Graag gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik dat verhaal van CaryAgos weer voor me
Ik heb niet zo veel met studentenverenigingen en hun drang naar extreem opvallend laten zien dat je een biertje kunt drinken.quote:
Gewoon fascist noemen en niet inhoudelijk reageren, dan heb je in deze SC al gewonnen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Maakt niet uit heb het idee dat ik ze 1vs1 allemaal wel aan kan eigenlijk.
Eh wrong bij vindicat gaat het erom hoeveel geld je papsie heeft ;squote:Op vrijdag 8 april 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met studentenverenigingen en hun drang naar extreem opvallend laten zien dat je een biertje kunt drinken.
Kerel donder op manquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Maakt niet uit heb het idee dat ik ze 1vs1 allemaal wel aan kan eigenlijk.
En dat je je een jaar laat dirigeren door ouderejaars en bier voor ze gaat betalen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh wrong bij vindicat gaat het erom hoeveel geld je papsie heeft ;s
Oké.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh wrong bij vindicat gaat het erom hoeveel geld je papsie heeft ;s
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dat je je een jaar laat dirigeren door ouderejaars en bier voor ze gaat betalen.
Zat jij daar ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dat je je een jaar laat dirigeren door ouderejaars en bier voor ze gaat betalen.
Ja, jammer dat men hier hun eigen hypocrisie niet een keer inziet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon fascist noemen en niet inhoudelijk reageren, dan heb je in deze SC al gewonnen.
Dat weet ik ook niet.quote:
Nee, ik ben er wel een paar keer geweest en heb ook vrienden bij vindicat.quote:
Omdat je als fresh vindicatje dat moet doen. Ook is het normaal dat je om 3 uur 's nachts uit bed wordt gebeld omdat je pizza voor ze moet maken/halenquote:
1 iemand gebruikt de grote boze K en de rest begint ook, nou nou nouquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Studentenverenigingenmaatje zit bij de grootste in Ede-Wageningen en vertelt wel eens van die verhalen
wat een kankerstakkers allemaal zeg jeeezus
Bedankt voor je verhaal.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Studentenverenigingenmaatje zit bij de grootste in Ede-Wageningen en vertelt wel eens van die verhalen
wat een kankerstakkers allemaal zeg jeeezus
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat je als fresh vindicatje dat moet doen. Ook is het normaal dat je om 3 uur 's nachts uit bed wordt gebeld omdat je pizza voor ze moet maken/halen
En als je zeikt kan je een week lang de WC gaan schoonmakenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat je als fresh vindicatje dat moet doen. Ook is het normaal dat je om 3 uur 's nachts uit bed wordt gebeld omdat je pizza voor ze moet maken/halen
ja of je laat ze gewoon lekker de tering krijgenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En als je zeikt kan je een week lang de WC gaan schoonmaken
Altijd weer die agressiequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, jammer dat men hier hun eigen hypocrisie niet een keer inziet.
Waarom zitten je vrienden daar, like srslyquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En als je zeikt kan je een week lang de WC gaan schoonmaken
Als student om drie uur in bed liggen sluit toch sowieso niet aan bij het doel van de vereniging?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |