Stoer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Crip het volgende:
''Kom we gaan tante crip laten schrikken hihi''
Stond met burka achter de deur, kleinste ging huilen.![]()
Ik ben iedereen voor.
jawel, maar dat heb je vooral met wielrenners. hoge trapfreq en clickpedalen waardoor je niet kan compenseren. fietsen is een stuk chiller voor je knieën dan wandelen, en hardlopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er zitten wel maxima aan dat belasten.
rustig kerelquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
WAIT WUT WAT IS 450 EN HET ASHTOPIC HPLC WE ZIJN G VANAF ASHS INTRO IN DE SC VERTEL AUB.
Die kans is er natuurlijk, maar in elk geval heeft de bevolking zich wel duidelijk uitgesproken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef deadprez het volgende:
laat jimmy toch gewoon lekker blij zijn met het referendum
niet dat er ook maar iets mee gedaan wordt maar oké
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
WAIT WUT WAT IS 450 EN HET ASHTOPIC HPLC WE ZIJN G VANAF ASHS INTRO IN DE SC VERTEL AUB.
truequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die kans is er natuurlijk, maar in elk geval heeft de bevolking zich wel duidelijk uitgesproken.
broccoliquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rijst en broccoliHeb niet zoveel zin vandaag
Saai.quote:
Yes, maar hardlopen is als sport chiller om te doen dan fietsen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jawel, maar dat heb je vooral met wielrenners. hoge trapfreq en clickpedalen waardoor je niet kan compenseren. fietsen is een stuk chiller voor je knieën dan wandelen, en hardlopen natuurlijk.
nee niet echt, vind broccoli gewoon viesquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja echt hè, bah al die vieze groentes.
Staat niks bijzonders in eigenlijk, we zijn alleen maar elkaar aan het @-enquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
laterssquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
Broccoli is de lekkerste groente.
Ik ga nu couscous eten, bye hoeren.
Daar staat een levenslange ban op.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Jimmy als je het goede antwoord geeft krjg je van mij screencaps van 450.
Iets wat ik al zo'n 5000 keer heb gedaan begint wel saai te worden ja.quote:
Zolang je klaarkomt is het niet saaiquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iets wat ik al zo'n 5000 keer heb gedaan begint wel saai te worden ja.
Dat is ook maar een paar seconde leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |