Tijdje terug ook gewoon weer zo op de fiets gestapt nadat ik mijn knie had verdraaid door een val.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Als je wat ouder wordt wel.
Lijkt me stuk belastender voor je knieën om met zware versnelling heuvels op te gaan.quote:
en dat is bijzonder want?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijdje terug ook gewoon weer zo op de fiets gestapt nadat ik mijn knie had verdraaid door een val.
Niets mis mee hoor. Beetje elkaars piemel bewonderen onder de douche en je kapsel veranderen tijdens de rust. En elkaar natuurlijk innig omhelzen bij een doelpunt.quote:
Het aantal omwentelingen dat je moet halen om je knieën niet te verneuken tijdens fietsen is bijzonder hoogquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met dikke quads valt dat wel mee toch
Mwa, genoeg gebieden waar je helemaal naar de tering kan gaan. Zelfs op de weg is het gewoon als een stuk zwaarder dan zo'n racefietsje, prima training.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan altijd wel van mountainbiken genieten, maar dan wel vaak in het buitenland.
Wat heb ik met TMG te maken dan? Jij beweerde dat het niet democratisch was, dus dat weerleg ik. Vervolgens negeer je dat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe TMG garen heeft gesponnen met deze actie. Jij blijft mekkeren over het democratie gelul.
Ik zat bij een vereniging toen ik nog in Steenwijk woonde, Havelte was een prima gebied inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mwa, genoeg gebieden waar je helemaal naar de tering kan gaan. Zelfs op de weg is het gewoon als een stuk zwaarder dan zo'n racefietsje, prima training.
Jammer. Gezakt voor de toets Jim. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
Wat heb ik met TMG te maken dan? Jij beweerde dat het niet democratisch was, dus dat weerleg ik. Vervolgens negeer je dat.
Het kan mij geen ene bal schelen wat TMG hiervan vindt, of hoe GeenStijl hiervan kan profiteren. Wat me wel kan schelen is dat een slecht verdrag door de bevolking is afgewezen, en dat is waar het om gaat.
Heel erg grappig, totdat je beseft dat jij ze ook zou kunnen zien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier ook haar in een string
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef Crip het volgende:
Heb zin om sushi te eten van ama's linker boob.
Oké, nee nu kunnen we alle theorie wel overboord gooien. Sluitend bewijs is hier gevonden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijdje terug ook gewoon weer zo op de fiets gestapt nadat ik mijn knie had verdraaid door een val.
alles in NL is vlak zegt ze netquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef Crip het volgende:
nee bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Heel erg grappig, totdat je beseft dat jij ze ook zou kunnen zien.
heb zin om hier naar te kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef Crip het volgende:
Maar nee ik snap je punt wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oké, nee nu kunnen we alle theorie wel overboord gooien. Sluitend bewijs is hier gevonden.
hehehequote:
Hou anders gewoon je mond joh. We hebben een enorme overwinning behaald, en enkel sneue types als jij kunnen dat niet verkroppen en gaan er weer op afdingen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer. Gezakt voor de toets Jim. Volgende keer beter.
quote:
Jimmy, je bent gewogen en te licht bevonden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
Hou anders gewoon je mond joh. We hebben een enorme overwinning behaald, en enkel sneue types als jij kunnen dat niet verkroppen en gaan er weer op afdingen.
Ik leg uit waarom dit een fantastische democratische overwinning is. Ga daar eens op in.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:56 schreef hoink581 het volgende:
Genieten hoor. Jimmy die zoals gewoonlijk zijn mantra's herhaalt maar eenvoudige vraagstukken niet durft te beantwoorden.
Gewricht belasten is beter dan ontlasten, om het gezond te houden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oké, nee nu kunnen we alle theorie wel overboord gooien. Sluitend bewijs is hier gevonden.
jij bent wel echt fitnessexpert hèquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewricht belasten is beter dan ontlasten, om het gezond te houden.
Die wedervraag komt straks. Je kunt het Jim.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef JimmyDean het volgende:
Ik leg uit waarom dit een fantastische democratische overwinning is. Ga daar eens op in.
Welk vraagstuk?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:56 schreef hoink581 het volgende:
Genieten hoor. Jimmy die zoals gewoonlijk zijn mantra's herhaalt maar eenvoudige vraagstukken niet durft te beantwoorden.
wordquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wordt redacteur bij de PU ofzo, beetje gamen, verslagen schrijven
maar dan moet ik ook kutgames spelenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch volkomen irrelevant? Je probeert duidelijk onze overwinning te bagatelliseren met triviale zaken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy, je bent gewogen en te licht bevonden.
Ik vraag het je nog een keer. Wat heeft TMG gewonnen met het referendum als actie?
haha wordtquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar die kan je afkraken in je reviewquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dan moet ik ook kutgames spelen
Dat dacht jijquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat die allemaal verwijderd waren
Nee hoink stelde de vraag eerst aan jou.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is toch volkomen irrelevant? Je probeert duidelijk onze overwinning te bagatelliseren met triviale zaken.
Er zitten wel maxima aan dat belasten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewricht belasten is beter dan ontlasten, om het gezond te houden.
Jimmy, ben nu eens niet zo bang en durf gewoon de vraag te beantwoorden. Wat heb je te verliezen als het triviaal is?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
Dat is toch volkomen irrelevant? Je probeert duidelijk onze overwinning te bagatelliseren met triviale zaken.
accent is ook fucking coolquote:
Allemaal kutgames.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
volgende maand Uncharted 4, Doom, Overwatch, Mirror's Edge, Fire Emblem Fates
en nu vreten
snap echt niet wat mensen leuk vonden aan dat eerste deel van mirror's edgequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
volgende maand Uncharted 4, Doom, Overwatch, Mirror's Edge, Fire Emblem Fates
en nu vreten
niks mis mee tochquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat niet, maar heb me wel wat in verdiept. vind wel interessant allemaal
Jimmy als je het goede antwoord geeft krjg je van mij screencaps van 450.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy, ben nu eens niet zo bang en durf gewoon de vraag te beantwoorden. Wat heb je te verliezen als het triviaal is?
Maar hij mag het maar 1 keer proberen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
Jimmy als je het goede antwoord geeft krjg je van mij screencaps van 450.
Wel van het Ashtopicquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Was grappig, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap echt niet wat mensen leuk vonden aan dat eerste deel van mirror's edge
Ik heb geen idee waar je heen wilt, en ik vind het ook niet interessant. Blijkbaar vind jij dat TMG op de een of andere wijze garen spint bij dit referendum. Dat kan best, maar dat is verder voor de democratische legitimiteit en voor deze uitslag niet relevant. Als je een punt wil maken, doe dat dan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy, ben nu eens niet zo bang en durf gewoon de vraag te beantwoorden. Wat heb je te verliezen als het triviaal is?
wat ga je makenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:04 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb geen idee waar je heen wilt, en ik vind het ook niet interessant. Blijkbaar vind jij dat TMG op de een of andere wijze garen spint bij dit referendum. Dat kan best, maar dat is verder voor de democratische legitimiteit en voor deze uitslag niet relevant. Als je een punt wil maken, doe dat dan.
Wat denk jij, te dom of gewoon bang?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
Hou toch op met je onzin joh.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Wat denk jij, te dom of gewoon bang?
Stoer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Crip het volgende:
''Kom we gaan tante crip laten schrikken hihi''
Stond met burka achter de deur, kleinste ging huilen.![]()
Ik ben iedereen voor.
jawel, maar dat heb je vooral met wielrenners. hoge trapfreq en clickpedalen waardoor je niet kan compenseren. fietsen is een stuk chiller voor je knieën dan wandelen, en hardlopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er zitten wel maxima aan dat belasten.
rustig kerelquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
WAIT WUT WAT IS 450 EN HET ASHTOPIC HPLC WE ZIJN G VANAF ASHS INTRO IN DE SC VERTEL AUB.
Die kans is er natuurlijk, maar in elk geval heeft de bevolking zich wel duidelijk uitgesproken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef deadprez het volgende:
laat jimmy toch gewoon lekker blij zijn met het referendum
niet dat er ook maar iets mee gedaan wordt maar oké
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
WAIT WUT WAT IS 450 EN HET ASHTOPIC HPLC WE ZIJN G VANAF ASHS INTRO IN DE SC VERTEL AUB.
truequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die kans is er natuurlijk, maar in elk geval heeft de bevolking zich wel duidelijk uitgesproken.
broccoliquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rijst en broccoliHeb niet zoveel zin vandaag
Saai.quote:
Yes, maar hardlopen is als sport chiller om te doen dan fietsen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jawel, maar dat heb je vooral met wielrenners. hoge trapfreq en clickpedalen waardoor je niet kan compenseren. fietsen is een stuk chiller voor je knieën dan wandelen, en hardlopen natuurlijk.
nee niet echt, vind broccoli gewoon viesquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja echt hè, bah al die vieze groentes.
Staat niks bijzonders in eigenlijk, we zijn alleen maar elkaar aan het @-enquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
laterssquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
Broccoli is de lekkerste groente.
Ik ga nu couscous eten, bye hoeren.
Daar staat een levenslange ban op.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets wat ik al zo'n 5000 keer heb gedaan begint wel saai te worden ja.quote:
Zolang je klaarkomt is het niet saaiquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iets wat ik al zo'n 5000 keer heb gedaan begint wel saai te worden ja.
Dat is ook maar een paar seconde leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |