende:
Ik ben het ergens wel eens met hzaw, maar dan vooral omdat braddie dit elke keer zegt en 2 dagen later alweer aan zijn eerste cheatmeal zit. Als hij het een keer vol kan houden zou ik er ook wel respect voor krijgen, maar eerst zien en dan geloven.
nee fietsen is kutquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Fietsen is helemaal relaxt. Iedereen inhalen zonder dat je moeite doet
ga op hem zittenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh, ja? Of nouja, steun is niet het goede woord, maar ik ben er niet voor niets zo open over man. Dus tyf zelf maar even in een hoek of zo
dan nog moet je wel wat zelfdiscipline hebben, die coach zit echt niet 24 uur per dag bij je.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
daarom postte ik in het vorige deel ook of het misschien niet een goed idee is voor hem om iets van een coach of zoiets te regelen
Als het niet te hard waait buiten vind ik het echt heerlijk. Ik heb er altijd ook wel een goede tempo inzitten. Mensen die traag fietsenquote:
nee das waar iddquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan nog moet je wel wat zelfdiscipline hebben, die coach zit echt niet 24 uur per dag bij je.
Als je 20 km/u gaat dan ben je al sneller dan 99% op de fiets.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
als je gewoon normaal rechtop staat, raken je bovenbenen elkaar?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Dat waggelen snap ik niet. Ik ben zeker niet de dunste maar ik kan wel gewoon fatsoenlijk doorlopen. Maar zal hem er wel in zitten dat ik altijd loop en fiets om ergens te komen.
neequote:
Dat red ik wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je 20 km/u gaat dan ben je al sneller dan 99% op de fiets.
elektrische fiets hebben wanneer je jong bentquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Tegenwoordig heeft 25% een elektrische fiets :squote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
inderdaad gewoon gas met die zooiquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het niet te hard waait buiten vind ik het echt heerlijk. Ik heb er altijd ook wel een goede tempo inzitten. Mensen die traag fietsen
Nee, de winnaar zijn al die miljoenen mensen in Nederland die dit een slecht verdrag vonden en die gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En de grootste winnaar is de Telegraaf Media Groep.
Dus als iemand er open & bloot voor is moet je het maar gedogen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh, ja? Of nouja, steun is niet het goede woord, maar ik ben er niet voor niets zo open over man. Dus tyf zelf maar even in een hoek of zo
Ja tuurlijk heb ik dat...quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
elektrische fiets hebben wanneer je jong bent
tegenwoordig niet hoor, oudjes knallen met 30 km/u over de weg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zal me echt niks verbazen als er binnen de kortste keren weer een post komt dat ie zo'n lekkere pizza heeft gehad.quote:
Dat waggelen heb ik eigenlijk altijd al gehad, te korte beenspieren (Ik kan ook niet fatsoenlijk op een herenfiets met zo`n stang fietsen, kom daar met m`n benen niet overheen) Het kan wel minder worden uiteraard dat waggelen maar het gaat nooit helemaal weg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Dat waggelen snap ik niet. Ik ben zeker niet de dunste maar ik kan wel gewoon fatsoenlijk doorlopen. Maar zal hem er wel in zitten dat ik altijd loop en fiets om ergens te komen.
Makkelijkquote:
Heb jij ff pech.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het zal me echt niks verbazen als er binnen de kortste keren weer een post komt dat ie zo'n lekkere pizza heeft gehad.
Een coach werkt niet als Braddie binnen een week alweer gaat snacken omdat hij zogenaamd een emotie-eter is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
daarom postte ik in het vorige deel ook of het misschien niet een goed idee is voor hem om iets van een coach of zoiets te regelen
korte beenspieren?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat waggelen heb ik eigenlijk altijd al gehad, te korte beenspieren (Ik kan ook niet fatsoenlijk op een herenfiets met zo`n stang fietsen, kom daar met m`n benen niet overheen) Het kan wel minder worden uiteraard dat waggelen maar het gaat nooit helemaal weg.
Voor oudjes snap ik dat wel. Maar die haal je dan nog steeds inquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft 25% een elektrische fiets :s
Ja dat is best makkelijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Makkelijk
Maar het viel me altijd op als ik in de stad fietste, echt zoveel mensen die fietsen op hardlooptempo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |