Hou anders gewoon je mond joh. We hebben een enorme overwinning behaald, en enkel sneue types als jij kunnen dat niet verkroppen en gaan er weer op afdingen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer. Gezakt voor de toets Jim. Volgende keer beter.
quote:
Jimmy, je bent gewogen en te licht bevonden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
Hou anders gewoon je mond joh. We hebben een enorme overwinning behaald, en enkel sneue types als jij kunnen dat niet verkroppen en gaan er weer op afdingen.
Ik leg uit waarom dit een fantastische democratische overwinning is. Ga daar eens op in.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:56 schreef hoink581 het volgende:
Genieten hoor. Jimmy die zoals gewoonlijk zijn mantra's herhaalt maar eenvoudige vraagstukken niet durft te beantwoorden.
Gewricht belasten is beter dan ontlasten, om het gezond te houden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oké, nee nu kunnen we alle theorie wel overboord gooien. Sluitend bewijs is hier gevonden.
jij bent wel echt fitnessexpert hèquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewricht belasten is beter dan ontlasten, om het gezond te houden.
Die wedervraag komt straks. Je kunt het Jim.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef JimmyDean het volgende:
Ik leg uit waarom dit een fantastische democratische overwinning is. Ga daar eens op in.
Welk vraagstuk?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:56 schreef hoink581 het volgende:
Genieten hoor. Jimmy die zoals gewoonlijk zijn mantra's herhaalt maar eenvoudige vraagstukken niet durft te beantwoorden.
wordquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wordt redacteur bij de PU ofzo, beetje gamen, verslagen schrijven
maar dan moet ik ook kutgames spelenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch volkomen irrelevant? Je probeert duidelijk onze overwinning te bagatelliseren met triviale zaken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy, je bent gewogen en te licht bevonden.
Ik vraag het je nog een keer. Wat heeft TMG gewonnen met het referendum als actie?
haha wordtquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar die kan je afkraken in je reviewquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dan moet ik ook kutgames spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |