gast.. jouw conditiequote:
doeiquote:
Ja, stel je voor dat je vrienden bent met iemand die afwijkende interesses heeft. Zou echt gelijk vriendschap verbreken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zitten je vrienden daar, like srsly
Dan ben je echt een sneu sukkeltje als je dat doetquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat je als fresh vindicatje dat moet doen. Ook is het normaal dat je om 3 uur 's nachts uit bed wordt gebeld omdat je pizza voor ze moet maken/halen
ja ditquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ben je echt een sneu sukkeltje als je dat doet
Omdat ze geen sterke wil hebben. Corps kweekt beroepsconformisten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zitten je vrienden daar, like srsly
Lach zulke mensen uitquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit
wtf man
en die ouderejaars die zo eindelijk eens een keertje wat macht kunnen voelen in hun leventje zijn nog veel triester
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom op kerel, waar is je zelfrespect?
en terechtquote:
Ik ben ook vrienden met mensen met een seksuele afwijking.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je vrienden bent met iemand die afwijkende interesses heeft. Zou echt gelijk vriendschap verbreken.
echt hequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is sowieso een grote smerige incest kliek af en toe.
Gelijk verbreken dus.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben ook vrienden met mensen met een seksuele afwijking.
ja echt om te kotsen, vergeet giroud en walcott niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is als Wenger die Ramsey en Wilshere het handje maar boven het hoofd blijft houden.
picsquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad ik zie dat je naar de kapper bent geweest. Top.
heb een superleuke chick ontmoet bij Laurentius anders.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met studentenverenigingen en hun drang naar extreem opvallend laten zien dat je een biertje kunt drinken.
Ik vind corpschicks vaak een beetje vies.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb een superleuke chick ontmoet bij Laurentius anders.Oké was gewoon een open feest in plaats van alleen leden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |