Dat dacht jijquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat die allemaal verwijderd waren
Nee hoink stelde de vraag eerst aan jou.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is toch volkomen irrelevant? Je probeert duidelijk onze overwinning te bagatelliseren met triviale zaken.
Er zitten wel maxima aan dat belasten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewricht belasten is beter dan ontlasten, om het gezond te houden.
Jimmy, ben nu eens niet zo bang en durf gewoon de vraag te beantwoorden. Wat heb je te verliezen als het triviaal is?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
Dat is toch volkomen irrelevant? Je probeert duidelijk onze overwinning te bagatelliseren met triviale zaken.
accent is ook fucking coolquote:
Allemaal kutgames.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
volgende maand Uncharted 4, Doom, Overwatch, Mirror's Edge, Fire Emblem Fates
en nu vreten
snap echt niet wat mensen leuk vonden aan dat eerste deel van mirror's edgequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
volgende maand Uncharted 4, Doom, Overwatch, Mirror's Edge, Fire Emblem Fates
en nu vreten
niks mis mee tochquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat niet, maar heb me wel wat in verdiept. vind wel interessant allemaal
Jimmy als je het goede antwoord geeft krjg je van mij screencaps van 450.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy, ben nu eens niet zo bang en durf gewoon de vraag te beantwoorden. Wat heb je te verliezen als het triviaal is?
Maar hij mag het maar 1 keer proberen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
Jimmy als je het goede antwoord geeft krjg je van mij screencaps van 450.
Wel van het Ashtopicquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Was grappig, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap echt niet wat mensen leuk vonden aan dat eerste deel van mirror's edge
Ik heb geen idee waar je heen wilt, en ik vind het ook niet interessant. Blijkbaar vind jij dat TMG op de een of andere wijze garen spint bij dit referendum. Dat kan best, maar dat is verder voor de democratische legitimiteit en voor deze uitslag niet relevant. Als je een punt wil maken, doe dat dan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy, ben nu eens niet zo bang en durf gewoon de vraag te beantwoorden. Wat heb je te verliezen als het triviaal is?
wat ga je makenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:04 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb geen idee waar je heen wilt, en ik vind het ook niet interessant. Blijkbaar vind jij dat TMG op de een of andere wijze garen spint bij dit referendum. Dat kan best, maar dat is verder voor de democratische legitimiteit en voor deze uitslag niet relevant. Als je een punt wil maken, doe dat dan.
Wat denk jij, te dom of gewoon bang?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
Hou toch op met je onzin joh.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Wat denk jij, te dom of gewoon bang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |