aspergesquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:24 schreef hoink581 het volgende:
Jimmy komt met hangende pootjes terug. Vieze kutasperge.
Oké, want minder bedeelde mensen mogen inderdaad geen huisdier.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Erger me altijd dood aan mensen die gratis een kitten ergens krijgen maar geen geld hebben. (Wie heeft er een kattenbak over? Krijg een kitten van iemand)
Triest idd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Erger me altijd dood aan mensen die gratis een kitten ergens krijgen maar geen geld hebben. (Wie heeft er een kattenbak over? Krijg een kitten van iemand)
wat is jouw probleem de laatste tijd manquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Uiteraard wordt enige vorm van kritiek weer gepareerd met "diep" en "mad".
De kosten van een huisdier houden niet op bij het aanschaffen van een kattenbak.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oké, want minder bedeelde mensen mogen inderdaad geen huisdier.
beter had je een hamer en sukkel genomenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
Jimmy ik heb in Vietnam een shirt met hamer en sikkel gekocht
Dat jij vergaande conclusies trekt uit het vragen van een overtollige kattenbak is iets waar in mij aan stoor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De kosten van een huisdier houden niet op bij het aanschaffen van een kattenbak.
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
Jimmy ik heb in Vietnam een shirt met hamer en sikkel gekocht
doet me denken aan die tokkkie in f en f die z'n hond langzaam liet doodgaan want geen geld voor spuitjequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De kosten van een huisdier houden niet op bij het aanschaffen van een kattenbak.
Dit ja. Weer gevalletje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat jij vergaande conclusies trekt uit het vragen van een overtollige kattenbak is iets waar in mij aan stoor.
Waarschijnlijk dat mijn "madheid" erg diepgeworteld zit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is jouw probleem de laatste tijd mantering
Jimmy is een heel slimme jongen hoor, 90% van wat hij zegt wordt verkeerd opgevat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
Jimmy wordt gedemoniseerd omdat hij de waarheid vertelt die niemand wil horen.
okéquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat mijn "madheid" erg diepgeworteld zit.
Is die rant in je sig een grap/parodie of meen je dat serieus?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat jij vergaande conclusies trekt uit het vragen van een overtollige kattenbak is iets waar in mij aan stoor.
Dat mag. Ik blijf het raar vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit ja. Weer gevalletje kort door de bocht.
herkenbaarquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
fijne uitslag van referendum hequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit ja. Weer gevalletje kort door de bocht.
Srsquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is die rant in je sig een grap/parodie of meen je dat serieus?
Hzaw heeft gwn tentamenstressquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat mijn "madheid" erg diepgeworteld zit.
Kan toch zijn dat je IEDERE FREAKIN' KEER dat je naar de vuilstort gaat je helemaal gek wordt van al die kattenbakken die daar worden wegggegooid waardoor ze helemaal in China helemaal gek worden en maar produceren produceren produceren en vast niet van geryclecd plastic hoor is allemaal maagdelijke plastic weet je wel wat voor impact dat heeft op het miieu daar word je niet goed vna om nog maar te zwijgen van de transport kosten en al dei uitlaat gassen wellicht denkt iemand gewoon ik sotp daar mee nu helemaal klaar ik gooi het roer om en wil graag weten of er niet TOEVALLIIGG___!!! een kat overleden is in de buurt waardoor iemand z'n kattenbak over heeft zodat die gene gewoon een bestaande bak kan gebruiken ipv een hele nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dat mag. Ik blijf het raar vinden.
Want alle mensen die niet zijn gaan stemmen waren natuurlijk voor, wordt maar even aangenomen zonder enig bewijs daar voor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hehe nu moeten de opvattingen van niet stemmers pok opeens worden meegenomen
Echt alleen maar 100% autism kan hier over twijfelenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is die rant in je sig een grap/parodie of meen je dat serieus?
Ho, ho, ho, er kan maar één persoon tegelijk gedemoniseerd worden.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat je IEDERE FREAKIN' KEER dat je naar de vuilstort gaat je helemaal gek wordt van al die kattenbakken die daar worden wegggegooid waardoor ze helemaal in China helemaal gek worden en maar produceren produceren produceren en vast niet van geryclecd plastic hoor is allemaal maagdelijke plastic weet je wel wat voor impact dat heeft op het miieu daar word je niet goed vna om nog maar te zwijgen van de transport kosten en al dei uitlaat gassen wellicht denkt iemand gewoon ik sotp daar mee nu helemaal klaar ik gooi het roer om en wil graag weten of er niet TOEVALLIIGG___!!! een kat overleden is in de buurt waardoor iemand z'n kattenbak over heeft zodat die gene gewoon een bestaande bak kan gebruiken ipv een hele nieuwe te kopen.
Tjemig hee.
Wat vind je nu zelf over dit soort posts?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Echt alleen maar 100% autism kan hier over twijfelen_________________________________________________!
terechtquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind je nu zelf over dit soort posts?
300.000 euro schuld door het lustrumquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we na afloop even lekker borrelen bij Vindicat
Ik distantieer mij op elke mogelijke wijze van die club.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
plsquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ho, ho, ho, er kan maar één persoon tegelijk gedemoniseerd worden.
Bij jou is het gewoon harde kritiek.
vieze corpsbalsletquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik las dat, sukkelsquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
300.000 euro schuld door het lustrum
HAHAH.quote:
Albertus magnus?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik distantieer mij op elke mogelijke wijze van die club.
Maakt niet uit heb het idee dat ik ze 1vs1 allemaal wel aan kan eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
Vind het echt niet kunnen hoe mensen hier met regelmaat tegen zeer doen.
Ja, maar soms denk ik wel eens van: "wat denkt die zeer wel nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
Vind het echt niet kunnen hoe mensen hier met regelmaat tegen zeer doen.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik dat verhaal van CaryAgos weer voor me
Ik heb niet zo veel met studentenverenigingen en hun drang naar extreem opvallend laten zien dat je een biertje kunt drinken.quote:
Gewoon fascist noemen en niet inhoudelijk reageren, dan heb je in deze SC al gewonnen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Maakt niet uit heb het idee dat ik ze 1vs1 allemaal wel aan kan eigenlijk.
Eh wrong bij vindicat gaat het erom hoeveel geld je papsie heeft ;squote:Op vrijdag 8 april 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met studentenverenigingen en hun drang naar extreem opvallend laten zien dat je een biertje kunt drinken.
Kerel donder op manquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Maakt niet uit heb het idee dat ik ze 1vs1 allemaal wel aan kan eigenlijk.
En dat je je een jaar laat dirigeren door ouderejaars en bier voor ze gaat betalen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh wrong bij vindicat gaat het erom hoeveel geld je papsie heeft ;s
Oké.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh wrong bij vindicat gaat het erom hoeveel geld je papsie heeft ;s
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dat je je een jaar laat dirigeren door ouderejaars en bier voor ze gaat betalen.
Zat jij daar ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dat je je een jaar laat dirigeren door ouderejaars en bier voor ze gaat betalen.
Ja, jammer dat men hier hun eigen hypocrisie niet een keer inziet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon fascist noemen en niet inhoudelijk reageren, dan heb je in deze SC al gewonnen.
Dat weet ik ook niet.quote:
Nee, ik ben er wel een paar keer geweest en heb ook vrienden bij vindicat.quote:
Omdat je als fresh vindicatje dat moet doen. Ook is het normaal dat je om 3 uur 's nachts uit bed wordt gebeld omdat je pizza voor ze moet maken/halenquote:
1 iemand gebruikt de grote boze K en de rest begint ook, nou nou nouquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Studentenverenigingenmaatje zit bij de grootste in Ede-Wageningen en vertelt wel eens van die verhalen
wat een kankerstakkers allemaal zeg jeeezus
Bedankt voor je verhaal.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Studentenverenigingenmaatje zit bij de grootste in Ede-Wageningen en vertelt wel eens van die verhalen
wat een kankerstakkers allemaal zeg jeeezus
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat je als fresh vindicatje dat moet doen. Ook is het normaal dat je om 3 uur 's nachts uit bed wordt gebeld omdat je pizza voor ze moet maken/halen
En als je zeikt kan je een week lang de WC gaan schoonmakenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat je als fresh vindicatje dat moet doen. Ook is het normaal dat je om 3 uur 's nachts uit bed wordt gebeld omdat je pizza voor ze moet maken/halen
ja of je laat ze gewoon lekker de tering krijgenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En als je zeikt kan je een week lang de WC gaan schoonmaken
Altijd weer die agressiequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, jammer dat men hier hun eigen hypocrisie niet een keer inziet.
Waarom zitten je vrienden daar, like srslyquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En als je zeikt kan je een week lang de WC gaan schoonmaken
Als student om drie uur in bed liggen sluit toch sowieso niet aan bij het doel van de vereniging?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
gast.. jouw conditiequote:
doeiquote:
Ja, stel je voor dat je vrienden bent met iemand die afwijkende interesses heeft. Zou echt gelijk vriendschap verbreken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zitten je vrienden daar, like srsly
Dan ben je echt een sneu sukkeltje als je dat doetquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja ditquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ben je echt een sneu sukkeltje als je dat doet
Omdat ze geen sterke wil hebben. Corps kweekt beroepsconformisten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zitten je vrienden daar, like srsly
Lach zulke mensen uitquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit
wtf man
en die ouderejaars die zo eindelijk eens een keertje wat macht kunnen voelen in hun leventje zijn nog veel triester
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom op kerel, waar is je zelfrespect?
en terechtquote:
Ik ben ook vrienden met mensen met een seksuele afwijking.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je vrienden bent met iemand die afwijkende interesses heeft. Zou echt gelijk vriendschap verbreken.
echt hequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is sowieso een grote smerige incest kliek af en toe.
Gelijk verbreken dus.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben ook vrienden met mensen met een seksuele afwijking.
ja echt om te kotsen, vergeet giroud en walcott niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is als Wenger die Ramsey en Wilshere het handje maar boven het hoofd blijft houden.
picsquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad ik zie dat je naar de kapper bent geweest. Top.
heb een superleuke chick ontmoet bij Laurentius anders.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met studentenverenigingen en hun drang naar extreem opvallend laten zien dat je een biertje kunt drinken.
Ik vind corpschicks vaak een beetje vies.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb een superleuke chick ontmoet bij Laurentius anders.Oké was gewoon een open feest in plaats van alleen leden.
was in ieder geval geen kapper die er te veel af haalt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad ik zie dat je naar de kapper bent geweest. Top.
Hoop dat jullie ultieme match zijn en hele leven gelukkig samen blijven, maar heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb een superleuke chick ontmoet bij Laurentius anders.Oké was gewoon een open feest in plaats van alleen leden.
was een open feest dus ze zat niet bij Laurentiusquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind corpschicks vaak een beetje vies.
opbouwen die shitquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zei ik toch... M`n conditie is verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoop dat jullie ultieme match zijn en hele leven gelukkig samen blijven, maar heb er een hard hoofd in.
Minder cola drinken als je toert naar de mac in Duitsland.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
altijd de trap nemen, al die josti's in roffa die wachten tot de roltrap hun kant op gaatquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar ik schijn nogal negatief te zijn dus je moet je niet laten leiden door mijn gedachten.quote:
Realisme wordt vaak aangezien voor pessimisme.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar ik schijn nogal negatief te zijn dus je moet je niet laten leiden door mijn gedachten.
oké, ik neem je mening soms wel serieus hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar ik schijn nogal negatief te zijn dus je moet je niet laten leiden door mijn gedachten.
Ja, het is wel echt behoorlijk extreem.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat m'n speakers kraken maar het was zijn adem.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Realisme wordt vaak aangezien voor pessimisme.
Verwachtte een link naar de holocaustquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
Oke, dit wordt mijn nieuwe project:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-donker-geheim.dhtml
mooie quote sandwichquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeiknat geregend net
morgen naar Dublin en donderdag naar premier league of darts
daar?
[..]
Lekker dikke mannen kijken die halfdronken een pijltje in een bord gooien terwijl allemaal volwassen verklede mannen ONEEEEHUNDREDANDEIGHTYYY! roepen. Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeiknat geregend net
daar?
[..]
Echte Ulster experience.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeiknat geregend net
daar?
[..]
Ik dacht dat men overdreef.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echte Ulster experience.
Afgelopen weken beetje bezig geweest met het referendum enzo en nu eigenlijk niks.
ja het is wel godverdomme 5 kiloquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Anal insertion video maken.
ja wat denk je, eten.
Hoe benut je een hele week aan het bezig zijn met het referendum?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echte Ulster experience.
Afgelopen weken beetje bezig geweest met het referendum enzo en nu eigenlijk niks.
haha das mooi kut.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat men overdreef.
Maar het is echt zo
Crip denk erom van het weekend...veel spuug en weinig tandjes.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Anal insertion video maken.
ja wat denk je, eten.
kun jij die boi niet helpen met trainen en zoquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
holy fuck 25 jaar en dan zo naar de tering
Ja, en niet alleen mentaal zo te zien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon te veel gezopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje campagne enzo, mensen overtuigen jwz. Ook avonden met sprekers. Best interessant allemaal.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe benut je een hele week aan het bezig zijn met het referendum?
of ikquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun jij die boi niet helpen met trainen en zo
Je zei last van knieën? En je gaat hardlopen? Ben je wel 100?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan ook, maar prof is volgens mij wel echte gymboiquote:
Zou niet gaan hardlopen eigenlijk. Beter gewoon wandelen of fietsenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
misschien moet ik toch maar beginnen met hardlopen, zo'n Braddieconditie wil ik niet hebben
Wrm heb je zo'n obsessie met mn vriend, en uberhaupt partners van FOK!sters?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip denk erom van het weekend...veel spuug en weinig tandjes.
Flyers uitdelen op centraal station?..quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje campagne enzo, mensen overtuigen jwz. Ook avonden met sprekers. Best interessant allemaal.
ja ik ben godverdomme niet 200 kilo hequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou niet gaan hardlopen eigenlijk. Beter gewoon wandelen of fietsen
Hedde gij ne vriend?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm heb je zo'n obsessie met mn vriend, en uberhaupt partners van FOK!sters?
dit is gewoon schokkend voor zo'n jonge gastquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun jij die boi niet helpen met trainen en zo
ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan ook, maar prof is volgens mij wel echte gymboi
175?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik ben godverdomme niet 200 kilo he
Je zult een hoop mensen overtuigd hebben om exact het tegenovergestelde te stemmen dan jijzelf.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje campagne enzo, mensen overtuigen jwz. Ook avonden met sprekers. Best interessant allemaal.
Nee niet op het station, ik was ook niet bij het GeenPeil team, meer Forum voor Democratie.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Flyers uitdelen op centraal station..
Er liep in Groningen zo'n typische boerenwarbol rond met GroenLinks-vestje, bijster kneuzig en heeft geen enkele flyer weten te slijten. Wat een partijleden ook
Skaten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
misschien moet ik toch maar beginnen met hardlopen, zo'n Braddieconditie wil ik niet hebben
ja, ik weet het.. ik ben kettingroker, zuip te veel en tyf andere zooi in mijn lichaam en zelfs mijn conditie is niet zo slechtquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dit is gewoon schokkend voor zo'n jonge gast
haha ja hahaquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Flyers uitdelen op centraal station?..
Er liep in Groningen zo'n typische boerenwarbol rond met GroenLinks-vestje, bijster kneuzig en heeft geen enkele flyer weten te slijten. Wat een partijleden ook
al die kilometers post rondbrengenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, ik weet het.. ik ben kettingroker, zuip te veel en tyf andere zooi in mijn lichaam en zelfs mijn conditie is niet zo slecht
hehe ja wie weet is het datquote:
Goh wat leuk, maar nee.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Je zult een hoop mensen overtuigd hebben om exact het tegenovergestelde te stemmen dan jijzelf.
Denk het wel. Als je een aantal jaar in een schuurtje opgesloten zit en alleen maar frituurvet eet en als lichaamsbeweging de 6 meter naar je auto hebt, gaat het snel achteruit iig.quote:
Eh, ik ben lid van de bond tegen vloeken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goh wat leuk, maar nee.
Ga jij nu maar lekker achter je computer schelden, dan doe ik wel echt iets dat wel resultaat oplevert. En wat voor een resultaat, een overduidelijke overwinning.
ja, dat is waarquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk het wel. Als je een aantal jaar in een schuurtje opgesloten zit en alleen maar frituurvet eet en als lichaamsbeweging de 6 meter naar je auto hebt, gaat het snel achteruit iig.
Maar jij bent ook best fattie.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
Braddie, hoe ben je kortademing na 4 meter? Ik ben zelf ook een fattie maar ik loop easy 10 km.
Waar niets mee gedaan gaat worden, maar gefeliciteerd evengoedquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goh wat leuk, maar nee.
Ga jij nu maar lekker achter je computer schelden, dan doe ik wel echt iets dat wel resultaat oplevert. En wat voor een resultaat, een overduidelijke overwinning.
Krijg je een buik ook niet mee weg. Skaten is het devies.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
fietsen zou ik sws niet doen om te sporten, 200 miljoen stoplichten hier
jij doet gewoon aan een rukmarathonquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet, of het is op jogtempoquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
Braddie, hoe ben je kortademing na 4 meter? Ik ben zelf ook een fattie maar ik loop easy 10 km.
Remmen en op gang komen zijn juist goed voor de conditiequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zei last van knieën? En je gaat hardlopen? Ben je wel 100?Goede schoenen zouden misschien al wel veel helpen tegen de kniepijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*bij het wandelen dan
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 18:01:45 ]
ben nog geen echte zeehunk als jij, zou alleen maar uitgelachen worden en op m'n bek vallenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Krijg je een buik ook niet mee weg. Skaten is het devies.
laat mij trots zijn dat ik uberhaupt train lulquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je traint nog maar zes maandjes ofzo en denkt nu al brede gymboi te zijn
Wrm zou dat wat uitmakenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd. Als het maar niet zo'n gymboy van 25 is met een cap en sleeve tattoos.
plsquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Eh, ik ben lid van de bond tegen vloeken.
Alsnog een overwinning, en ik ben trots op wat ik, en heel veel anderen hebben bereikt. Dit is toch wel echt uniek in de geschiedenis, echt een democratische beweging.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar niets mee gedaan gaat worden, maar gefeliciteerd evengoed
neequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
laat mij trots zijn dat ik uberhaupt train lul
NEE IK DOE HET LEKKER NIET HANSquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Remmen en op gang komen zijn juist goed voor de conditie
Dit blijf ik hilarisch vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:01 schreef JimmyDean het volgende:
Alsnog een overwinning, en ik ben trots op wat ik, en heel veel anderen hebben bereikt. Dit is toch wel echt uniek in de geschiedenis, echt een democratische beweging.
Ik hoop dat er naar geluisterd wordt, maar als dat niet zo is zal dat alleen maar leiden tot een tegenreactie.
Maar hoe wil je dat met hardlopen doen dan? Of dan kan je ineens wel door rood?quote:
ja rtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |