Ik heb het tegenovergestelde, ben Dilla moe. Snap best dat ma dukes moet eten maar iedere maand lijkt er wel weer wat nieuws uit te komen. Dit is nog erger dan toen met Tupac.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:45 schreef Jesse_James het volgende:
[..]
Vast wel, maar dit is een ouder nummer en zolang het voor mij een nieuwe is ben ik blij hem te vinden.
Dat heb ik een tijdje gehad met 9th wonder en Doom en die leven nog steeds.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde, ben Dilla moe. Snap best dat ma dudes moet eten maar iedere maand lijkt er wel weer wat nieuws uit te komen. Dit is nog erger dan toen met Tupac.
Rond de 6de en 14de minuut.quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje gehad met 9th wonder en Doom en die leven nog steeds.
Ik vind dit mssn wel zn beste productiequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:08 schreef MPC60 het volgende:
Dit vind ik, denk ik, z'n tofste track. Maar dat kan over een maand wel weer anders zijn.
Shit, m'n nieuwe lijflied. Ook koel hoe ze die sample maar gewoon laten gaan ipv helemaal kapot te knippen.quote:
Ik ben er ook aal vanaf post #8 bijquote:
Hier kan ik me wel in vinden, maar ik ben ook een "ouwe lul" gezien het genre wel wat ouder is dan 2001. Wat je aan kaart vind ik zelf ook fijne (nieuwere) nummers.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:58 schreef WD.40 het volgende:
Fossiele shit, nieuwerwetse bagger, het zal wel. Ben maar ook maar een ouwe lul. Dus geen idee wat de waarde ervan is, maar sommige nummers/artiesten (hieronder) hebben gewoon TE weinig kliks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Treehut362 op 09-04-2016 20:34:22 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik kan er niet naar luisteren maar ieder z'n eigen smaak toch.quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:14 schreef Kermit. het volgende:
Wat vinden jullie van iLoveMakonnen? Voor mij is hij echt de heerser in HipHop/R&B omdat hij veel verschillende stylen heeft en veel muziek uitbrengt. Check hier zijn muziek https://soundcloud.com/ilovemakonnen
Voor de onwetende hij is ook van het nummer Tuesday
Ja minder hè... Toch vind ik het ergens een geruststellend idee als een rapper een "natuurlijke"dood is gestorven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rot moment idd, maar tof om je weer eens te zien.
Post eens een leuk nummertje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:51 schreef Mr.Tear het volgende:
Hahahaha, ik dacht al, hmmmmmm welk album heeft als titel C. Maar na ff het topic door te lezen blijkt t al nummertje 100 te zijn.Ik zie mezelf nog zitten achter me bureautje op mijn administratieve bijbaantje een beetje de hele dag over hiphop lullen. Das ook alweer een jaartje of 13/ 14 geleden. Those days... Damn!!
Neuh ik ben ruim 6 jaar geen moderator meer, en al 8 jaar niet meer van MUZ.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:43 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Ja minder hè... Toch vind ik het ergens een geruststellend idee als een rapper een "natuurlijke"dood is gestorven.
Gelijk maar eens gekeken of hier nog een beetje leven in zit, ja dus. En jij nog steeds moderater zie ik.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:23 schreef MPC60 het volgende:
Common heb ik nooit echt kunnen waarderen. Weet niet wat het is, alle ingrediënten zijn er maar het connect bij mij niet.
Meh, ik hoor liever dit.quote:
Dope track! Op een of andere manier deed het aan dit nummer denkenquote:
Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk, maar wist de MC op deze track dat ie wel eerst moest wakker worden voordat ie ging spittenquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Meh, ik hoor liever dit.
Daarom is het ook zo raar dat ik common dus niet weet te waarderen.
Ik had al zo'n idee dat je dit tof zou vinden...quote:
Nou vooruit danquote:
Owwww... Haha, foutje. Maar dat zou anders bij je naam staan natuurlijk. Niet opgelet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh ik ben ruim 6 jaar geen moderator meer, en al 8 jaar niet meer van MUZ.
Madlibquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:37 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Nou vooruit danZal niet gelijk terugvallen op de jaren '90. Deze vind ik dope!
Madlib
Hele dope track! Thnx hiervoor 😊quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:37 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Madlib
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:37 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Madlib
Heerlijke vocal sample...toffe track!quote:
Gezien je voorkeuren ga ik ervan dat je de helft van mijn leeftijd hebt, maar dat maakt niet uit aangezien als ik jouw leeftijd zou hebben dat ik dit waarschijnlijk ook tof zou vindenquote:Op donderdag 21 april 2016 07:53 schreef riazop het volgende:
Vetste clip van 2016 werd gisteren gedropt
en wééééér SFB
Hoe gezellig ze het met elkaar hadden, deed me gelijk aan dit denkenquote:Op donderdag 21 april 2016 07:53 schreef riazop het volgende:
Vetste clip van 2016 werd gisteren gedropt
en wééééér SFB
Wat ziet die er anders uit johquote:Op donderdag 21 april 2016 09:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Te weinig budget voor de videoclip, maar track is dope
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee dat je dit tof zou vinden...
Ben zelf meer liefhebber van 'street poetry', maar ik houd mijn oren open voor alles...
Waarschijnlijk vind je dit dan ook tof (ook een persoonlijke favo)
Ik snap iets niet. Hij heeft alles al....money, bitches, auto's....waarom zou je dan nog rappen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:30 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
80.000 kliks in 10 uur tijd. Oei.
BOEF - Lauw april 2016
Je kunt hier zien dat BOEF vertelt dat ie nog niet zoveel heeft: Een beetje monnie, geleende waggies en een paar sletten uit Alkmaar.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik snap iets niet. Hij heeft alles al....money, bitches, auto's....waarom zou je dan nog rappen?
Daar willen ze ook eens rust.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:59 schreef MPC60 het volgende:
Tyf nou eens op met die herrie man, d'r is een nederhop topic.
Wat probeer je nou eilk te bereiken met deze linkdumps? Dat ze er 10 kilks bijkrijgen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:27 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Dikker dan de buik van HEF
Cho - Kan Het Niet Geloven ft. Hef mei 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |