aspergesquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:24 schreef hoink581 het volgende:
Jimmy komt met hangende pootjes terug. Vieze kutasperge.
Oké, want minder bedeelde mensen mogen inderdaad geen huisdier.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Erger me altijd dood aan mensen die gratis een kitten ergens krijgen maar geen geld hebben. (Wie heeft er een kattenbak over? Krijg een kitten van iemand)
Triest idd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Erger me altijd dood aan mensen die gratis een kitten ergens krijgen maar geen geld hebben. (Wie heeft er een kattenbak over? Krijg een kitten van iemand)
wat is jouw probleem de laatste tijd manquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Uiteraard wordt enige vorm van kritiek weer gepareerd met "diep" en "mad".
De kosten van een huisdier houden niet op bij het aanschaffen van een kattenbak.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oké, want minder bedeelde mensen mogen inderdaad geen huisdier.
beter had je een hamer en sukkel genomenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
Jimmy ik heb in Vietnam een shirt met hamer en sikkel gekocht
Dat jij vergaande conclusies trekt uit het vragen van een overtollige kattenbak is iets waar in mij aan stoor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De kosten van een huisdier houden niet op bij het aanschaffen van een kattenbak.
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
Jimmy ik heb in Vietnam een shirt met hamer en sikkel gekocht
doet me denken aan die tokkkie in f en f die z'n hond langzaam liet doodgaan want geen geld voor spuitjequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De kosten van een huisdier houden niet op bij het aanschaffen van een kattenbak.
Dit ja. Weer gevalletje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat jij vergaande conclusies trekt uit het vragen van een overtollige kattenbak is iets waar in mij aan stoor.
Waarschijnlijk dat mijn "madheid" erg diepgeworteld zit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is jouw probleem de laatste tijd mantering
Jimmy is een heel slimme jongen hoor, 90% van wat hij zegt wordt verkeerd opgevat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
Jimmy wordt gedemoniseerd omdat hij de waarheid vertelt die niemand wil horen.
okéquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat mijn "madheid" erg diepgeworteld zit.
Is die rant in je sig een grap/parodie of meen je dat serieus?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat jij vergaande conclusies trekt uit het vragen van een overtollige kattenbak is iets waar in mij aan stoor.
Dat mag. Ik blijf het raar vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit ja. Weer gevalletje kort door de bocht.
herkenbaarquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
fijne uitslag van referendum hequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit ja. Weer gevalletje kort door de bocht.
Srsquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is die rant in je sig een grap/parodie of meen je dat serieus?
Hzaw heeft gwn tentamenstressquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat mijn "madheid" erg diepgeworteld zit.
Kan toch zijn dat je IEDERE FREAKIN' KEER dat je naar de vuilstort gaat je helemaal gek wordt van al die kattenbakken die daar worden wegggegooid waardoor ze helemaal in China helemaal gek worden en maar produceren produceren produceren en vast niet van geryclecd plastic hoor is allemaal maagdelijke plastic weet je wel wat voor impact dat heeft op het miieu daar word je niet goed vna om nog maar te zwijgen van de transport kosten en al dei uitlaat gassen wellicht denkt iemand gewoon ik sotp daar mee nu helemaal klaar ik gooi het roer om en wil graag weten of er niet TOEVALLIIGG___!!! een kat overleden is in de buurt waardoor iemand z'n kattenbak over heeft zodat die gene gewoon een bestaande bak kan gebruiken ipv een hele nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dat mag. Ik blijf het raar vinden.
Want alle mensen die niet zijn gaan stemmen waren natuurlijk voor, wordt maar even aangenomen zonder enig bewijs daar voor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hehe nu moeten de opvattingen van niet stemmers pok opeens worden meegenomen
Echt alleen maar 100% autism kan hier over twijfelenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is die rant in je sig een grap/parodie of meen je dat serieus?
Ho, ho, ho, er kan maar één persoon tegelijk gedemoniseerd worden.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat je IEDERE FREAKIN' KEER dat je naar de vuilstort gaat je helemaal gek wordt van al die kattenbakken die daar worden wegggegooid waardoor ze helemaal in China helemaal gek worden en maar produceren produceren produceren en vast niet van geryclecd plastic hoor is allemaal maagdelijke plastic weet je wel wat voor impact dat heeft op het miieu daar word je niet goed vna om nog maar te zwijgen van de transport kosten en al dei uitlaat gassen wellicht denkt iemand gewoon ik sotp daar mee nu helemaal klaar ik gooi het roer om en wil graag weten of er niet TOEVALLIIGG___!!! een kat overleden is in de buurt waardoor iemand z'n kattenbak over heeft zodat die gene gewoon een bestaande bak kan gebruiken ipv een hele nieuwe te kopen.
Tjemig hee.
Wat vind je nu zelf over dit soort posts?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Echt alleen maar 100% autism kan hier over twijfelen_________________________________________________!
terechtquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind je nu zelf over dit soort posts?
300.000 euro schuld door het lustrumquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we na afloop even lekker borrelen bij Vindicat
Ik distantieer mij op elke mogelijke wijze van die club.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
plsquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ho, ho, ho, er kan maar één persoon tegelijk gedemoniseerd worden.
Bij jou is het gewoon harde kritiek.
vieze corpsbalsletquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik las dat, sukkelsquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
300.000 euro schuld door het lustrum
HAHAH.quote:
Albertus magnus?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik distantieer mij op elke mogelijke wijze van die club.
Maakt niet uit heb het idee dat ik ze 1vs1 allemaal wel aan kan eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
Vind het echt niet kunnen hoe mensen hier met regelmaat tegen zeer doen.
Ja, maar soms denk ik wel eens van: "wat denkt die zeer wel nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
Vind het echt niet kunnen hoe mensen hier met regelmaat tegen zeer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |