was in ieder geval geen kapper die er te veel af haalt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad ik zie dat je naar de kapper bent geweest. Top.
Hoop dat jullie ultieme match zijn en hele leven gelukkig samen blijven, maar heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb een superleuke chick ontmoet bij Laurentius anders.Oké was gewoon een open feest in plaats van alleen leden.
was een open feest dus ze zat niet bij Laurentiusquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind corpschicks vaak een beetje vies.
opbouwen die shitquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zei ik toch... M`n conditie is verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoop dat jullie ultieme match zijn en hele leven gelukkig samen blijven, maar heb er een hard hoofd in.
Minder cola drinken als je toert naar de mac in Duitsland.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
altijd de trap nemen, al die josti's in roffa die wachten tot de roltrap hun kant op gaatquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar ik schijn nogal negatief te zijn dus je moet je niet laten leiden door mijn gedachten.quote:
Realisme wordt vaak aangezien voor pessimisme.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar ik schijn nogal negatief te zijn dus je moet je niet laten leiden door mijn gedachten.
oké, ik neem je mening soms wel serieus hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar ik schijn nogal negatief te zijn dus je moet je niet laten leiden door mijn gedachten.
Ja, het is wel echt behoorlijk extreem.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat m'n speakers kraken maar het was zijn adem.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Realisme wordt vaak aangezien voor pessimisme.
Verwachtte een link naar de holocaustquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
Oke, dit wordt mijn nieuwe project:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-donker-geheim.dhtml
mooie quote sandwichquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeiknat geregend net
morgen naar Dublin en donderdag naar premier league of darts
daar?
[..]
Lekker dikke mannen kijken die halfdronken een pijltje in een bord gooien terwijl allemaal volwassen verklede mannen ONEEEEHUNDREDANDEIGHTYYY! roepen. Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeiknat geregend net
daar?
[..]
Echte Ulster experience.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeiknat geregend net
daar?
[..]
Ik dacht dat men overdreef.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echte Ulster experience.
Afgelopen weken beetje bezig geweest met het referendum enzo en nu eigenlijk niks.
ja het is wel godverdomme 5 kiloquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Anal insertion video maken.
ja wat denk je, eten.
Hoe benut je een hele week aan het bezig zijn met het referendum?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echte Ulster experience.
Afgelopen weken beetje bezig geweest met het referendum enzo en nu eigenlijk niks.
haha das mooi kut.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat men overdreef.
Maar het is echt zo
Crip denk erom van het weekend...veel spuug en weinig tandjes.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Anal insertion video maken.
ja wat denk je, eten.
kun jij die boi niet helpen met trainen en zoquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
holy fuck 25 jaar en dan zo naar de tering
Ja, en niet alleen mentaal zo te zien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon te veel gezopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje campagne enzo, mensen overtuigen jwz. Ook avonden met sprekers. Best interessant allemaal.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe benut je een hele week aan het bezig zijn met het referendum?
of ikquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun jij die boi niet helpen met trainen en zo
Je zei last van knieën? En je gaat hardlopen? Ben je wel 100?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan ook, maar prof is volgens mij wel echte gymboiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |