was in ieder geval geen kapper die er te veel af haalt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad ik zie dat je naar de kapper bent geweest. Top.
Hoop dat jullie ultieme match zijn en hele leven gelukkig samen blijven, maar heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb een superleuke chick ontmoet bij Laurentius anders.Oké was gewoon een open feest in plaats van alleen leden.
was een open feest dus ze zat niet bij Laurentiusquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind corpschicks vaak een beetje vies.
opbouwen die shitquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zei ik toch... M`n conditie is verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoop dat jullie ultieme match zijn en hele leven gelukkig samen blijven, maar heb er een hard hoofd in.
Minder cola drinken als je toert naar de mac in Duitsland.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
altijd de trap nemen, al die josti's in roffa die wachten tot de roltrap hun kant op gaatquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar ik schijn nogal negatief te zijn dus je moet je niet laten leiden door mijn gedachten.quote:
Realisme wordt vaak aangezien voor pessimisme.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar ik schijn nogal negatief te zijn dus je moet je niet laten leiden door mijn gedachten.
oké, ik neem je mening soms wel serieus hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar ik schijn nogal negatief te zijn dus je moet je niet laten leiden door mijn gedachten.
Ja, het is wel echt behoorlijk extreem.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat m'n speakers kraken maar het was zijn adem.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Realisme wordt vaak aangezien voor pessimisme.
Verwachtte een link naar de holocaustquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
Oke, dit wordt mijn nieuwe project:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-donker-geheim.dhtml
mooie quote sandwichquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeiknat geregend net
morgen naar Dublin en donderdag naar premier league of darts
daar?
[..]
Lekker dikke mannen kijken die halfdronken een pijltje in een bord gooien terwijl allemaal volwassen verklede mannen ONEEEEHUNDREDANDEIGHTYYY! roepen. Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeiknat geregend net
morgen naar Dublin en donderdag naar premier league of darts
daar?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |