30.000 handtekeningenquote:
dan kan ik gewoon over de auto's heen springenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat met hardlopen doen dan? Of dat kan je ineens wel door rood?
Begin gewoon met ochtendgymnastiek, gezonde voeding en op regelmatige tijden eten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nog geen echte zeehunk als jij, zou alleen maar uitgelachen worden en op m'n bek vallen
Dan kan je daar toch ook fietsen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan kan ik gewoon over de auto's heen springen
nee er is hier vlakbij een bos
Beetje illy mocro of ook een fatty?quote:
maar gezond voedsel is niet lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Begin gewoon met ochtendgymnastiek, gezonde voeding en op regelmatige tijden eten.
dat fietst toch niet chillquote:
dat is waarquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel fietspaden er zijn
Zo'n bos dus, oke dan zou ik inderdaad gaan waggelenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever dat m'n anus gewoon pijnloos blijft
dacht dat jij dat wel lekker vondquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever dat m'n anus gewoon pijnloos blijft
En de grootste winnaar is de Telegraaf Media Groep.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:02 schreef JimmyDean het volgende:
30.000 handtekeningen
450.000+ handtekeningen
meer dan 2,5 miljoen stemmen.
Een fantastische en democratische actie.
waarheid wel ditquote:
Kijk Der_Mann, het is jouw lijf. Minder vlees en voldoende beweging, meer kan ik je niet adviseren.quote:
hoezo minder vlees, dat kun je toch gewoon iedere dag etenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kijk Der_Mann, het is jouw lijf. Minder vlees en voldoende beweging, meer kan ik je niet adviseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |