Lekker je knieën aan stront trappen, ja toch.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Heb gewoon altijd gevoel dat ik niet vooruit kom als versnellingen laag staan. Gewoon op zijn zwaarst, doortrappen.. ga je zo op een lekkere snelheid
ja problemen mee?quote:
Hoofdredacteur van de Telegraaf, en heeft dus niets met de overkoepelende Telegraaf Media Groep te maken. Ik heb nergens beweerd dat TMG garen heeft gesponnen bij de uitkomst van het referendum.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:47 schreef JimmyDean het volgende:
Wat het hoofdbestuur van TMG daarvan vindt is verder irrelevant omdat het referendum daar niet over ging.
Geen last van.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lekker je knieën aan stront trappen, ja toch.
ja daarom op mountainbike blijvenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef McGrath het volgende:
Als ik op zo'n baan zou fietsen zou ik ook mijn benen scheren, anders worden die wonden nog erger
Welk raadsel? En waarom negeer je alles wat ik zeg over waarom dit referendum wel degelijk democratisch is?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoofdredacteur van de Telegraaf, niet van de overkoepelende Telegraaf Media Groep. Ik heb nergens beweerd dat TMG garen heeft gesponnen bij de uitkomst van het referendum.
Los mijn raadsel eens op, 'slimme' Jim.
dat zijn toch al hommelsquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:50 schreef McGrath het volgende:
[..]er komt nog een tijd dat dat als voetballer ook van je verwacht wordt
Kan altijd wel van mountainbiken genieten, maar dan wel vaak in het buitenland.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja daarom op mountainbike blijven
Ik vind het voor oudere mensen juist meer dan prima. Ze kunnen vrij gemakkelijk in beweging blijven en plaatsjes bezoeken enzo. Ik juicht het alleen maar toequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor mijn opa en oma is het wel een uitkomst, die kunnen op die manier veel meer fietskilometers maken.
met dikke quads valt dat wel mee tochquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lekker je knieën aan stront trappen, ja toch.
Ik lach jou nu uit. Arme meid.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
Wij hadden op de basisschool een meester die ok zn benen deed scheren (wielrennen) en we gingen hem altijd uitlachen. Arme man.
Hoe TMG garen heeft gesponnen met deze actie. Jij blijft mekkeren over het democratie gelul. Blijkbaar ben je te dom om het op te lossen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
Welk raadsel? En waarom negeer je alles wat ik zeg over waarom dit referendum wel degelijk democratisch is?
hier ook haar in een stringquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Is bij haar op de kamer. Heb ook nog foto's van haar in een string.
Wat een logica.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Vooral hier in NL niet, alles is toch bijna vlak.
De juiste verbanden leggen, jammer dit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welk raadsel? En waarom negeer je alles wat ik zeg over waarom dit referendum wel degelijk democratisch is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |