Zou niet gaan hardlopen eigenlijk. Beter gewoon wandelen of fietsenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
misschien moet ik toch maar beginnen met hardlopen, zo'n Braddieconditie wil ik niet hebben
Wrm heb je zo'n obsessie met mn vriend, en uberhaupt partners van FOK!sters?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip denk erom van het weekend...veel spuug en weinig tandjes.
Flyers uitdelen op centraal station?..quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje campagne enzo, mensen overtuigen jwz. Ook avonden met sprekers. Best interessant allemaal.
ja ik ben godverdomme niet 200 kilo hequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou niet gaan hardlopen eigenlijk. Beter gewoon wandelen of fietsen
Hedde gij ne vriend?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm heb je zo'n obsessie met mn vriend, en uberhaupt partners van FOK!sters?
dit is gewoon schokkend voor zo'n jonge gastquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun jij die boi niet helpen met trainen en zo
ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan ook, maar prof is volgens mij wel echte gymboi
175?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik ben godverdomme niet 200 kilo he
Je zult een hoop mensen overtuigd hebben om exact het tegenovergestelde te stemmen dan jijzelf.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje campagne enzo, mensen overtuigen jwz. Ook avonden met sprekers. Best interessant allemaal.
Nee niet op het station, ik was ook niet bij het GeenPeil team, meer Forum voor Democratie.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Flyers uitdelen op centraal station..
Er liep in Groningen zo'n typische boerenwarbol rond met GroenLinks-vestje, bijster kneuzig en heeft geen enkele flyer weten te slijten. Wat een partijleden ook
Skaten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
misschien moet ik toch maar beginnen met hardlopen, zo'n Braddieconditie wil ik niet hebben
ja, ik weet het.. ik ben kettingroker, zuip te veel en tyf andere zooi in mijn lichaam en zelfs mijn conditie is niet zo slechtquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dit is gewoon schokkend voor zo'n jonge gast
haha ja hahaquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Flyers uitdelen op centraal station?..
Er liep in Groningen zo'n typische boerenwarbol rond met GroenLinks-vestje, bijster kneuzig en heeft geen enkele flyer weten te slijten. Wat een partijleden ook
al die kilometers post rondbrengenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, ik weet het.. ik ben kettingroker, zuip te veel en tyf andere zooi in mijn lichaam en zelfs mijn conditie is niet zo slecht
hehe ja wie weet is het datquote:
Goh wat leuk, maar nee.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Je zult een hoop mensen overtuigd hebben om exact het tegenovergestelde te stemmen dan jijzelf.
Denk het wel. Als je een aantal jaar in een schuurtje opgesloten zit en alleen maar frituurvet eet en als lichaamsbeweging de 6 meter naar je auto hebt, gaat het snel achteruit iig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |